فروش فایل4

فروشگاه فایل4

فروش فایل4

فروشگاه فایل4

ترجمه مقاله شخصیت، رضایت، ذهنیت، تزئینات داخلی، و وفاداری آزمایش روابط آنها در صنعت هتلداری

ترجمه مقاله شخصیت، رضایت، ذهنیت، تزئینات داخلی، و وفاداری آزمایش روابط آنها در صنعت هتلداری

RSS feed.

  • ترجمه مقاله شخصیت، رضایت، ذهنیت، تزئینات داخلی، و وفاداری آزمایش روابط آنها در صنعت هتلداری


    ترجمه مقاله شخصیت، رضایت، ذهنیت، تزئینات داخلی، و وفاداری آزمایش روابط آنها در صنعت هتلداری دسته: مقالات فارسی و انگلیسی

    بازدید: 16 بار

    فرمت فایل: docx

    حجم فایل: 1698 کیلوبایت

    تعداد صفحات فایل: 22

    ترجمه مقاله شخصیت، رضایت، ذهنیت، تزئینات داخلی، و وفاداری آزمایش روابط آنها در صنعت هتلداری در22 صفحه فارسی قابل ویرایش ورد به همراه اصل مقاله انگلیسی

    چکیده فارسی

    این مقاله یک مدل تئوری را برآورد میکند که درباره شخصیت، رضایت، وفاداری، تزئینات داخلی، و ذهنیت محیط یک هتل است. نتایج مدلسازی معادله ساختاری نشان داد که برونگرائی، سازگاری، و روان رنجورخویی در بین پنج عامل اصلی شخصیت، بر روی عامل رضایت تأثیرگذار هستند. و رضایت هم تأثیر مهمی بر ذهنیت هتل و وفاداری مهمانان آن دارد. ذهنیت هتل در مقایسه با عامل رضایت، تأثیر کمتری بر روی وفاداری دارد و همچنین واسطی برای تأثیر رضایت بر روی وفاداری می باشد. نقش تزئینات داخلی هتل بعنوان یک عامل متعادل کننده در یک چارچوب تئوری پیشنهادی اثبات شده است. نتایج بدست آمده، تاکتیک ها و استراتژی های مخصوص هتلداری را برای بالا بردن وفادار پیشنهاد میکند.

    چکیده لاتین

    This article appraises a theoretical model that relates personality, satisfaction, loyalty, ambience, and image in a hotel setting. The results of the structural equation modeling indicated that extraversion, agreeableness, and neuroticism among the Big Five Personality Factors significantly affect satisfaction. Satisfaction had a significant impact on hotel image and guests’ loyalty. Compared to satisfaction, hotel image had a lesser impact on loyalty as well as being a mediator for the impact of satisfaction on loyalty. The moderating role of hotel ambience in the proposed theoretical framework was also identified. The results offer hoteliers potential strategies/tactics for loyalty enhancement.


    قیمت : 14,000 تومان

    پرداخت و دانلود


    بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .

    کلمات کلیدی : ترجمه مقاله شخصیت، رضایت، ذهنیت، تزئینات داخلی، و وفاداری آزمایش روابط آنها در صنعت هتلداری , ترجمه مقاله شخصیت، رضایت، ذهنیت، تزئینات داخلی، و وفاداری آزمایش روابط آنها در صنعت هتلداری , وفاداری آزمایش در صنعت هتلداری
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.