- پیشینه پژوهش موضوع تبلیغات در صنعت بیمه
دسته: مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت
بازدید: 3 بار
فرمت فایل: docx
حجم فایل: 43 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 10پیشینه پژوهش موضوع تبلیغات در صنعت بیمه در 10 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
شامل پیشینه و منابع + منابع مفید
بخشی از متن :
ﻫﺪف از اﻧﺠﺎم مطالعهای ﺑﺮرﺳﻲ تأثیر رﺳﺎﻧﻪ ﺗﺒﻠﻴﻐﺎﺗﻲ منتخب بر ارزش وﻳﮋه ﺑﺮﻧﺪ ﻣﺒﺘﻨﻲ بر ﻣﺸﺘﺮی و ابعاد آن در دو ﮔﺮوه ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن اولین ﺑﺎر و ﺗﻜﺮاری میباشد. ﻧﻮع تحقیق حاضر ﺗﻮﺻﻴﻔﻲ و همبستگی ﺑﻮده و اﺑﺰار ﮔﺮدآوری دادهها ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ میباشد. ﺟﺎﻣﻌﻪ آﻣﺎری ﺗﺤﻘﻴﻖ ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن ﺑﺎﻧﻚ ﺳﻴﻨﺎ در ﺳﻄﺢ ﺷﻬﺮ ﺗﻬﺮان میباشد که حجم نمونه برابر است با 420 نفر. ﻧﺘﺎﻳﺞ حاصل از تحقیق بیانگر آن اﺳﺖ که فراوانی ﺗﺒﻠﻴﻐﺎت تأثیر مثبتی بر ارزش ویژه برند هر دو گروه مشتریان بانک سینا داشته است. همچنین تلویزیون بهعنوان تأثیرگذارترین رسانه بر ارزش ویژه برند شناسایی گردیده است (فرهنگی و عابدینی، 1394).
مطالعهای به بررسی شکلگیری آگاهی از برند در شبکههای اجتماعی پرداختند این شبکهها به دلیل ظرفیت تعاملی و ارتباطی بالایی که دارند به کمپانیها اجازه میدهند تا میزان آگاهی از برند خود را در میان مشتریان بهبود ببخشند. هدف این مطالعه، بررسی تجربی یک مدل تئوریک در رابطه با آگاهی از برند در شبکههای اجتماعی بوده است. دادههای بهدستآمده با استفاده از مدل معادلات ساختاری مورد تحلیل قرار گرفت. نتایج این تحلیل نشان داد که ایجاد آگاهی برند در شبکههای اجتماعی باعث افزایش تبلیغات دهانبهدهان در بین کاربران میشود. این محققان بیان کردند که برای افزایش آگاهی از برند در شبکههای اجتماعی باید یک محیط تعاملی و گفتگو محور ایجاد شود تا کاربران بتوانند اطلاعات موثق و بهروز را به شکلی بهموقع در اختیار سایر کاربران قرار دهند. همچنین مشخص شد که تعاملات مجازی کیفیت سیستم، کیفیت محتوی اطلاعاتی و فعالیتهای تشویقی تأثیر به سزایی در ارتقاء آگاهی از برند دارند (بردا و همکاران ، 2015).
فهرست مطالب:
پیشینه ی داخلی
پیشینه ی خارجی
منابع
قیمت : 14,000 تومان
بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .
کلمات کلیدی : پیشینه پژوهش موضوع تبلیغات در صنعت بیمه , پیشینه ی تحقیق تبلیغات در صنعت بیمه , پیشینه ی تحقیق مدیریت , پیشینه ی تحقیق , تبلیغات در صنعت بیمه , تبلیغات , بیمه