- مبانی نظری و پیشینه رابطه خودکنترلی و سبک های فرزندپروری با بهزیستی روانشناختی
2-1- بهزیستی روان شناختی ...............................................................
14
2-2- عوامل مؤثر بر بهزیستی روان شناختی .............................................
26
2-3- تفاوت های جمعیت شناختی و ابعاد بهزیستی روان شناختی ..................
27
2-4- سبک های فرزندپروری ...............................................................
29
2-5- مهمترین سبک های فرزندپروری ....................................................
31
1-2-5- والدین قاطع و اطمینان بخش (مقتدر منطقی) .................................
31
2-2-5- والدین خودکامه و مستبد .........................................................
32
3-2-5- والدین سهلگیر و بی بند و بار ..................................................
32
3-2-5- والدین آسان گیر ..................................................................
32
1-2-6- فرزندپروری مقتدرانه .............................................................
35
2-2-6- فرزندپروری مستبدانه .............................................................
36
3-2-6- فرزندپروری آسان گیرانه .........................................................
36
4-2-6- فرزندپروری بی اعتنا ..............................................................
37
2-7- ماهیت خود کنترلی ...................................................................
41
2-8- مفهوم خودکنترلی در نظریه یادگیری اجتماعی راتر ..............................
49
2-9- انواع کنترل و نظارت .................................................................
54
1-2-9- کنترل پیش از عمل ................................................................
54
2-2-9- کنترل سکانی .......................................................................
54
3-2-9- کنترل تفکیکی (بلی- خیر) .......................................................
55
4-2-9- کنترل بعد از عمل .................................................................
55
2-10- ارزیابی انواع کنترل ..................................................................
55
2-11- مراحل فرآیند خودکنترلی ..........................................................
56
1-2-11- تعیین معیار یا استاندارد .........................................................
56
2-2-11- سنجش عملکرد ..................................................................
57
3-2-11- تشخیص انحرافات از طریق تطبیق عملکرد با استاندارد ...................
57
4-2-11- انجام اقدامات اصلاحی .........................................................
58
2-12- مرور تحقیقات پیشین ...............................................................
58
1-2-12- پیشینه پژوهشی مربوط به ارتباط خودکنترلی و بهزیستی روانشناختی ...
58
2-2-12- پیشینه پژوهشی مربوط به ارتباط سبک فرزند پروی و بهزیستی روانشناختی ........................................................................
62
2-13- جمع بندی ............................................................................
63
2-14- فرضیه های پژوهش .............................................................................
2-15- قلمرو جغرافیایی و سازمانی پژوهش ......................................................
64
64