فروش فایل4

فروشگاه فایل4

فروش فایل4

فروشگاه فایل4

چرا باید هدایای تبلیغاتی را در اختیار مشتریان بالقوه قرار دهیم؟

چرا باید هدایای تبلیغاتی در اختیار مشتریان بالقوه قرار دهیم؟

 

هر کسب و کاری برای جذب مشتریان بالقوه، نیاز به اقلام تبلیغاتی یا همان هدایای تبلیغاتی دارد. این یک قاعده کلی است که هر فردی که وارد دنیای کسب و کار می شود، باید بدان آگاه باشد تا بتواند به جایگاه و موقعیت منحصر بفردی در بازار دست یابد. استفاده از هدایای تبلیغاتی ، یک شیوه بازاریابی است که هزینه بسیار پایینی برای صاحبان کسب و کار دارد و می توان به وسیله آن مشتریان جدیدی را جذب کرد. شما می توانید اقلام کم هزینه و موثری را که توجه مردم را به خودشان جلب می کنند، پیدا کنید و به وسیله آن ها کم کم و به مرور زمان، افراد جدیدی را به سمت کسب و کار خود بکشانید.

 

اهمیت هدایای تبلیغاتی برای کسب و کارهای مختلف می پردازیم.

هدایای تبلیغاتی درواقع باعث می شوند تا مردم و مراجعه کنندگان، برند شما را بهتر ببینند و شما را به واسطه این اقلام به خوبی به یاد بیاورند. فرض کنید که یکی از این هدایای تبلیغاتی، یک فلش سفارشی باشد که نام و لوگوی برند شما و نیز اطلاعات تماس بر روی آن درج شده است. هنگامی که این فلش را به مشتریان داده و آن ها از فلش استفاده می کنند، دائما کسب و کار شما در ذهنشان تداعی شده و نام برند شما را به یاد خواهند داشت. همیشه سعی کنید که بخشی از بازار را که مد نظر کسب و کارتان است و نیز هدف نهایی خود را به یاد داشته باشید و کارهایتان را در جهت برآورده سازی آن اهداف انجام دهید. فرض کنیم که شما یک کسب و کار مرتبط با تکنولوژی دارید. در این صورت، اقلامی مانند موس پد و  فلش سفارشی، یا حتی در مواردی ساعت رومیزی گزینه ای بسیار عالی برای کسب و کارتان خواهد بود.

شما باید هدیه تبلیغاتی مفید و زیرکانه ای به مشتریان بالقوه ارائه دهید که همیشه از آن استفاده کنند، اما این فکر نیز در ذهنشان تداعی نشود که شما قصد دارید که محصولات و کسب و کارتان را به زور به آن ها تحمیل کنید. صاحبان کسب و کارهای مختلف باید به سختی تلاش کنند تا بتوانند نام و آوازه ای برای خود دست و پا کنند؛ درست مانند تماشای تبلیغات تلویزیونی یا دیدن یک تبلیغات در اتوبان در حین رانندگی.

شما چه کسب و کار کوچکی داشته باشید و چه صاحب کسب و کار بزرگی باشید، وقتی هدیه تبلیغاتی مرتبط با برند خود که اطلاعات تماستان نیز بر روی آن ها درج شده، به مردم ارائه دهید، می توانید مشتریان زیادی را به سمت خود جذب کنید. این اقلام را در رویدادهای ویژه یا نمایشگاه ها و کنفرانس هایی که در آن حضور دارید، به عنوان هدیه به مردم بدهید. برای اینکه بتوانید اقلام را در اختیار مردم قرار بدهید، فرصت ها بی شمارند و مناسبت های مختلفی نیز در این زمینه وجود دارد.

 

چرا باید هدایای تبلیغاتی را در اختیار مشتریان بالقوه قرار دهیم؟

 

این اقلام مانند کارت ویزیت های تجاری مفید است و کارکرد مناسبی دارد. دوران کارت ویزیت های تجاری به سر نیامده، اما مسئله اصلی که این روزها با آن سر و کار داریم، این است که تعداد کارت ویزیت ها در دنیای پیرامون ما، واقعا زیاد است. آیا اتفاق افتاده که اخیرا به کیف خود نگاهی بیندازید و کارت ویزیتی در آن مشاهده نکنید؟ آیا واقعا از همه آن ها استفاده می کنید؟ این دقیقا همان دلیلی است که ما برای استفاده از هدایای تبلیغاتی مانند فلش های سفارشی ارائه می دهیم و با اطمینان اعلام می کنیم که این اقلام، جایگزین های بسیار خوبی برای کارت ویزیت ها هستند. شما با درج نام و لوگوی کمپانی (و حتی اطلاعات تماس) بر روی این اقلام، به جای اینکه به خود زحمت تهیه کارت ویزیت بدهید و تنها یک کارت ویزیت دیگر به کیف پول مردم اضافه کنید، می توانید با روشی جدید و ویژه به مشتریان بالقوه جدیدی دست یابید..

 

5- لوح تقدیر

 

- هدایای تبلیغاتی پارچه ای و پوشاک :

هدایای تبلیغاتی پارچه ای نمادی از خدمات کسب و کار شما می‌باشند. با طراحی هدایای اختصاصی و باکیفیت، تصویری حرفه ای از برند شما در ذهن مخاطبان و مشتریان نقش می‌بندد. 

1- تی شرت تبلیغاتی :

امروزه کسب و کارهایی که می‌خواهند شناخته بشوند ویا دارای نمایندگی های متعدد می باشند و یا  دارای ساختار یکسان هویت سازمانی باشند اقدام به تولید تی شرت تبلیغاتی می نمایند این نوع تبلیغات اثر بیشتری بر روی مخاطب می‌گذارد. و همیشه برند شما را به یاد می ماند. محل درج لوگو بر روی این هدیه‌ به نحوی است که در دید قرار داشته باشد. 

2- کلاه تبلیغاتی :

بسیاری از ما در طول زندگی خود به شکل‌های مختلف از کلاه استفاده کرده‌ایم، بدون اینکه توجهی به نوشته‌ها و طرح‌های چاپ شده بر روی آنها داشته باشیم؛ این‌ها همان کلاه تبلیغاتی هستند که به یک ابزار مهم در بازاریابی تبدیل شده‌اند. کلاه تبلیغاتی یه کلاه معمولی ساخته شده از مواد مختلف است که امکان چاپ کردن نوشته‌های تبلیغاتی و یک برند خاص بر روی قسمت‌های مختلف آنها فراهم شده است. چاپ تبلیغات در قسمت پیشانی و بر سمت نقاب کلاه رواج بیشتری دارد و معمولاًشرکت‌های بازاریابی و تبلیغاتی از این قسمت بیشتر استفاده می‌کنند. 

3- لباس کار:

لباس های کار یک وسیله ی تبلیغاتی و بازاریابی پر بازده برای شرکت ها و سازمان های تازه تاسیس محسوب می شود . بسته به نوع کسب و کار ، لباس ها در معرض دید عموم قرار می گیرند و ذهن بینندگان را به کنکاش وادار می کند. لباس کار تبلیغاتی می توانند شروع کننده ی مسیر بازاریابی شرکت شما باشند و در کنار سایر ابزارهای تبلیغاتی شما استفاده شوند.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.