فروش فایل4

فروشگاه فایل4

فروش فایل4

فروشگاه فایل4

بررسی حقوقی تجارت بین الملل و مراودات بانکی در تجارت الکترونیک

بررسی حقوقی تجارت بین الملل و مراودات بانکی در تجارت الکترونیک

RSS feed.

  • بررسی حقوقی تجارت بین الملل و مراودات بانکی در تجارت الکترونیک
    بررسی حقوقی تجارت بین الملل و مراودات بانکی در تجارت الکترونیک
    دسته: حقوق
    بازدید: 1 بار
    فرمت فایل: doc
    حجم فایل: 139 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 34

    هدف از این تحقیق بررسی حقوقی تجارت بین الملل و مراودات بانکی در
    تجارت الکترونیک می باشد

    قیمت فایل فقط 15,000 تومان

    خرید

    دانلود تحقیق رشته
    حقوق

    بررسی حقوقی تجارت بین الملل و مراودات بانکی
    در تجارت الکترونیک

    مقدمه

    پرداختن به تجارت الکترونیک و ابعاد متفاوت آن،
    به ویژه تبیین مسائل حقوقی آن، یک ضرورت است، نه موضوعی تفنی و نه
    صرفاً لذتی آکادمیک. حجم این نوع تجارت، با روندی شتابان، در
    سراسر جهان رو به افزایش است. شرکت داده های بین المللی پیش بینی
    کرده است که میزان معاملات الکترونیکی در سال 2005 به 115 میلیارد
    دلار برسد، در صورتی که این مقدار در سال 2002 در حدود 54 میلیارد
    دلار بوده است.  برآوردهای بین المللی نشان می دهد برای
    انجام بیش از 6 تریلیون دلار مبادلات کالایی در جهان، سالانه حدود
    1 تریلیون دلار صرف تأمین هزینه ی مبادله می شود و حدود یک چهارم
    این مبلغ (250 میلیارد دلار) را می توان با بهره گیری از تجارت
    الکترونیکی کاهش داد. این صرفه جویی برای تجارت خارجی ایران، رقمی
    حدود 300 میلیون دلار در سال تخمین زده می شود. بنابر پاره ای
    محاسبات، اگر طی برنامه ی دوم توسعه، ایز تجارت الکترونیکی بهره
    می گرفتیم، 10% از 59 تریلیون ریال صرفه جویی حاصل از آن، می
    توانست تمام هزینه های لازم برای تجهیز به امکانات تجارت
    الکترونیکی و آموزش آن را تأمین کند. 

    اصولاً بر تجارت به شیوه سنتی و الکترونیکی،
    قواعد یکسانی حاکم است؛ عامل پیدایش مباحث جدید، تفاوتی است که در
    شیوه ی برقراری روابط میان طرفین قرارداد وجود دارد. در معاملات
    سنتی استفاده از اسناد کاغذی مرسوم است. این اسناد از چندین جهت
    اهمیت دارند، از حمله آن که دلیل اثبات قرارداد به شمار می روند؛
    اما در تجارت الکترونیک اسناد کاغذی، جای خود را به داده های
    الکترونیکی  و به تعبیر بند الف ماده ی 2 قانون تجارت
    الکترونیک ایران، «داده پیام»  می دهند. به تصریح بند الف
    ماده ی 2، منظور از این اصطلاح، «هر نمادی از واقعه، اطلاعات یا
    مفهوم است که با وسایل الکترونیکی، نوری ویا فناوری های جدید
    اطلاعات، تولید، ارسال، دریافت، ذخیره یا پردازش می شود». برای
    تنظیم روابط معاملی اشخاص در محیط جدید، باید برخی اصول حاکم بر
    معاملات سنتی را باز تقریبر و گاه اصول جدیدی را تعریف
    کرد. 

    این فصل تلاش دارد شماری از اصول شناخته شده در
    معاملات عادی را باز خوانی و تغییر نقش آنها در تجارت الکترونیکی
    را بررسی کند؛ البته ابتدا باید مقدماتی را بیان کرد. بر همین
    اساس نخست تاریخچه ی تفنن درباره ی تجارت الکترونیک را در ایرانو
    تعریف حقوق تجارت الکترونیکی و ارکان آن و سپس اصول حقوقی تجارت
    الکترونیک بیان خواهد شد در همه موارد، محور اصلی بررسی ها، قانون
    «تجارت الکترونیک ایران» (مصوب 17/10/1382 ) خواهد
    بود.

    فهرست مطالب

    تجارت بین الملل و مراودات بانکی در تجارت
    الکترونیک 1

    فصل اول: تجارت الکترونیک و اصول حاکم بر آن
    2

    مبحث اول : تجارت الکترونیک
    2

    مبحث دوم : اصول حاکم بر حقوق تجارت الکترونیک
    3

    فصل دوم : اعمال بانکی تجارت الکترونیک در
    تجارت بین الملل و حقوق بین الملل و در ایران
    5

    مبحث اول : بانکداری الکترونیک
    5

    مبحث دوم: بانکدای الکترونیک در ایران
    9

    مبحث سوم: عملیات بانکدای الکترنوکی در سیستم
    بانکی کشور 10

    مبحث چهارم: اجزای بانکداری الکترونیک در ایران
    12

    گفتار اول :انواع کارت ها
    12

    فصل سوم : روشهای پرداخت و ضمانت اجرا و اثر آن
    در داوری 14

    مبحث اول : روش های پرداخت الکترونیکی
    14

    گفتار اول : پول الکترونیکی
    14

    بند اول : مفهوم پول 14

    بند دوم: مفهوم پول الکترونیکی
    15

    بند سوم – جریان پول الکترونیکی تهاتری
    16

    بند چهارم: ویژگیهای پول الکترونیکی
    17

    مبحث دوم : ضمانت اجرا در پرداخت های الکترونیک
    18

    گفتار اول: ضمانت اجرایی در زمینۀ چک های
    الکترونیکی 18

    گفتار دوم: ضمانت اجرایی در زمینۀ کارت های
    اعتباری 19

    گفتار سوم: سرقت جزئیات ذخیره شده کارت از
    رایانه بازرگان 20

    گفتار چهارم: توصیه های در جهت مبارزه با خطرات
    پرداخت الکترونیکی 22

    منابع: 24

    الف: فارسی 24

    ب: انگلیسی 26

    قیمت فایل فقط 15,000 تومان

    خرید

    برچسب ها :
    بررسی حقوقی تجارت بین الملل و مراودات بانکی در تجارت
    الکترونیک
    ,
    اصول حقوقی حاکم بر تجارت الکترونیک
    ,
    اصول حاکم بر حقوق تجارت الکترونیک
    ,
    تجارت الکترونیک در تجارت بین الملل
    ,
    تجارت الکترونیک در حقوق بین الملل
    ,
    تجارت الکترونیک در حقوق در ایران
    ,
    اثر روشهای پرداخت در داوری
    ,
    اثر ضمانت اجرا در داوری

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

تحقیق استراتژی شرکت سامسونگ (ترجمه شده)

تحقیق استراتژی شرکت سامسونگ (ترجمه شده)

RSS feed.

  • تحقیق استراتژی شرکت سامسونگ (ترجمه شده)
    تحقیق استراتژی شرکت سامسونگ (ترجمه شده)دسته:
    پژوهش

    بازدید: 1 بار
    فرمت فایل: doc
    حجم فایل: 216 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 11

    استراتژی شرکت سامسونگ

    =======================================================
    تمامی فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در
    فایلی تخلفی مشاهده کردید و یا مالک پزوژه ای
    بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با ما تماس بگیرید، در
    اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود.
    =======================================================

    info@cero.ir
    || cero.ir@yahoo.com
    || filecero@gmail.com
    || فرم تماس با
    ما
    =======================================================

    بخشهایی از متن لاتین:

    “We need high caliber global talent who can reveal to us a
    fresh perspective on trends and the
    latest information. Let us develop talent to become global
    managers abroad
    by familiarizing them with Samsung through a two to three year
    posting in the Chairman’s Office.”   
    Since its founding in 1938, Samsung has maintained a mission
    statement that responds both to its own change and to new
    developments in the world: “Economic contribution to the
    nation,” “Priority to human resources,” “Pursuit of
    rationalism.” Each slogan represents significant moments in
    Samsung’s history, reflecting different stages of the company’s
    growth from a domestic industrial leader into a global consumer
    electronics powerhouse, with 261,000 employees, 14 public
    listed companies, 470 offices and facilities in 67
    countries.
    Our new management philosophy adopted in the late 1990 ‘ s –
    “we will devote our human resources and technology to create
    superior products and services, thereby contributing to a
    better global society.” – represents our strong determination
    to contribute to the prosperity of people all over the world in
    the 21st century. The talent, creativity and dedication of our
    people is key to our efforts, and the strides we’ve made in
    technology offer endless possibilities to achieve higher
    standards of living everywhere.
    The flagship company within Samsung Group is Samsung
    Electronics Corp. Employing 164,000 talented staffs worldwide,
    the company reported $96.5 billion in revenue and $4.7 billion
    in profit in 2005. Samsung Electronics is the world’s leading
    designer and manufacturer of memory chips, LCD’s, displays and
    CDMA handheld phones.
    Other major Samsung Group companies include Samsung Life
    Insurance, the 13th largest life insurance company in the world
    named by Fortune magazine, and Samsung Corporation, the world’s
    10th largest trading company.

    (ترجمه)

    استراتژی شرکت سامسونگ

    به نام خداوند بخشنده و مهربان

    ما نیاز به استعداد جهانی کالیبره داریم که بتواند برای ما لحاظ
    تازه ای را در تمایل ها و آخرین اطلاعات آشکار کند. به ما اجازه
    دهید که استعدادی را ایجاد کنیم که مدیران جهانی در خارج از کشور
    شوند با آشناسازی آنها با سامسونگ که در دوسه سال اخیر در اداره
    رئیس می فرستند.

    گروه سامسونگ یکی از بزرگترین و سودمندترین گروه های تجاری است.
    از زمان تأسیس در سال 1938 سامسونگ یک صورت حساب مأموریت حفظ کرده
    است که هم به تغییرش و تأسیس های جدیدش در جهان پاسخ دهد: «نسبت
    اقتصادی به ملت» و «تقدم منابع بشری» و «پیگرد اصالت عقل». هر
    شعاری لحظه های حساسی را در تاریخ سامسونگ ارائه می دهد که مراحل
    مختلفی را در رشد شرکت از رهبری صنعتی خانگی (وطنی) به نیروگاه
    الکتریکی مصرف کننده ی جهانی منعکس می کند که 261000 کارفرما، 14
    شرکت لیست شده عمومی و 470 اداره و تسهیلات در 67 کشور دارد.

    منبع ندارد.

    قیمت فایل فقط 4,000 تومان

    لطفا پیش از دانلود حتما
    به این نکات توجه نمایید (کلیک
    کنید)

    خرید

    شماره تماس پیامکی برای مواقع ضروری :
    09010318948

    برچسب ها :
    تحقیق استراتژی شرکت سامسونگ (ترجمه شده)
    ,
    استراتژی شرکت سامسونگ

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

جزوه مبحث دامنه ویژه کنکور سراسری

RSS feed.

  • [unable to retrieve full-text content]

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

نمونه سوالات تاریخ پایه دهم رشته انسانی

RSS feed.

  • [unable to retrieve full-text content]

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

دانلود رایگان نمونه سوالات دین و زندگی پایه دهم

RSS feed.

  • [unable to retrieve full-text content]

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید