فروش فایل4

فروشگاه فایل4

فروش فایل4

فروشگاه فایل4

پاورپوینت انگلیسی در مورد رییس بدن چه عضوی است

پاورپوینت انگلیسی در مورد رییس بدن چه عضوی است

RSS feed.

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

مبانی نظری تاریخچه هوش هیجانی وتعریف هوش هیجانی

مبانی نظری تاریخچه هوش هیجانی وتعریف هوش هیجانی

RSS feed.

  • مبانی نظری تاریخچه هوش هیجانی وتعریف هوش هیجانی
    مبانی نظری تاریخچه هوش هیجانی وتعریف هوش هیجانیدسته: برنامه نویسی
    بازدید: 1 بار
    فرمت فایل: docx
    حجم فایل: 120 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 51

    مبانی نظری تاریخچه هوش هیجانی وتعریف هوش هیجانی(فصل دوم تحقیق)

    قیمت فایل فقط 27,000 تومان

    خرید

    مبانی نظری تاریخچه هوش هیجانی وتعریف هوش هیجانی(فصل دوم تحقیق)

    مشخصات این متغیر:

    منابع: دارد

    پژوهش های داخلی و خارجی: دارد

    کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی

    نوع فایل:wordوقابل ویرایش

    مقدمه

    رهبری یک سازمان برای انطباق با تغییرات و به منظور بقا و رشد در محیطهای جدید، ویژگیهای خاصی را می طلبد که عموماً مدیران برای پاسخ به آنها با مشکلات بسیاری مواجه می شوند. یکی از مهمترین خصیصه ها که می تواند به رهبران و مدیران در پاسخ به این تغییرات کمک کند، هوش هیجانی است. هوش هیجانی موضوعی است که سعی در تشریح و تفسیر جایگاه هیجانها و احساسات در توانمندیهای انسانی دارد. امروزه هوش هیجانی به عنوان نوعی هوش که هم شامل درک دقیق هیجانهای خود شخص وهم تعبیر دقیق حالات هیجانی دیگران است ، تبیین شده است .هوش هیجانی ،فرد را از نظرهیجانی ارزیابی می کند، به این معنی که فرد به چه میزانی ازهیجانها واحساسهای خود آگاهی دارد وچگونه آنها راکنترل واداره می کند. نکته قابل توجه درراستای هوش هیجانی این است که تواناییهای هوش هیجانی ذاتی نیستند و آنها می توانند آموخته شوند . سازمانها برای اینکه بتوانند درمحیط پرتلاطم ورقابتی امروزباقی بمانند، بایدخودرابه تفکرهای نوین کسب وکارمجهزسازند و به طورمستمر خود را بهبود بخشند. رهبری این گونه سازمانها بسیار حساس و پیچیده است وزمانی این حساسیت دو چندان می شود که رهبر با تغییرهای انطباقی روبه رو باشد که بسیار متفاوت از تغییرهای فنی است. مشکلات فنی از طریق دانش فنی و فرآیندهای متداول حل مسئله قابل حل هستند، در حالی که مشکلات انطباقی در برابر این گونه راه حلها متفاوت است. با توجه به اینکه هوش هیجانی، توان استفاده از احساس و هیجان خود ودیگران دررفتار فردی و گروهی در جهت کسب حداکثر نتایج با حداکثر رضایت است. بنابراین، تلفیق دانشهای لازم  و تواناییهای هیجانی در مدیریت و کارمندان  می تواند در سوق دادن سازمان به سوی دستیابی به هدف

     کارساز و مفید باشد.

    ادبیات موضوعی

    براساس بررسی هایی که انجام شد ، تحقیقات صورت گرفته در مورد هوش هیجانی بیشتر در مورد مسائل مربوط به رهبران و مدیران سازمانی ، علوم تربیتی ، زناشویی ، ورزشی بوده و کمتر در باره مسائل مربوط به مدیریت منابع انسانی و توجه به کارمندان و نیروی فروش ، این تحقیقات انجام گرفته است  که در ادامه به چند مورد از آنها  انجام شده  اشاره می گردد.

    تحقیقات انجام شده در ایران

    1-  آقای منوچهرجویباری از موسسه عالی آموزش و پرورش مدیریت و برنامه‌ریزی  به مقایسه هوش هیجانی در میان سطوح سه گانه مدیران (عالی – میانی – پایه ) سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و سازمانهای تابعه پرداخته است .یافته های این پژوهش نشان داد که وضعیت هوش هیجانی در سطوح مختلف مدیریت متفاوت بوده و این تفاوت در سطح معناداری 05/0 می باشد همچنین در سه بعد خودآگاهی ،انگیزش و خود نظمی مدیران با هم تفاوت داشته و در دو بعد دیگر یعنی همدلی و مهارتهای اجتماعی تفاوتی مشاهده نگردیده است.

    2-  خانم سیما حسنخوئی ازدانشگاه الزهرا.دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی به بررسی رابطه هوش هیجانی و مهار شغلی با رضایت شغلی مدیران مدارس شهر بیرجند پرداخته که نتایج این تحقیق نشان داد که بین هوش هیجانی و رضایت شغلی رابطه وجود دارد و همچنین مردان و زنان در چهار بعد خودآگاهی ، انگیزش، خود نظم دهی و مهارتهای اجتماعی تفاوتی نداشته اما همدلی در بین زنان بیشتر از مردان است.

    3-  آقای کوروش بنی هاشمیان از دانشکده علوم انسانی دانشگاه تربیت مدرس رابطه هوش هیجانی ، سبک رهبری و کارآمدی مدیران مدارس را مورد بررسی قرارداده است . حاصل این تحقیق عبارتنداز :        الف- مدیرانی که از هوش هیجانی بالاتری نسبت به سایر مدیران برخوردارند از سبک مدیریت مشارکتی بیشتر استفاده مس کنند. ب- زنان بیشتر از مردان از سبک مشارکتی استفاده می کنند. پ- درمدارسی که مدیران از سبک مشارکتی استفاده می کنند معلمان از رضایت شغلی بیشتری برخوردارند. ت – بین سبک رهبری مدیران و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان رابطه ای وجود ندارد. ث- زنان در مقایسه با مردان از هوش هیجانی بیشتری برخوردارند.

    4-  خانم شقایق زهرایی ازدانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه الزهراء به بررسی  تاثیر آموزش برخی مولفه‌های هوش هیجانی بر رضایت شغلی و بهره‌وری کارکنان شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی پرداخته است . نتایج این تحقیق نشان دادکه آموزش بر افزایش رضایت شغلی کارکنان و مولفه های آن و همچنین بهبود ارزیابی اولیه از دید مدیران و مولفه های آن اثربخش نبوده است اما بر افزایش       بهره وری کارکنان و مولفه های آن و بهبود ارزیابی کارکنان از دید مدیران  و مولفه های آن به جز کمیت کار و ریسک پذیری در دراز مدت تاثیر معنی داری داشته است.

    5 – اقای محمد علی بشارت به بررسی رابطه ابعاد شخصیت وهوش هیجانی , پرداخته است. ایشان در این پژوهش نوع رابطه ابعاد شخصیت شامل نوروزگرایی , برونگرایی , تجربه پذیری , همسازی و وظیفه شناسی با هوش هیجانی در بین دانشجویان رشته های مختلف دانشگاه تهران بررسی نموده است. نتایج پژوهش نشان داده است که بین هوش هیجانی و ابعاد برون گرایی , تجربه پذیری , همسازی و وظیفه شناسی همبستگی مثبت معنی دار و بین هوش هیجانی و نوروزگرایی  همبستگی منفی معنی داری وجود دارد.

    قیمت فایل فقط 27,000 تومان

    خرید

    برچسب ها : مبانی نظری تاریخچه هوش هیجانی وتعریف هوش هیجانی , دانلود مبانی نظری تاریخچه هوش هیجانی وتعریف هوش هیجانی , مبانی نظری , پیشینه تحقیق , دانلود مبانی نظری , دانلود پیشینه تحقیق

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

نام محصول:جزوه زبان انگلیسی عمومی ( دانشگاه پیام نور )

نام محصول:جزوه زبان انگلیسی عمومی ( دانشگاه پیام نور )

RSS feed.

  • نام محصول:جزوه زبان انگلیسی عمومی ( دانشگاه پیام نور )

    نام محصول : جزوه زبان انگلیسی عمومی ( دانشگاه پیام نور )

    دسته : سوالات دانشگاهی
    بازدید: 1 بار
    فرمت فایل: pdf
    حجم فایل: 17367 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 23

    توضیحات کوتاه:
    جزوه لغات مهم کتاب زبان انگلیسی عمومی همراه با ترجمه فارسی، به انضمام چکیده نکات گرامری فصول مختلف کتاب و همچنین نمونه سوالات ادوار گذشته دانشگاه پیام نور با پاسخنامه، مناسب برای تمامی دانشجویان دانشگاه پیام نور

    توضیحات کامل:
    توضیحات:
    جزوه لغات مهم کتاب زبان انگلیسی عمومی مربوط به درس زبان خارجه ( براساس منبع دانشگاه پیام نور ) همراه با ترجمه فارسی، به انضمام چکیده نکات گرامری فصول مختلف کتاب و همچنین  نمونه سوالات ادوار گذشته دانشگاه پیام نور با پاسخنامه، مناسب برای تمامی دانشجویان دانشگاه پیام نور با کد رشته 1212256 و 1212255 .

    محتویات محصول:
    – لغات مهم و کلیدی دروس مختلف کتاب
    – لغات پرتکرار ویژه شب آزمون و جمع بندی

    – 5 نوبت آزمون جامع با پاسخنامه کاملا تشریحی

    – چکیده گرامر دروس مختلف کتاب
    – بانک نمونه سوالات ادوار گذشته دانشگاه پیام نور:

    نیمسال اول 96 – 95 با پاسخ نامه کلیدی

    تابستان 1395 با پاسخ نامه کلیدی (دو سری )

    نیمسال دوم 95 – 94 با پاسخ نامه کلیدی ( دو سری )

    نیمسال اول 95 – 94 با پاسخ نامه کلیدی ( دو سری )

    تابستان 1394 با پاسخ نامه کلیدی ( دو سری )


    تضمین خرید

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

نام محصول:جزوه روش تحقیق در مدیریت ( دانشگاه پیام نور )

نام محصول:جزوه روش تحقیق در مدیریت ( دانشگاه پیام نور )

RSS feed.

  • نام محصول:جزوه روش تحقیق در مدیریت ( دانشگاه پیام نور )

    نام محصول : جزوه روش تحقیق در مدیریت ( دانشگاه پیام نور )

    دسته : نمونه سوالات پیام نور
    بازدید: 1 بار
    فرمت فایل: pdf
    حجم فایل: 4665 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 62

    توضیحات کوتاه:
    جزوه روش تحقیق در مدیریت در قالب فایل pdf و در حجم 55 صفحه، به همراه تست های پرتکرار درون متنی و همچنین نمونه سوالات پایان ترم دانشگاه پیام نور با پاسخ نامه کلیدی مناسب برای دانشجویان رشته های مدیریت

    توضیحات کامل:
    توضیحات:
    جزوه روش تحقیق در مدیریت (براساس منبع دانشگاه پیام نور) در قالب فایل pdf و در حجم 55 صفحه، به همراه تست های پرتکرار درون متنی و همچنین نمونه سوالات پایان ترم دانشگاه پیام نور با پاسخ نامه کلیدی مناسب برای دانشجویان رشته های مدیریت ، حسابداری و علوم اقتصادی.

    محتویات بسته :
    – نکات مهم و کلیدی فصول مختلف کتاب در قالب فایل pdf و در حجم 55 صفحه به همراه تست های درون متنی

    – نکات پرتکرار فصول مختلف کتاب در قالب فایل pdf و در حجم 12 صفحه
    – بانک نمونه سوالات امتحانی ادوار گذشته دانشگاه پیام نور
    نمونه سوال امتحانی نیمسال اول 96 -95 (با جواب تستی)

    نمونه سوال امتحانی نیمسال دوم 95-94 (با جواب تستی)
    نمونه سوال امتحانی نیمسال اول 95-94 (با جواب تستی)
    نمونه سوال امتحانی نیمسال دوم 94-93 (با جواب تستی)
    نمونه سوال امتحانی نیمسال اول 94-93 (با جواب تستی)


    تضمین خرید

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

اصول نه گفتن والدین به کودکان و فرزندان

اصول نه گفتن والدین به کودکان و فرزندان

RSS feed.

  • اصول نه گفتن والدین به کودکان و فرزندان

    نه گفتن به کودکان باید به گونه ای باشد که آنان رابه طور کلی از والدین مایوس نکند. در ادامه این پست برترین روشهای نه گفتن به کودکان را بیاموزید. «نه عزیزم، نمی توانی با آن بازی کنی»، «نه، نه، نه. بهت گفتم که شکلات کافی هست» ، «نه، برادرت را نزن» بعنوان پدر یا مادر احتمالا احساس میکنید

    که واژه «نه» رابه صورت مستمر تکرار میکنید. و «نه» درواقع نوعی بومرنگ هست. هر چه بچه شما بیشتر آنرا بشنود، بیشتر کاری میکند که شما «نه» بگویید. بنابر این میتوانید محدودیت هایی برای رفتار بچه بدون بهرهگیری از این لغت تعیین کنید. جودی آرنال مولف کتاب «نظم و انضباط بدون پریشانی»، پنج راه حل برای این که بدون این که تربیت و انضباط بچه را کنار بگذارید به او «نه» بگویید، عرضه کرده هست.

    مهارت «نه» گفتن به کودک را بیاموزیم
    – اگر چه «نه» مقدور هست خیلی صریح و مستقیم بنظر بیاید، بچه شما مقدور هست متوجه منظورتان نشود. آرنال می‌گوید: «انها نمی فهمند که «نه» به معنای انجام ندادن کاری هست. این برای آن ها مفهوم ناشناخته ای هست» بجای آن به بچه هایتان انچه دوست دارید که انجام دهند را بگویید. بجای «ندو!» به او بگویید: «بیا باهم راه برویم» یا بجای «داد نزن!» به او بگویید «اکنون دیگر وقت آرام سخن گفتن هست.»

    -چیزهایی که نمی‌خواهید بچه با آن ها بازی کند را کنار بگذارید و فضاهای امن تری در منزل برای او ایجاد کنید. چند سال بعد بچه شما خودش می فهمد که چرا نمیتواند چیزی را لمس کند ولی تا آن دوران که به چنین مهارتی دست نیافته، بهتر هست چیزهایی که نباید به انها دست بزند را دور از معرض او نگه دارید.

    -آرنال می‌گوید که وقتی بچه های خودش کوچک بودند، وقتی که از مقابل اسباب فروشی با انها عبور می کرده از این ترفند بهرهگیری می کرده هست. او دقت انها رابه سوی مغازه های طرف دیگر خیابان جلب می کرده و ضرورت «نه» گفتن به انها را از بین می برده هست «اگر می‌خواهید که دقت بچه از چیزی دور شود، چیزی جالب تر مقابل او قرار دهید و انها ناخودآگاه به سوی آن کشیده می‌شوند.»

    از آنجایی که بچه ها تازه در حال یادگیری زبان میباشند، تماس فیزیکی غالباً می‌تواند برای برقراری تماس از واژه ها مفیدتر باشد. آرنال میگوید که حتی این تماس فیزیکی برای آن ها بهتر هست. از چشمهایتان برای جلب دقت بچه و حفظ تمرکز او بهرهگیری کنید. برای یک لحظه خودتان رابه او نزدیک کنید و دست خودرا روی شانه او بگذارید و او بشما نگاه می‌کند.

    -آرنال میگوید: «اگر خیلی سخت نیست، تا جاییکه می‌توانید به او پاسخ مثبت بدهید. «نه» گفتن های خودرا برای چیزهایی که خیلی خطرناک میباشند نگه دارید. درآن صورت «نه» شما تاثیرگذار خواهد بود. دوران هایی در زندگی شما وجود دارند که می‌خواهید سر بچه فریاد «نه» بکشید و بدانید که آن ها واقعا این فریاد شما را شنیده اند.