فروش فایل4

فروشگاه فایل4

فروش فایل4

فروشگاه فایل4

خطرات دی اتیل اتر

خطرات دی اتیل اتر

دی اتیل اتر به شدت اشتعال پذیر است و به دلیل اینکه به شدت فرَار بوده و وزن گاز اتر از هوا کمتر است ، بخار اتر در ارتفاع پایین از سطح زمین حرکت می کند و آتش به وجود آمده می تواند تا مسافت زیاد را حرکت نماید . این حتی در صورتی که تنها در این ماده باز باشد، ممکن است گاز خروجی از آن خود را به منبع اشتعال رسانده و منجر به آتش گرفتن کل بطری آن بشود. منبع اشتعال آن لزوما حتما نباید شعله باشد و الکتریسیته ساکن، پلیت داغ یا هیتر می توانند موجب آتش گرفتن آن شوند.

دمای خود آتش گیری این ماده ??? درجه سانتی گراد است. این بدان معناست که با رسیدن به این دما، ماده به صورت خود به خودی آتش می گیرد.

uzm_d1.png

خرید دی اتیل اتر

شرکت آوا تجهیز آزما نمایندگی شرکت اکسیر اتریش در ایران در زمینه تولید و فروش مواد شیمیایی در اصفهان فعالیت داشته و واردات مستقیم مواد شیمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی از برندهای معتبر جهانی را انجام می نماید.  برای خرید دی اتیل اتر اکسیر اتریش با کارشناسان ما تماس بگیرید

 

سولفوریک اسید

سولفوریک اسید در گذشته جوهر گوگرد یا هیدروژن سولفات خوانده می‌شد و همچنین به عنوان روغن ویتریول هم شناخته می شود، یک اسید معدنی است که از عناصر گوگرد، اکسیژن و هیدروژن تشکیل شده و دارای فرمول مولکولی H?SO? است. یک مایع بی رنگ، بی بو و چسبناک است که در آب محلول است و در واکنش هایی که بسیار گرمازا است، ساخته می شود.

 

mkpt_d2.jpg

کاربرد

سولفوریک اسید یکی از مواد اصلی در صنایع شیمیایی است و در واقع تولید اسید سولفوریک یک کشور شاخص مهمی برای قدرت صنعتی آن است. این ماده بیشتر برای تولید کود مورد استفاده قرار می گیرد، اما در فرآوری مواد معدنی، پالایش روغن، فرآوری فاضلاب و در صنایع شیمیایی برای تولید مواد شوینده ( کاربرد اسید سولفوریک در شوینده ) ، رزین های مصنوعی، مواد رنگ کننده، داروسازی، کاتالیزورهای نفتی، حشره کش ها و ضد یخ ها نیز بسیار مهم است.

 

برای دریافت مشاوره رایگان و خرید سولفوریک اسید اکسیر اتریش  با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

دی کلرو متان

Dichloromethane, CH2Cl2 (DCM)
دی کلرومتان یک حلال آلی است که به طور گسترده در تحقیقات شیمیایی استفاده می شود. یک مایع بی رنگ و فرار است، اما در هوا قابل اشتعال و قابل انفجار نیست.

فرمول شیمیایی: CH2Cl2

 

 

تولید دی کلرومتان

دی کلرومتان معمولاً با حرارت دادن متان با گاز کلر تولید می شود. محصولات این فرایند ترکیبی از کلرومتان (متیل کلرید)، دی کلرومتان (متیلن کلرید)، تری کلرومتان (کلروفرم) و تتراکلرومتان (تتراکلرید کربن) است که به وسیله تقطیر از هم جدا می شوند.

 

خرید دی کلرومتان

برای خرید دی کلرومتان اکسیر اتریش  تماس بگیرید.

 

سیکلوهگزان

سیکلوهگزان یک سیکلو آلکان با فرمول مولکولی C?H?? که حلقه ای با شش اتم کربن استسیکلوهگزان مایع بی رنگ، فرار و قابل اشتعال است و دارای بویی مانند نفت استسیکلو_هگزان می تواند باعث افسردگی شود همچنین می تواند باعث سردرد، سرگیجه، خشکی گلو و سوزش چشم شود.

تولید

برخلاف بنزن ، سیکلوهگزان در منابع طبیعی مانند زغال سنگ یافت نمی شود. به همین دلیل ، محققان نمونه های اولیه سیکلو هگزان را سنتز کردند.

 کاربرد

  • این ماده عمدتاً برای تولید صنعتی اسید چرب و کاپرولاکتام که از پیشروهای نایلون هستند مصرف می شود که بازار غالب آن الیاف است. این الیاف در لباس هایی از قبیل جوراب های زنانه، لباس خواب و لباس زیر، فرش و مبلمان خانگی استفاده می شود.
  • سیکلو هگزان گاهی اوقات به عنوان یک حلال آلی غیر قطبی مورد استفاده قرار می گیرد، اگرچه ان-هگزان برای این منظور کاربرد بیشتری دارد.
  • همچنین برای کالیبراسیون ابزارهای سنجش کالریمتری اسکن دیفرانسیل (DSC) استفاده می شود.

 

برای خرید سیکلوهگزان اکسیر اتریش با ما تماس بگیرید

برای دریافت مشاوره رایگان و خرید محصول با کارشناسان ما تماس بگیرید.

03132402900 
09135080594 

 

طراحی وب سایت

طراحی وب سایت

طراحی سایت آمیزه ای از دانش، هنر و خلاقیت استفاده از عناصر دیداری، و توان مهندسی در چیدن آن ها کنار یکدیگر است. هنگامی که یک سایت بر مبنای اصول و هارمونی اجزا طراحی شود علاوه بر جذب نگاه دائمی مخاطب، میتواند فارغ از محدودیت های زمان، به اثری جاودانه تبدیل شود.

امروزه سفارش طراحی وبسایت در لیست اولویت های هر شرکت یا کسب و کاری قرار گرفته است. صاحبان مشاغل میدانند که روز به روز به تعداد کاربران اینترنت افزوده میشود و برخورداری از پایگاهی خوب در دنیای مجازی نیاز به توجه ویژه ای دارد. افزایش تاثیرگذاری یک سایت در جلب نظر مخاطب و همچنین تخصصی شدن حرفه طراحی وبسایت، میطلبد که نگاهی حرفه ای به این مقوله داشته باشیم.

f8vz_b1.jpg

تاثیر طراحی وب سایت در کسب و کار ها...

روزانه هزاران وبسایت در جهان، صدها وبسایت در ایران و احتمالا ده ها وبسایت که مستقیم یا غیرمستقیم رقیب شما محسوب میشوند راه اندازی میگردند. یافتن جایگاهی مناسب و محکم در این میان موفقیتی است که به سادگی محقق نمیشود و قواعد انجام آن در تخصص طراحان حرفه ای سایت است. شرکت نرم افزاری اسپاد با شناخت جامعی که از فضای مجازی دارد، کسب و کارتان را بررسی کرده و وبسایت شما را مطابق با نیازهایتان و سلیقه مخاطبان شما طراحی میکند. بدین ترتیب میتوانید کسب و کارتان را در دنیای مجازی نیز به درستی معرفی کرده و با طراحی سایت حرفه ای، خدمات و محصولات خود را به خوبی به مخاطبانتان ارائه کنید.

اگر در حال حاضر یک وبسایت دارید اما زمان زیادی از فعالیت آن میگذرد، پیشنهاد میکنیم که آن را به دست طراحان و تحلیلگران با تجربه اسپاد بسپارید تا سایت شما را بررسی کرده و در صورت نیاز تغییرات و بهینه سازی هایی را روی آن اعمال کنند؛ در این صورت می توانید مطابق با تکنولوژی روز طراحی وبسایت حرکت کنید. اگر هم هنوز سایتی ندارید، تیم مجرب اسپاد آماده است تا با طراحی وبسایت خلاقانه و بروز و بهینه سازی و سئوی سایت مسیر روشنی را در کسب و کار آنلاین برایتان فراهم سازد.

چرا به طراحی سایت نیاز داریم؟ سایت یا شبکه های اجتماعی؟

فرض کنید صاحب یک وبسایت فروشگاهی هستید، اینکه صرفا با مخاطبانتان در ارتباط باشید یا عکس محصولات را به آنها نشان دهید کافی نیست، بلکه باید با یک وبسایت فروشگاهی جامع و مناسب، شرایطی فراهم کنید که کاربران به شکلی آسان و سریع اقدام به خرید کنند. همچنین میتوانید به طور دقیق آمار بازدید کاربران، میزان فروش و تمامی فعالیت ها را مدیریت کنید.

البته با انجام بازاریابی شبکه های اجتماعی میتوانید فعالیت خود را در این فضا مدیریت کرده و بهترین نتیجه را از آن بدست آورید.

شرکت اسپاد با سابقه طراحی وب سایت فروشگاهی ، نیازها و خواسته های شما را برآورد میکند و با بودجه متناسب شما وب سایت در خور شما را طراحی خواهد کرد.

 

تخصص های دخیل در طراحی وب سایت

افرد و تخصص های مختلفی در روند طراحی سایت نقش دارند. شرکت اسپاد طی سالها فعالیت حرفه ای در این زمینه، متبحرترین و متخصص ترین ها در حوزه طراحی وبسایت را در قالب یک تیم منسجم در کنار هم قرار داده تا بهترین خروجی ممکن حاصل شود. سفارش طراحی سایت شما از اولین گام یعنی مشاوره تا آخرین گام یعنی راه اندازی، بدست بهترین افراد سپرده خواهد شد. همانطور که در ساختن یک برج بلند قامت اشخاص مختلف با تخصص های متفاوت در کنار یکدیگر فعالیت میکنند، در اسپاد نیز پروژه طراحی سایت توسط تحلیلگران، طراحان، برنامه نویسان، پشتیبانان و مدیران پروژه به شکلی هماهنگ و ساختار یافته انجام میشود. پس از پیاده سازی کامل سایت، متخصصین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی محتوایی اسپاد، پیشنهادات حرفه ای خود را جهت ورودی شکوهمندانه و حضوری موفق در محیط مجازی، به مشتریان محترم ارائه میکنند.

فاکتورها و مفاهیم طراحی سایت

همواره طراحی وب سایت در چهارچوب و قالب مشخصی انجام میشود. رعایت استانداردها و اصول طراحی وبسایت و همچنین توجه به تکنولوژی های روز طراحی وبسایت در این امر مؤثر است.
اگر نیازبه طراحی سایت حرفه ای دارید ، شرکت اسپاد با تجربه چندین ساله در طراحی وب سایت های حرفه ای با گستردگی مشتریان در سطح کشور آماده همکاری با شما برای طراحی ، پیاده سازی و پشتیبانی حرفه ای وب سایت شماست.

 

پروژه 6040 حرف آخر چیست؟

پروژه 6040 حرف آخر چیست؟

dahm_b4.png

6040 پروژه مطالعاتی می باشد که برای اولین بار در کنکور کشور توسط موسسه آموزشی حرف آخر مطرح شده است.امروز در این مقاله بصورت کامل به معرفی این پروژه  می پردازیم و در این قالب تمامی سوالات و ابهامات موجود درباره این پروژه که ممکن است برای داوطلب شکل بگیرد مورد تحلیل و بررسی قرار می گیرد.

1- معرفی کامل پروژه 6040
2- آیا 6040 پروژه مطالعاتی جمع بندی است؟
3- پوشش دهی مطالب و ساعت مطالعه در پروژه 6040
4- به کدام دسته از داوطلبان پروژه 6040 توصیه می شود؟
5- تاثیرات و مزیت های پروژه 6040
6- برای کدام نظام آموزشی طراحی شده است؟ قدیم یا جدید؟
7- نتایج کسانی که با  پروژه 6040 پیش رفته اند
8- مشاوره و برنامه ریزی در پروژه 6040

 

 

معرفی کامل پروژه 6040

همان گونه که از نام این پروژه پیداست این طرح متشکل از دو پارت می باشد:
پارت اول قسمت 60 روزه و پارت دوم قسمت 40 روزه می باشد به عبارتی در مجموع کل این طرح را در 100 روز می توان اجریی کرد.

پارت اول طرح 6040:  در این پارت 60 روز به آموزش اختصاص داده شده است که هر 4 درس اختصاصی و هر4 درس عمومی را بصورت کامل پوشش می دهد ، آموزشی کامل بدون آن که مطلبی حذف شده باشد به این صورت که برای هر درس تمامی فصول و مباحث مورد بررسی قرار می گیرد، اما در قالب تدریسی فشرده، یعنی دسته بندی منسجم مطالب با تاکید بر مطالب مهم و کلیدی. پس از واژه جمع بندی استفاده نمی کنیم. در این پارت برای هر درس اساتید به حل تست های منبع و مهم بسنده می کنند و تعداد این تست ها به اندازه ای است که شما را به تسلط در مبحث مربوطه برساند پس در این قسمت برای هر کدام از دروس نیاز به منبع تستی دیگری پیدا نخواهید کرد.

پارت دوم طرح 6040:  بعد از اجرای پارت اول این طرح، داوطلب آمادگی ورود به پارت دوم این طرح یعنی برنامه 40 روز را پیدا می کند که این برنامه 40 روز در قالب آزمون اجرا می شود یعنی 20 آزمون شبیه سازدر این مرحله داوطلب به صورت یک روز در میان کاملا در شرایطی مشابه جلسه کنکور آزمون برگزار می کند. بعد از هر آزمون 15 ساعت تحلیل تصویری توسط اساتید برای همان آزمون را خواهیم داشت به این صورت شما نصف روز آزمون برگزار میکنید و یک روز و نصف کامل به تحلیل آزمون اختصاص میدید یعنی در قالب همین تحلیل ممکن است اساتید بسته به نیاز، تعدادی از درسنامه ها و نکات مهم در پارت اول را دوباره تدریس و دسته بندی کنند و مزیت این کار این است که در قالب پاسخ های تشریحی هرکدام از این آزمون ها، هرکدام از مباحث بارها و بارها برای شما دوره خواهد شد. یعنی ممکن است شما در دور اول برای یک درس درصد 40 را داشته باشید، اما رفته رفته که تعداد آزمون بیشتری را مورد بررسی قرار می دهید و در قالب هر آزمون تعدادی از نقاط ضعف خود را شناسایی و نسبت به رفع آنها اقدام می کنید و نقاط قوت خود را تثبیت می کنید، این یعنی پیشرفت شما در آزمون بعدی و در پایان پارت دوم طرح 6040 شما به تسلط قطعی برای جلسه اصلی  یعنی همان جلسه کنکورمی رسید.

 آیا 6040 پروژه مطالعاتی جمع بندی است؟

بعد از آشنایی اولیه با پروژه 6040 ممکن است این سوال در ذهن شما شکل بگیرید که آیا 6040 یک پروژه جمع بندی است؟ که در پاسخ به این سوال باید بگوییم که در مطلب قبلی هم گفتیم در مورد این طرح از واژه جمع بندی استفاده نمی کنیم. اما چرا در مجموعه حرف آخر ما این ادعا را داریم که پروژه 6040 جمع بندی نیست؟

چون اگر قسمت 60 روزه این طرح که آموزش می باشد جمع بندی باشد، بنابراین ورود به قسمت 40 روزه این طرح منقطی نیست چون آزمون جامع اصلا معنی پیدا نمی کند. داوطلب اگر بخواهد  30 یا 40 درصد مطالب را با جمع بندی پوشش دهد، چطور آزمون جامع برگزار کند ؟ داوطلب زمانی می تواند ادعا داشته باشد که میتواند آزمون جامع برگزار کند که پوشش 100 درصدی مطالب را در آموزش خود داشته باشد.

حال ممکن است سوال پیش بیاید چگونه آموزش و تسلط در 100 روز امکان پذیر است؟

چون در این طرح 300 ساعت فیلم آموزشی بیشتر نداریم. این قدرت مجموعه ماست که با استفاده از تکنولوژی جدید روز آموزش الگو و انیمیشن و رمز گردانی یاد گرفتیم که چگونه به اوطلبان لذت یادگیری را بچشانیم.

با این روش به شما یاد خواهیم داد  مثلا ترکیب توابع که صد درصد 2 سوال کنکور هست، به چه شکلی در یک ساعت و نیم، 5 دقیقه اش را آموزش ببینید  و 1 ساعت و 25 دقیقه باقی مانده را  50 تا تست حل کنیدیا به چه شکلی در عرض 3 ساعت پرونده حد و پیوستگی را ببندید به طوری که 2 تا سوال قطعی کنکور را جواب دهید. یا به شما خواهیم گفت که 2 سوال قطعی آمار را چگونه با ترکیب کردن یکبار برای همیشه آموزش ببینید.
(ویدئو نمونه های انتخابی از تدریس اساتید قرار بگیرد)

پس این دیگر برمی گردد به هنر ما که چه اتفاقی می افتد و ما چگونه در 60 روز کل آموزش را بستیم. البته این را هم بگویم اینکه می گوییم آموزش در 60 روز، در بعضی از درس ها 80 درصد و در بعضی درس ها 90 درصد. اما جالب این است که وقتی ما 80 درصد اینجا بستیم، 20 درصد باقیمانده را در آزمون ها تدریس می کنیم.

پوشش دهی مطالب و ساعت تدریس در پروژه 6040

در قسمت قبلی این مقاله بصورت کامل با ذکر دلیل بازگو کردیم که پروژه 6040 پوشش 100 مطالب را دارد و مهمتر از آن، فقط پوشش دادن مطلب نیست، داوطلب فقط فیلم آموزشی ببیند، بلکه برای تسلط و اطمینان خاطر داوطلب از یادگیری 100 درصدی مطالب این جا داوطلب را به چالش می کشیم در چگونه؟ با 20 آزمون شبیه ساز همراه با 15ساعت پاسخ نمای تصویری برای هر آزمون دوباره تاکید میکنم پاسخ نما نه پاسخ نامه مثلا در درس ریاضی20 تا آزمونی که طرح شده ، در جلوی دوربین همه حرف ها گفته شده است یعنی مثلا از سوال 126 تا سوال 155 دانش آموز به محض اینکه کلیک بکند، هر آزمونی که داده است، مشکل دارد سریع دی وی دی اش را می گذارد داخل دستگاه از شماره 1 می آید تا 270 کلیک می کند و با توضیحات تصویری استاد لذت یادگیری را می چشد که این اتفاق بزرگی است. در قسمت 60 این پروژه در نظام قدیم حدود 300 ساعت و در نظام جدید حدود 360 ساعت آموزش حرفه ای را خواهید داشت. که تقریبا 90 درصد آن از سوالات بسیار مهم و منبع پوشش داده است و از سوالات کتاب درسی نیز تعداد زیادی سوال منشعب شده و خروجی های بسیار خوبی از آن گرفته شد. و در قسمت 40 شما 20 آزمون کاملا مشابه کنکور را خواهید داشت که در دل 300 ساعت تحلیل این آزمون ها   این آزمون ها  می توانید بار ها و بار ها خود را محک بزنید. (ویدئو نمونه پاسخ نمای تصویری قرار داده شود)

پروژه 6040 به کدام دسته از داوطلبان توصیه می شود؟

 همونطور که قبلا گفتیم 6040 برنامه ای با ایده و استراتژی جدید در کنکور هست اما به  کدوم دسته از داوطلبان توصیه میشه؟ اول از هر چیز باید گفت این طرح مناسب برای داوطلبانی که می خواهند در کمترین زمان، بیشترین بازده مطالعاتی را داشته باشند. داوطلبانی که تلاش داشتن و کلی کار انجام دادن اما  دوره و تست زنی منظمی نداشته و به جمع بندی و دسته بندی منظمی نرسیدن و یا نه اون آن دسته از داوطلبانی که با وجود داشتن زمینه مطالعاتی بنا به هر دلیلی مطالعه برای کنکور را تا کنون به طور جدی شروع نکردن، اما به دنبال این هستند که متناسب با زمان باقی مانده بتوانند به نتیجه نسبی مطلوب برسند و یا اصلا داوطلبانی که مطالعه کامل و تست زنی دقیق و منظم داشتن اما به رتبه شدن در آزمون  های آزمایشی و تثبیت رتبه در کنکور سراسری فکر میکنن. به عبارتی در هر سطح و وضعیتی که هستی این پروژه 6040 میتونه براتون معجزه گر باشه و شما هم بتونید سهمتون از کنکور بردارید.

تاثیرات و مزیت های پروژه 6040

اکثر داوطلبان در ماه های پایانی کنکور با آزمون های جامع از سوی موسسات مختلف مثل سنجش، قلمچی، گاج و غیره که همه حداقل 3 تا آزمون جامع را خواهند داشت مواجه هستن. کسانی که مطالعه دقیق و تست زنی منظم داشته اند و قدرتمند شدن، این آزمون های جامع به نفعشون هست و ابزاری خوب برای شناسایی و محک آن ها قبل از آزمون اصلی می باشد. اما دانش آموزانی که دست و پا شکسته درس خوندن و کلاً به نتیجه نرسیدن، با رسیدن به آزمون های جامع نا امید میشن و کنکورو کاملاً کنار میذارن. اما چرا؟ چون قبل از آزمون جامع آزمون های مبحثی وجود داره در آزمون های مبحثی طراح حق نداره سؤالاتو با مباحث جلوتر ترکیب کنه پس سؤالات حالت ترکیبی ندارن. اما وقتی به آزمون های جامع می رسیم چون حجم بیشتر سوالات کنکور ترکیبی است طراحان به تبعیت از این موضوع در آزمون های جامع دست به طراحی سوالات ترکیبی میزنند و در اینجا دانش آموز با چالش جدی رو به رو میشود.
در مجموعه حرف آخر با طراحی این پروژه این چالش را  برای همیشه برای داوطلب حذف کردیم و بهترین تاثیر و مزیت این طرح نیز همین می باشد که در ماه های پایانی کنکور به همه داوطلبان در هر وضعیتی که قرار دارند این امکان را می دهد در کمترین زمان  با جدیدترین متد های آموزش روز دنیا آموزش100درصدی مباحث را بصورت مفهومی و ترکیبی داشته باشند بدون آن که مبحثی حذف بشه و از همه مهمتر با 20 آزمون جامع شبیه ساز با پاسخ نماهای تشریحی بتواند به کرات خود را محک زده و با آمادگی کامل وارد آزمون های جامع و در نهایت آزمون اصلی همان کنکور شوند.

برای کدام نظام آموزشی طراحی شده است؟ قدیم یا جدید؟

حرف آخر به عنوان جامع ترین نشر دیجیتال آموزشی در عرصه کنکور با استفاده از جدیدترین متدهای آموزشی روز دنیا خدمات و منابع خود را برای تمامی دروس هر دو نظام آموزشی نظام قدیم( سالی واحدی) و نظام جدید(3-3-6) بصورت پایه ای و مبحثی بصورت کامل ارائه می دهد که پروژه 6040 هم از این قاعده مستثنی نیست.

نتایج کسانی که با  پروژه 6040 پیش رفته اند

در این قسمت از مقاله میخواهیم شمارو با نفراتی برتری از کنکور سراسری آشنا کنیم در یک یا چند یا همه دروسشون با مجموعه 6040 پیش رفتن و تونستن به رویای خودشون که رسیدن به رشته های تاپ و دسته اول مثل پزشکی و دندان پزشکی و دارو در بهترین دانشگاه های کشور هست برسند:

محمدرضا خوشرو(زاهدان) – پزشکی تهران

مهرداد زارع(زاهدان) – پزشکی تهران

اسماعیل احمدی(بوکان) – پزشکی بهشتی

سروش مسروری(بوکان) – پزشکی بهشتی

حسین فلاح( ملارد) – پزشکی بهشتی

عرفان شهبازی(ملارد) – دندان پزشکی بهشتی

مهدی حسنی – پزشکی تهران

فائزه کیانفر – پزشکی تهران

مینا صالحی – پزشکی تهران

میثم فرهمندی – پزشکی ایران

مهدی ایمانی – پزشکی ایران

سروین سلیمانی – پزشکی بهشتی

صالح مهر عبداللهی – پزشکی شاهد

رضا عطارپور -  پزشکی تهران

دوستان عزیز شما هم مثل خیلی دیگه از رتبه برتر های حرف آخری از الان فرصت دارید به رتبه شدن فکر کنید و به رتبه شدن برسید فقط کافی از همین حالا یه حرف آخری بشید و تو کنکور 1400 با حرف آخر بتونید رتبه خوبی کسب بکنید.

در ادامه جهت آشنایی بیشتر با این رتبه برترها لذت تماشای کلیپ زیر و تقدیم شما میکنیم:
(ویدئو قرارداده بشه)

مشاوره و برنامه ریزی در پروژه 6040

بعد از آشنایی با طرح راهبردی 6040 برای مدت زمان باقی مانده تا کنکور، کار اصلی ما در وهله دوم این است که این برنامه راهبردی  را متناسب با وضعیت هر داوطلب شخصی سازی می کنیم. یعنی بعد از ثبت نام  در این طرح، یک برنامه زمانی منحصر به فرد در اختیار داوطلب قرار خواهد گرفت که در این برنامه به هر درس عمومی و اختصاصی متناسب با ضریب و اهمیتی که دارند، وقت اختصاص داده شده است و هیچ درسی حذف نشده است و برنامه  دروس عمومی و اختصاصی هیچ گونه منافاتی باهم ندارند. سپس متناسب با این برنامه، یک برنامه حجمی در اختیار داوطلب قرار می گیرد. منظور از برنامه حجمی این است که در هر جلسه ای که در برنامه زمانی برای هر درس مشخص شده است، به صورت دقیق تعیین می شود که چه مبحثی از دروس موردنظر مورد مطالعه قرار بگیرد. زمان دیدن DVD، تکمیل نویسی جزوه، تست و تحلیل تست در هر جلسه لحاظ شده است.

به بیان ساده تر در این طرح، مدیریت صفر تا صد برنامه به عهده مشاوران ماست. تنها وظیفه داوطلب، اجرای درست برنامه ها و تعهد نسبت به برنامه هاست. چیزی که مشخص می کند تا چه میزان از این طرح نتیجه بگیرید.

ریمپ خودرو در کاراک؛ معتبرترین مرکز ریمپ

ریمپ خودرو در کاراک؛ معتبرترین مرکز ریمپ

 

hrsx_c2.jpg

به دست آوردن بیشترین بهره از اتومبیل خود از نظر عملکردی و اقتصادی راهی عالی برای بهبود تجربه کلی رانندگی و صرفه جویی در هزینه های سوخت در طی ماه ها و سال ها است. در حالی که تنظیم اتومبیل برای دست یابی به عملکرد بهینه گاهی ممکن است برای بسیاری از رانندگان بغرنج و پیچیده به نظر برسد، شاید برای شما جالب باشد که بدانید این کار با ریمپ کردن در کمتر از 30 دقیقه انجام می شود. بنابراین اولین سوالی که ممکن است در ذهن هر فردی ایجاد شود این است که ریمپ چیست؟ در ادامه به بررسی پاسخ این پرسش می پردازیم.

ریمپ چیست؟

ریمپ کردن که گاهی تنظیم ECU نیز نامیده می شود، زمانی اتفاق می افتد که تنظیمات واحد کنترل موتور خودرو (ECU) برای بهبود بخش های متعددی از عملکرد وسیله نقلیه تغییر یابد. از طریق باز نویسی تنظیمات موجود با نرم افزار جدید، مالک خودرو با برنامه ریزی مجدد می تواند تزریق سوخت، جریان هوا، سنسورها و سایر موارد را مدیریت کند.

وسایل نقلیه موتوری توسط کامپیوتری معروف به واحد کنترل موتور (ECU) هدایت می شوند. این کامپیوتر کوچک موارد مرتبط با موتور مانند زمان احتراق، نسبت هوا به سوخت و افزایش فشار را کنترل می کند. با تنظیم این پارامترها می توان بهره وری خودرو از نظر عملکردی یا اقتصادی (یا گاهی در هر دو زمینه) را افزایش داد. ریمپ کردن در حقیقت نصب یک نرم افزار دیگر بر روی کامپیوتر خودرو و جایگزین کردن آن با نرم افزار پیش فرض کارخانه سازنده است. این نرم افزار جدید تنظیمات سفارشی و اختصاصی برای کسب بیشترین بهره از موتور را ارائه می دهد. این تنظیمات معمولا با اتصال یک لپ تاپ به درگاه OBD خودرو نصب می شوند؛ این بدان معنا است که می توان این کار را بسیار سریع انجام داد.

برای ریمپ کردن وسایل نقلیه قدیمی تر مجبور هستید تراشه کامپیوتر موتور خود را به طور کامل برداشته و با یک تراشه جدید که نرم افزار جدید در آن موجود است، جایگزین کنید. به همین دلیل در گذشته به این کار چیپینگ (chipping: یا تراشه برداری یا تعویض تراشه) گفته می شد.

ریمپ خودرو چه تاثیراتی دارد؟

با تغییر نرم افزار ECU، موتور خودرو می تواند خیلی بیشتر از حداکثر توانایی خود کار کند. به طور پیش فرض، عملکرد بیشتر خودروها پس از ترک کارخانه به دلایل مختلف کاهش می یابد. علاوه بر این، وسایل نقلیه همیشه دارای ضمانت هستند و آخرین چیزی که سازنده می خواهد این است که مجبور به بازسازی یا تعویض موتورهای آسیب دیده باشد. به همین دلیل عملکرد همیشه به طور پیش فرض در حد توان موتور حفظ می شود.

اکثر تولیدکنندگان و سازندگان خودرو تمایل دارند پیش از تولید نسخه کاملا جدید و ارائه آن به بازار، نمونه هایی از مدل قدیمی که پیش تر تولید شده را با برخی تغییرات ظاهری روانه بازار کنند. با اعمال این تغییرات در تنظیمات ECU موتور خودروهای تغییر ظاهر یافته، سازندگان می توانند سریع تر و آسان تر سطح عملکرد خودروها را تغییر و ارتقا دهند و بدون آن که به مهندسی اضافی احتیاج داشته باشند آن ها را بهبود بخشند.

bpyt_c4.jpg

آیا ریمپ کردن تنها تغییر یک نرم افزار است؟

بله؛ ریمپ کردن در حقیقت به مرحله اول تنظیماتی که شرکت ها و مراکز تنظیم و تقویت خودرو ارائه می دهند، گفته می شود. مرحله اول تقریبا فقط یک تغییر ساده نرم افزار ECU است. مرحله دوم و مراحل بعدی آن معمولا شامل تغییرات بیشتر نرم افزار و همچنین سخت افزارهای اضافی مانند سیستم اگزوز جدید و پمپ سوخت فشار قوی و ... خواهد بود. مراحل سوم و چهارم اغلب شامل به روزرسانی توربو شارژر (موتور شارژ کننده توربین) یا سوپر شارژر (دستگاه هوا و سوخت رسانی بیشتر) خودرو است. مراحل بعدی به کار تهاجمی نیاز دارد و نسبت به مرحله اول بهره وری عملکردی کم تری را به دنبال دارد.

آیا ریمپ کردن برای موتور خطرناک یا مضر است؟

تغییر تنظیماتی که بر کنترل موتور خودرو اثر می گذارد، می تواند اثرات مضر و مخربی نیز داشته باشد؛ همه این تاثیرات بستگی به این دارد که چه کسی این نرم افزار را نوشته است و اینکه مسئول تنظیم کننده تغییرات وسایل نقلیه چگونه آن ها را بر روی  خودرو پیکربندی کرده و اعمال می کند. به همین دلیل ما هرگز توصیه نمی کنیم که خودتان نرم افزار را نصب کنید یا جهت تغییر نرم افزار به مراکز تایید نشده مراجعه کنید. شرکت های تنظیم کننده ویژه ای وجود دارند که نرم افزارهای ECU را می نویسند؛ آن ها معمولا این نرم افزارها را آزمایش کرده و آن ها را پیش از عرضه عمومی، برای مدت یک سال یا بیشتر در اختیار بسیاری از وسایل نقلیه قرار می دهند.

آیا ریمپ کردن خودرو بر گارانتی و ضمانت کارخانه سازنده تاثیر دارد؟

از آنجا که نرم افزار نصب شده به ندرت توسط کارخانه سازنده وسیله نقلیه نوشته شده است، به احتمال زیاد هر گونه ضمانت و گارانتی موجود را باطل کرده و از بین می برد. زیرا کارخانه سازنده نمی خواهد بهره وری موتور را به حداکثر میزان ممکن و یا فراتر از آن برساند و بنابراین در صورت بروز خطا و اشتباه در فرآیند ریمپ کردن، شما باید هزینه بازسازی و تعمیر موتور را شخصا بپردازید و این مسئله مشمول گارانتی نمی شود.

آیا ریمپ کردن بهره وری اقتصادی را نیز به اندازه عملکرد بهبود می بخشد؟

این مسئله به نحوه رانندگی شما بستگی دارد. از نظر تئوری، بسیاری از موتورها قادر به دست یابی به همان بهره اقتصادی با همان موتور پیش از ریمپ شدن هستند. حتی گاهی اوقات می توانند کارایی بیشتری نیز داشته باشند. نکته مهم این است که معمولا با افزایش انرژی و قدرت موتور اتومبیل ها، مصرف سوخت بیشتر از گذشته می شود. از این رو، دلیل اصلی ریمپ کردن موتور خودرو، افزایش عملکرد آن است.

آیا ریمپ کردن خودرو مزیت های دیگری به غیر از بهبود وضعیت عملکردی و اقتصادی آن دارد؟

بله؛ بسته به نرم افزاری که نصب کرده اید و نقشه جدیدی که تعریف کرده اید، برخی وسایل نقلیه از حالت والت (valet mode) و ایموبلایزر (immobiliser mode) نیز بهره می برند که می توانید آن را با سوئیچ اصلی فعال کنید. حالت ایموبلایزر یک سیستم امنیتی الکترونیک است که در خودرو‌ها نصب می‌شود و مانع از روشن شدن خودرو می شود؛ مگر این که از سوئیچ اصلی خودرو استفاده شود. این سیستم از سرقت خودرو با روش‌های سنتی چون اتصال سیم های سوئیچ جلوگیری می کند. در واقع این حالت همان سامانه ضد سرقت خودرو بوده و بدان معنا است که حتی اگر یک سارق قصد سرقت خودرو شما را داشته باشد، اتومبیل شما حرکت نخواهد کرد. چرا که بدون آن سوئیچ، خودرو قابل حرکت و رانندگی نخواهد بود.

حالت والت یا اعزام به تعمیرگاه نیز می تواند بسیار مفید باشد. این امکان برای زمانی که شما اتومبیل خود را در اختیار شخصی قرار داده اید که نمی خواهید مسافت طولانی را با آن رانندگی کند اما برای جا به جایی خودرو به نوعی دسترسی نیاز دارد، کارایی خواهد داشت. به عنوان مثال هنگامی که به یک رستوران مراجعه کرده و پیشخدمت می خواهد اتومبیل شما را به پارکینگ اختصاصی مجموعه منتقل کند با فعال سازی این حالت اجازه استفاده طولانی مدت از خودرو را به وی نخواهید داد. حالت والت عملکرد و حداکثر سرعت را به طور چشمگیری محدود می کند. (به عنوان مثال حداکثر سرعت اتومبیل شما ممکن است به 16 یا 32 کیلومتر در ساعت برسد.)

بنابراین می توان گفت که ریمپ کردن (بهینه سازی برنامه کامپیوتر خودرو) مزایای بسیاری دارد و شما از این طریق می توانید موتور خودرو خود را تقویت کرده و عملکرد آن را بهبود بخشید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

 

بهترین سایتهای مدیا

مجموعه سایتهلیی مه شما میتوانید  خدمات مربوط به مدیا را دریافت کنید

http://postca.loxblog.com/post/144

http://postbf.parsiblog.com/Posts/231

http://postcr.blog.ir/post/125

http://postbd.parsiblog.com/Posts/232

http://postac.blog.ir/post/187

http://posstac.loxblog.com/post/286

http://postcs.blog.ir/post/136

http://postar.parsiblog.com/Posts/244

http://postej.blog.ir/post/176

http://postbv.loxblog.com/post/219

http://postap.parsiblog.com/Posts/149

http://postao.parsiblog.com/Posts/140

http://postcj.loxblog.com/post/153

http://postec.blog.ir/post/211

http://postah.loxblog.com/post/281

http://postcp.blog.ir/post/127

http://postak.parsiblog.com/Posts/136

http://posteg.blog.ir/post/185

http://postaj.loxblog.com/post/156

http://postct.blog.ir/post/125

http://postan.blog.ir/post/156

http://postby.loxblog.com/post/140

http://posteq.blog.ir/post/179

http://postaf.parsiblog.com/Posts/160

http://postco.blog.ir/post/126

http://postaj.blog.ir/post/169

http://postey.blog.ir/post/143

http://postep.blog.ir/post/158

http://postbx.loxblog.com/post/154

http://posten.blog.ir/post/273

http://posteu.blog.ir/post/146

http://postba.parsiblog.com/Posts/170

http://postcl.blog.ir/post/126

http://postbs.loxblog.com/post/275

http://postbu.loxblog.com/post/247

http://postch.blog.ir/post/126

http://postei.blog.ir/post/136

http://postbe.parsiblog.com/Posts/334

http://postcf.loxblog.com/post/150

http://postcn.blog.ir/post/125

http://postcb.loxblog.com/post/148

http://postch.loxblog.com/post/140

http://postem.blog.ir/post/267

http://postaf.loxblog.com/post/295

http://postbk.parsiblog.com/Posts/147

http://postad.blog.ir/post/229

http://posstaq.blog.ir/post/157

http://postcb.blog.ir/post/158

http://postcg.loxblog.com/post/146

http://postag.parsiblog.com/Posts/140

http://postcm.loxblog.com/post/148

http://postck.blog.ir/post/124

http://postef.blog.ir/post/197

http://postah.blog.ir/post/150

http://postce.blog.ir/post/156

http://postaq.parsiblog.com/Posts/136

http://postci.loxblog.com/post/138

http://postcv.blog.ir/post/143

http://postcn.loxblog.com/post/139

http://postao.loxblog.com/post/299

http://postea.blog.ir/post/220

http://posstap.blog.ir/post/161

http://postev.blog.ir/post/144

http://postbt.loxblog.com/post/148

http://postah.parsiblog.com/Posts/159

http://postcm.blog.ir/post/135

http://postex.blog.ir/post/141

http://postcq.blog.ir/post/126

http://postcj.blog.ir/post/126

http://postcd.loxblog.com/post/140

http://postez.blog.ir/post/143

http://posteo.blog.ir/post/142

http://postaj.parsiblog.com/Posts/237

http://postaf.blog.ir/post/192

http://postat.parsiblog.com/Posts/146

http://postbc.parsiblog.com/Posts/144

http://postag.loxblog.com/post/163

http://postci.blog.ir/post/125

http://postet.blog.ir/post/146

http://postak.loxblog.com/post/385

http://postbz.loxblog.com/post/140

http://posteb.blog.ir/post/207

http://postek.blog.ir/post/185

http://postcb.parsiblog.com/Posts/263

http://postav.parsiblog.com/Posts/133

http://postck.loxblog.com/post/142

http://postax.parsiblog.com/Posts/132

http://postad123.loxblog.com/post/491

http://postcl.loxblog.com/post/140

http://postas.parsiblog.com/Posts/299

http://postan.loxblog.com/post/217

http://postcu.blog.ir/post/136

http://postao.blog.ir/post/163

http://postew.blog.ir/post/142

http://postbw.loxblog.com/post/161

http://posteh.blog.ir/post/150

http://postan.parsiblog.com/Posts/158

http://postau.parsiblog.com/Posts/135

http://postel.blog.ir/post/254

http://postag.blog.ir/post/155