فروش فایل4

فروشگاه فایل4

فروش فایل4

فروشگاه فایل4

نظافت تهران

خدمات نظافت تهران در این روز ها بسیار مورد توجه قرار گرفته است. برای نظافت خوب منزل شما نیاز به یک نظافتچی منزل خوب دارید تا بتواند به خوبی نظافت منزل شما را انجام دهد و بهترین نظافتچی منزل را شما می‌توانید در خدمت از ما پیدا کنید. شما به راحتی می‌توانید استخدام کارگر خانم برای نظافت منزل خود را انجام دهید. برای در خواست نظافتچی منزل می‌توانید اپلیکیشن خدمت از ما را نصب کنید و در آن بهترین نظافتچی منزل را درخواست بدهید. همچنین در خدمت از ما شما می‌توانید هزینه نظافت منزل در سال 98 را از چندین نظافتچی منزل بگیرید.

علاوه بر اینکه می‌توان نظافت تهران را در خدمت از ما در خواست کنید، می‌توانید نظافت منزل مشهد و نظافت منزل کرج و سایر شهرها را نیز درخواست کنید. در تمامی شهر ها نظافتچی منزل خدمات نظافت منزل فوری را برای شما انجام می‌دهد و شما با خیالی راحت ا تمیزی خانه خود لذت می‌برید.

بیشترین درخواست نظافتچی منزل برای نظافت تهران بوده است به همین دلیل در مجموعه خدمت از ما تعداد زیادی از شرکت‌ها نظافت تهران فعالیت دارند و در ساعات کاری خود هر گونه خدمات نظافت منزل فوری را برای شما انجام می‌دهند.

 

نکات استخدام نظافتچی منزل

از نکات مهم استخدام نظافتچی منزل این است که باید یک فرد مورد اعتماد باشد تا بتوان با خیال راحت و آسوده کار نظافت منزل را به او سپرد.

 

53jo_2.jpg

 

در زمان در خواست نظافتچی منزل در خدمت از ما شما می‌تواندی پروفایل شخصی تمامی افراد نظافتچی منزل را ببینید و با توجه به نظرات و امتیازات از مشتریا قبلی نظافتچی منزل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

نظافتچی منزل چه وظایفی دارد؟

یک نظافتچی منزل باید بتواند با دقت و صبر کار خود را انجام بدهد و کارش را بی دلیل طولانی نکن تا مشتریان بتوانند به سایر کارهای خود برسند. از مشکلاتی که مشتریان با نظافتچی منزل دارند همین می‌باشد که نظافتچی منزل به دلیل کار کردن در سرعت پایین و یواش مدت زمان کارش بیشتر از حد معمول شده و در آخر نیز به دلیل زمان بیشتری که در محل بوده در خواست پول و انعام بیشتری میکند. در خدمت از ما به شدت با نظافتچی منزل خاطی بر خورد شده و این چنین موارد بسیار کم پیش می‌آیند.

یکی دیگر از وظایف نظافتچی منزل این است که کارش را به خوبی انجام دهد و مشتری رضایت بالایی از او داشته باشد. ممکن است شما نیز چنین تجربه ایی داشته باشید که یک نظافتچی منزل به دلیل انجام کارش در خواست انعام دارد. اینکه یک نظافتچی منزل کارش را با کیفیت و دقت انجام دهد وظیفه او است و درخواست انعام کاری اشتباه و پرداخت کردن انعام کاری اشتباه‌تر است.

 

نظافت تهران

نظافت تهران از جمله خدمات مهمی است که توسط شرکت های خدماتی نظافتی در تهران ارائه می‌شود.

 

کلام آخر

شما می‌توانید با نصب اپلیکیشن نظافت منزل "خدمت از ما" درخواست نظافتچی منزل خود را ثبت کنید و به راحتی یک نظافتچی منزل برای نظافت تهران و یا سایر شهرها را استخدام کنید.

مزایای تبلیغات در فضای اینترنت

مزایای ارسال آگهی اینترنتی در مقابل تبلیغات سنتی و قدیمی بسیار زیاد می باشد.
از نظر هزینه، میزان دسترسی، بازاریابی، گستردگی و حتی فروش و تجارت، اینترنت و درج آگهی اینترنتی بسیار بهینه تر و مناسب تر می باشند.
در تبلیغات سنتی و قدیمی هزینه بسیار بالا است و محدودیت هایی وجود دارد که نمی توان آن را نادید گرفت. بطور مثال برای اینکه در سطح یک شهر از روش سنتی تبلیغاتی استفاده کنید، باید زمان بسیاری صرف کرده و بسیار هزینه کنید تا تبلیغات انجام شود.
اگر بخواهیم واقع بینانه نگاه کنیم، دیگر تبلیغات سنتی اثر بخش نیستند. در این نوع تبلیغات حداقل باید شما یک کارت ویزیت، کاتالوگ، بروشور، پوستر چاپ کنید که در آن تبلیغات خود را درج کرده باشید.
سپس اقدام به پخش آنها کنید و هیچ تضمینی نیست که همه توجهی به کاتالوگ، بروشور و یا کارت چاپ شده کنند.
این نکته هم بهتر است یادآور شویم که در بازاریابی، فقط بازاریاب های مبتدی هستند که از کاتالوگ و بروشور استفاده می کنند. ولی یک بازاریاب حرفه ای قابلیت این را دارد که خودش توضیحات محصول را ارائه دهد.
اما در درج آگهی اینترنتی، در کمترین زمان با مناسب ترین هزینه آگهی شما در هر نقطه ای قابل رویت خواهد بود و محدود به زمان و مکان نیستید. در هر زمانی می توانید آگهی خود را نشر دهید و تاثیر آن را مشاهده کنید.



مزایای درج آگهی اینترنتی:

در تبلیغات اینترنتی، درج آگهی بصورت هدفمند و صورت می گیرد. کاربران و مخاطبینی که تبلیغات را مشاهده می کنند و یا دنبال کالایی هستند، می دانند که به کدام سایت ها مراجعه کنند یا در سایت های درج آگهی به کدام دسته بروند.
این مزیت که بازدید کنندگان بهینه شده باشند از مزایایی درج آگهی اینترنتی می باشد که به هیچ وجه در بازار سنتی این فیلتر یافت نمی شود.
درج آگهی در سایت آگهی-کالا به صورت رایگان و ویژه و برجسته صورت میگیرد و تنها آگهی های ویژه شامل هزینه می باشند .

مزایای درج آگهی ویژه و برجسته نسبت به آگهی رایگان بصورت زیر می باشد:

اعتماد بیشتر کاربران به آگهی های ویژه و برجسته
درج آگهی ویژه و برجسته باعث می شود تا بازدیدکنندگان اعتماد بیشتری به آگهی شما کنند. زیرا درج آگهی ویژه و برجسته به معنای آن است که آگهی دهنده از خدمات و کالای خود اطمینان کافی دارد و برای جلب نظر بازدیدکنندگان و مشتریان واقعی حاضر به پرداخت وجه آگهی خود شده است.

آگهی های ویژه بسیار بیشتر از آگهی های رایگان دیده می شوند زیرا در مکان های زیر قابل مشاهده می باشند:

در صفحه اول سایت بصورت رندوم و با اولویت بیشتر
در صفحه اول گروه مرتبط با آگهی
در صفحه اول زیر گروه های مرتبط با آگهی
در کنار تمامی آگهی های رایگان موجود در آن گروه، در بلوک آگهی های ویژه مرتبط

مزایای تبلیغات در فضای اینترنت:

هر رسانه تبلیغاتی کارکردهای خاص خود را دارد اما تبلیغ در فضای اینترنت دارای چند امتیاز ویژه است :
بخش عمده ای از مدیران، کارشناسان، بازرگانان و سایر فعالان کلیدی عرصه تجارت، این رسانه را به عنوان منبع شماره یک خود می شناسند.

بازخورد و نتایج تبلیغات اینترنتی به طور دقیق قابل اندازه گیری و تجزیه و تحلیل است. دلیل این امر وجود اعداد و ارقام دقیق از میزان مشاهده و کلیک تبلیغات اینترنتی توسط ابزارهای این کار است.
و با وجود چنین مزایای مهمی عملا به نسبت سایر رسانه ها ارزانتر است.

مزایای تبلیغات در سایتهای آگهی و نیازمندیها:



در میان انواع تبلیغات اینترنتی، تبلیغ در سایتهای آگهی و نیازمندیها ، بویژه در ایران، دارای امتیازات خاص خود می باشد:
آگهی دهنده کنترل و مدیریت مستقیم آگهی های خود را در یک فضای کاربری نسبتا ساده در دست دارد.
کاربران این سایت ها دقیقا مشتریانی هستند که نیاز به خرید در آنها قطعی شده و به جستجوی منبع خرید خود هستند و آگهی ها را با هدف خرید بررسی می کنند.
وجود مجموعه ای از آگهی های به هم مرتبط و ساختار نسبتا ساده این سایتها، باعث حفظ طولانی مدت مشتری در سایت شده و احتمال مشاهده هر آگهی را بالا می برد.
معمولا برای سایتهای معتبر به دلیل حجم ترافیک بالا مورد توجه موتورهای جستجو بوده و آگهی های آنها به خوبی توسط موتورهای جستجو ثبت شده و در نتایج جستجوی آنها ظاهر می شوند.

فروشگاه دی واش

فروشگاه دی واش بزرگترین مرجع آنلاین فروش ماشین ظرفشویی در ایران میباشد.

شما میتوانید تنها با چند کلیک کالای خود را با کم ترین تعرفه ممکن خریداری نمایید و ان را درب منزل خود تحویل بگیرید...

ظرفشویی وسیله ای بسیار کار آمد میباشد و با صدای کمی که ایجاد میکند مزاحمتی در طول مهمانی های شما و در طول عملیات شستشو برای شما ایجاد نخواهد کرد.از دیگر مزایای دستگاه این است که به هنگام شست شوی ظروف نیاز به آب بسیار کمی دارد و همین امر باعث میشود که در مصرف آب صرفه جویی شود و آب هدر نرود.

واققعیت این است که این دستگاه برای هر خانواده ای بسیار مفید می باشد...

در این مقاله به معرفی دو برند معروف بازار می پردازیم :

ماشین ظرفشویی بوش به 8 برنامه شستشو مجهز می باشد که شامل شستشوی قوی با دمای 70 درجه  میباشد، که در جهت کاهش مصرف انرژی و آب طراحی شده است و شستشو در این دستگاه سریع انجام میگیرد

این دستگاه دارای سیستم EmotionLight میباشد که هنگام بارگیری و تخلیه آن دو چراغ پر نور و قوی LED روشن میشود که به شما نشان میدهد که ظروف به چه صورت شست و شو شده اند.

 

ظرفشویی مدل ADP500WH 

یکی دیگر از سیستم های هوشمند این ماشین ظرفشویی سیستم محافظ ظروف شیشه ای میباشد که به شما اجازه میدهد لیوان هایی که بزرگ یا بطری های شیشه ای و حتی گلدان را در سبد پایین دستگاه جای دهید. همچنین این دستگاه با بهره از سیستم AquaStop شما در برابر آسیب های احتمالی محافظت میکند به طوری که هرگاه در سیستم توسط سنسور های دستگاه نشتی آب دیده شد این سیستم ، ورودی آب به دستگاه را قطع نموده و مانع نشت آب میشود

نوعی از این دستگاه  با بدنه سفید رنگ استیل ضد زنگ همراه با انبوهی از برنامه های شستشوی مختلف در بازار جهانی تولید و روانه بازار شده است . نمایشگر LED باریک مشکلی رنگی که در قسمت بالایی این دستگاه ها قرار گرفته است تمامی اطلاعات شستشو و وضعیت را نشان داده و کاربر با یک نگاه متوجه کلیات می‌شود . این شرکت  با بکار گیری برنامه های شستشوی متفاوت در این دستگاه توانسته این امکان رو به کاربران خود بدهد تا بتوانند هر نوع ظروفی فرقی نمیکند چینی ، کریستالی و . . . را داخل دستگاه قرار داده و با فعال کردن برنامه های شستشوی مختلف ظروف را به بهترین روش ممکن مورد شستشو قرار دهد ، به همین خاطر فروش ظرفشویی ال جی در اوایل مقدار قابل توجهی بوده و کاربران زیادی را مجذوب خود کرد . ظرفشویی های این برند در دورنگ سفید و نقره‌ای تولید و روانه بازار شده است که همانند سایر محصولات جدید مجهز به موتور دایرکت درایور اینورتر بوده که باعث شده میزان مصرف انرژی را بصورت کاملا بهینه در بیاورد و شدت پاشش آب را باتوجه به نوع برنامه انتخابی تنظیم کرده می‌کند . این موتور چرخش و فشار آب را بصورت هوشمندانه‌ای کنترل کند تا این ماشین ظرفشویی ال جی به بهترین شکل ممکن ظروف را مورد شستشو قرار دهد .شرکت ال جی با بکار گیری فناوری های جدید و نوین خود توانسته صدای خروجی دستگاه را به کم ترین میزان ممکن برساند و به همین خاطر باعث شده خرید ماشین ظرفشویی این مدل به شدت فراگیر شود چراکه کاربر می‌تواند هرموقع که خواست دستگاه را روشن کند و بدون هیچ مزاحمتی به مابقی کارهای خود برسد . دستگاه DC32 با ظرفیت 14 نفره خود می‌تواند تمامی ظروف های یک خانواده پرجمعیت را که مهمانی های زیادی در خانه آنها برگزار می‌‌شود را ساپورت کرده و به بهترین شکل ممکن آنها را مورد شستشو قرار دهد ، همچنین برای اینکه این کاربر بتواند از ماشین ظرفشویی 14 نفره خود به بهترین شکل ممکن استفاده کند ، سبد های قابل تنظیم ارتفاع را می‌تواند به طور اختصاصی تنظیم کرده کند تا هرنوع ظرفی با هر ابعادی را داخل دستگاه جای دهد .

جهت تهیه این محصولات در برندهای مختلف , رنگ بندی ها و ظرفیت های گوناگون با ما در ارتباط باشید....

لازم به ذکر است ما جهت اثبات حسن نیت خود در ابتدای سفارش از شما مبلغی دریافت نمی کنیم و تمامی مبلغ سفارش پس از تحویل کالا درب منزل از شما دریافت میگردد.

تمامی محصولات ما دارای گارانتی ویژه تضمین کیفیت می باشند...

 

 

اخطار : مراقب سودجویان بازار باشید تا جنس تقلبی را جای جنس اصلی به شما عزیزان ندهند...

• ارتودنسی نامرئی در اصفهان

ارتودنسی نامرئی از جمله انواع ارتودنسی است که محبوبیت بسیاری دارد. دلیل این امر، کاهش نمایان بودن ارتودنسی است  که می‌تواند عاملی در راستای داشتن روابط اجتماعی بهتر شود. ارتودنسی نامرئی، به سه صورت متفاوت انجام می‌شود. بهره از الاینر و براکت‌های سرامیکی، جزء پرطرفدارین روش‌های ارتودنسی نامرئی است. مراحل ارتودنسی نامرئی، به نسبت مراحل ارتودنسی بزرگسالان، دارای تفاوت خاصی نیست؛ اما یکی از مزایای ارتودنسی با الاینرها، کاهش نیاز شما  به کلینیک ارتودنسی، به دلیل آماده شدن تمامی قالب‌های ارتودنسی شما در همان ابتدا است. همانند انواع ارتودنسی‌ها، هزینه ارتودنسی نامرئی فک بالا و پایین به صورت مستقل نیز قابل محاسبه است. با ما همراه بمانید تا در این نوشته به شرح بیشتر «ارتودنسی نامرئی» برای شما بپردازیم.

 

جالب است بدایند در کنار «ارتودنسی نامرئی»، عبارات زیر نیز مورد جستجو قرار می‌گیرد:

  • ارتودنسی نامرئی در شیراز
  • مراحل ارتودنسی نامرئی
  • هزینه تقریبی ارتودنسی نامرئی
  • قیمت ارتودنسی نامرئی فک بالا
  • معایب ارتودنسی نامرئی
  • هزینه ارتودنسی نامرئی در مشهد
  • ارتودنسی نامرئی دکتر قریشی
  • ارتودنسی نامرئی در اصفهان

 

ارتودنسی نامرئی:

ارتودنسی نامرئی، یکی از روش‌های محبوب و متداول برای ارتودنسی بزرگسالان است. همان طور که ذکر نمودیم، روش‌های متفاوتی برای ارتودنسی نامرئی در دسترس هست که از جمله آن‌ها می‌توان به الاینرهای بی‌رنگ و شفاف و نیز براکت‌های سرامیکی بی‌رنگ اشاره نمود.

ارتودنسی نامرئی به خصوص برای افرادی مناسب است که دارای ارتباطات اجتماعی بسیار هستند و تمایلی به نمایان شدن ارتودنسی خودشان در میان جمع ندارند.

 

معایب ارتودنسی نامرئی:

یکی از مواردی که شاید بتوان آن را جزء معایب ارتودنسی نامرئی، نام گذاری نمود، هزینه بالای این روش است. دلیل اصلی این امر، تهیه شدن الاینرها در خارج از ایران است که به موجب تکنولوژی پیشرفته در تهیه قالب‌های این روش، باید هزینه بالایی بپردازید.

یکی دیگر از معایب ارتودنسی نامرئی، سرعت کم تغییرات در دندان‌های شما است. به صورت معمول، مدت زمان اثربخشی ارتودنسی نامرئی در حدود 6 تا 18 ماه است. البته در مواردی که نیاز به هدگیر یا جراحی فک و لثه از سوی متخصص ارتودنسی تشخیص داده می‌شود، ارتودنسی نامرئی فاقد کارایی است.

 

مراحل ارتودنسی نامرئی:

در اولی قدم، دندانپزشک متخصص ارتودنسی، برای شما دو نوع عکس برداری OPG و لنترال تجویز می‌کند.

در قدم بعد و پس از بررسی عکس‌های تهیه شده، فرایند قالب گیری شروع می‌شود.

پس از قالب گیری، قالب‌ها به کشور مقصد (کانادا، فرانسه یا انگلستان)، ارسال می‌شوند و پس از چند هفته قالب‌های تمام طول درمان، آماده می‌شوند.

 

سخن پایانی در مقاله «ارتودنسی نامرئی»:

امیدواریم این نوشتار که پیرامون ارتودنسی نامرئی است، برای اثربخش واقع شود.

 

 

شرایط پذیرش داوطلبان آزاد در دانشگاه فرهنگیان

این مقالهٔ آموزشی قصد دارد به موضوع شرایط ثبت‌نام دانشگاه فرهنگیان 98 – 99 بپردازد. دانشگاه فرهنگیان یکی از مهم‌ترین مراکز آموزشی کشور تلقی می‌شود.

دانشگاه فرهنگیان

پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان در سه مقطع تحصیلی صورت می‌گیرد:

  • دانشجوی کارشناسی پیوسته (دانشجو معلم)
  • دانشجوی کارشناسی ناپیوسته (معلم دانشجو)
  • دانشجوی کارشناسی ارشد ناپیوسته (معلم دانشجو)
 

ثبت نام دانشگاه فرهنگیان

 

دانشجوی کارشناسی پیوسته (دانشجو معلم) با مدرک تحصیلی دوره دبیرستان و از طریق آزمون سراسری در دانشگاه فرهنگیان انتخاب می‌شود. این دانشجویان پس از پذیرفته شدن در آزمون، یک مصاحبه نیز دارند که به‌وسیله آن گزینش خواهند شد. آموزش این دانشجویان به‌صورت تمام‌وقت و شبانه‌روزی است. برنامه کلاسی آن‌ها نیز از شنبه تا چهارشنبه می‌باشد.

درواقع این دانشجویان از ابتدای تحصیل استخدام آموزش‌وپرورش می‌شوند و متعهد می‌گردند تا پس از پایان تحصیلاتشان، در مدارس آموزش‌وپرورش مشغول به کار شوند.

دانشجوی کارشناسی ناپیوسته (معلم دانشجو) می‌تواند با مدرک کاردانی در مقطع کارشناسی ناپیوسته ادامه تحصیل دهد. کلاس‌های این دانشجویان معمولاً در روزهای پنجشنبه و جمعه دایر می‌شود و در روزهایی که مدارس تعطیل است آن‌ها می‌توانند در کلاس‌ها شرکت کنند.

دانشجوی کارشناسی ارشد که هم‌اکنون پذیرش این دسته از دانشجویان از میان معلمان محدود است اما امکان دارد تا در آینده دانشجویان بیشتری در رشته‌هایی که آموزش‌وپرورش جذب داشته باشد، پذیرفته شوند.

شرایط پذیرش داوطلبان آزاد در دانشگاه فرهنگیان سال 98 – 99 چیست؟

پذیرش در دانشگاه فرهنگیان برای هر فرد شرایط ویژه‌ای دارد. در ادامه شرایط پذیرش داوطلبان آزاد در دانشگاه فرهنگیان سال 98 – 99 را آورده‌ایم.

  • بومی بودن داوطلب
  • داوطلب باید نمره علمی کل 6500 و بالاتر را در زیرگروه مربوطه کسب کرده باشد.
  • داوطلب باید دارای مدرک پیش‌دانشگاهی و معدل کل 15 در دوره متوسطهٔ دوم (پایه‌های اول، دوم و سوم) باشد. (این شرط به تازگی لغو گردیده)
  • داوطلب باید حداکثر سن 22 سال تمام را در بدو ورود به دانشگاه (۱۳۷۶/۰۷/۰۱ برای کنکور سال ۹۸) داشته باشد. حداکثر سن ورود به دانشگاه و حداقل معدل کل، تغییر نخواهند داشت.
  • داشتن حداکثر 28 سال سن در ابتدای استخدام قطعی پس از فارغ‌التحصیل شدن.
  • داوطلب باید تعهد خود به خدمت را ارائه دهد (داوطلبان باید 2 برابر مدت تحصیلشان حداقل 8 سال در خدمت آموزش‌وپرورش باشند).
  • داوطلب باید در مصاحبه اختصاصی قبول شود (جهت ارزیابی توانمندی‌ها و جنبه‌های جسمی، روانی و شخصیتی داوطلبان).

برای آگاهی از جدیدترین اخبار دانشگاه فرهنگیان با کارشناسان اختصاصی این دانشگاه در مجموعه مشاور گروپ تماس بگیرید.

شرایط ثبت‌نام در دانشگاه فرهنگیان 98 - 99 چیست؟

در زمان ثبت‌نام در آزمون دانشگاه فرهنگیان، دانشجو باید حکم کارگزینی رسمی یا پیمانی آموزش‌وپرورش (منوط به ادامه اشتغال در آموزش‌وپرورش) برای ورود به دانشگاه فرهنگیان را داشته باشد.

متقاضیان در زمان ثبت‌نام، آغاز تحصیل و در مدت‌زمان تحصیل در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی، نباید به تحصیل در هر یک از دوره‌های کاردانی و بالاتر (ازجمله پیوسته و یا ناپیوسته) بپردازند.

گرفتن فرم معلم مشتمل بر موافقت با ادامه تحصیل شاغلان رسمی و پیمانی از اداره آموزش‌وپرورش محل اشتغال طبق شرایط آمده در دستورالعمل مربوطه (داوطلبان می‌توانند برای دریافت فرم معلم به کارگزینی اداره آموزش‌وپرورش محل اشتغال خود بروند). ارائه ندادن فرم معلم توسط محل خدمت به‌منزله نداشتن شرایط ثبت‌نام در آزمون است.

قبولی داوطلبان مشروط بر تعداد پذیرفته‌شدگان در هر یک از کد رشته محل‌های مربوط به‌ویژه فرهنگیان است. یعنی اگر تعداد پذیرفته‌شدگان به حدنصاب لازم (حداقل 15 نفر) نرسد قبولی داوطلبان بی‌اثر خواهد شد.

برای تحصیل قبول‌شدگان رشته‌های تحصیلی ویژه شاغلین رسمی و پیمانی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان مصوب وزارت علوم و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران، محل در نظر گرفته‌شده می‌باشد.

سایر داوطلبان از قبیل معلمان حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی قراردادی، آزاد و … اجازه ندارند رشته‌های تحصیلی ویژه فرهنگیان را انتخاب نمایند و کلیه رشته‌های تحصیلی ویژه فرهنگیان در همه گروه‌های آزمایشی، به شاغلین رسمی و پیمانی آموزش‌وپرورش تخصیص داده‌شده است.

متقاضیانی که مدرک کارشناسی و بالاتر رادارند، مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی ویژه فرهنگیان نیستند.

  مطالب تکمیلی زمان ثبت‌نام دانشگاه بین‌الملل لیست رشته‌های فرهنگیان لیست رشته‌های تحصیلی در دانشگاه شاهد رشته‌های گروه ریاضی فیزیک پردیس خودگردان رشته‌های گروه علوم تجربی دانشگاه پردیس خودگردان لیست رشته‌های علوم انسانی دانشگاه پردیس خودگردان لیست رشته‌های هنر و زبان‌های خارجی دانشگاه پردیس خودگردان لیست رشته‌های گروه ریاضی فیزیک در دانشگاه بین‌الملل لیست رشته‌های گروه علوم تجربی در دانشگاه بین‌الملل لیست رشته‌های علوم انسانی دانشگاه بین‌الملل لیست رشته‌های گروه هنر دانشگاه بین‌الملل لیست رشته‌های گروه زبان‌های خارجی دانشگاه بین‌الملل لیست رشته‌های دانشگاه مجازی لیست رشته‌های بدون آزمون (بر اساس سوابق تحصیلی)