فروش فایل4

فروشگاه فایل4

فروش فایل4

فروشگاه فایل4

شرکت رایانه کمک را بیشتر بشناسید


شرکت رایانه کمک را بیشتر بشناسید

s7_pozv.jpg

شرکت رایانه کمک به لطف سابقه 10 ساله در حل مشکلات کامپیوتری و تلفن همراه دارای پرسنل مجرب و دوره دیده است، این موارد باعث شده مجموعه رایانه کمک اولین و تخصصی ترین مرکز پاسخگویی به سوالات رایانه و تلفن همراه به شمار بیاید.

به گزارش ایسنا به نقل از رایانه کمک، همانطور که می‌دانید کارآفرینی حل مشکلات کامپیوتری از طریق تلفن  متعلق به شرکت رایانه کمک می‌باشد. هرچند بسیاری از شرکت ها البته با کیفیت‌های مختلف شروع به ارائه خدمات مشابه شرکت ما یعنی خدمات کامپیوتری تلفنی کرده اند

 اما از آنجایی که ما روزانه با صدها مشکل متنوع در زمینه های کامپیوتری و تلفن همراه رو به رو بوده ایم ، که در کمترین زمان به صورت تلفنی سعی کرده ایم مشکلات را برطرف کنیم ، مشتریان ما از نحوه ارائه خدمات ما راضی بوده و ما را به دیگران معرفی کرده اند و این امر باعث شده در این زمینه لقب یکی از موفق ترین شرکت‌های  پاسخگویی به مشکلات رایانه ای تلفنی را به خود اختصاص داده ایم پس همانطور که می‌دانید سرمایه ما سایه سار خدمت صادقه به شما و اعتماد شما به ماست.

هزینه تماس با شرکت رایانه کمک

ممکن است روزانه با تبلیغات بسیاری روبه رو شوید مبنی بر اینکه رایانه کمک رایگان است در اینجا باید این نکته را بیان کنم که رایانه کمک رایگان نیست ، اما شما می‌توانید از خدمات پشتیبانی رایانه ای تلفنی استفاده کنید و با تاخیر دو ماهه هزینه استفاده از این خدمات پشتیبانی کامپیوتری را بر روی قبض تلفن خود پرداخت کنید، این یکی از بهترین پیشنهاداتی است که شرکت رایانه کمک برای شما عزیزان در نظر گرفته است.

 شما با استفاده از شماره هوشمند 9099071540 از سراسر کشور می‌توانید با تلفن های ثابت و موبایل های دائمی با شرکت رایانه کمک تماس بگیرد ، سوالات رایانه ای خود را مطرح کنید و از خدمات تعمیر کامپیوتر غیر حضوری استفاده کنید. همچنین با شماره گیری 0217129 نیز می‌توانید هم از طریق تلفن ثابت و هم از طریق موبایل با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

آیا می‌توانیم از رایانه کمک ارزان هم استفاده کنیم ؟

بله چرا که نه ؟ این امکان هم برای شما عزیزان فراهم شده است ما برای کاهش هزینه های شما خطوطی را در نظر گرفته ایم که شما بدون واسطه و به صورت مستقیم بتوانید با شرکت رایانه کمک ارتباط برقرار کنید حال در صورتی که بخواهید از خدمات تعمیر کامپیوتر غیر حضوری استفاده کنید می‌توانیدکد 5*208 را با استفاده از موبایل همراه اول شماره گیری کنید در صورتی که از سیم کارت های اعتباری استفاده می‌کنید 1500 دقیقه از اعتبار سیم کارت شما کسر خواهد شد و کارشناسان مشکل کامپیوتری و یا مشکل تلفن همراه شما را حل خواهند کرد و چنانچه از سیم کارت های دائمی استفاده کنید هزینه مکالمه شما با کارشناسان خدمات کامپیوتری و تلفن همراه بر روی قبض موبایل شما اعمال خواهد شد، در نتیجه با استفاده از این خطوط هزینه شما 50 درصد کاهش می‌یابد.

راه دیگری که شما می‌توانید از خدمات ارزان رایانه کمک استفاده کنید خرید بسته های اقتصادی  رایانه کمک است برای اینکار شما وارد سایت رسمی رایانه کمک می‌شوید ، بر روی خرید اعتبار کلیک می‌کنید و از بسته های اقتصادی پیشنهادی می‌توانید بسته مورد نظر را انتخاب و خریداری کنید که در این صورت هزینه تماس با رایانه کمک برای شما حدود 30 درصد کاهش پیدا می‌کند.

اپلیکیشن رایانه کمک

 

همچنین برای راحتی کار شما ما نرم افزاری را تحت عنوان اپلیکیشن رایانه کمک طراحی کرده ایم که به صورت مستقیم از داخل این نرم افزار شما می‌توانید با کارشناس کامپیوتر مورد نظر خود تماس گرفته و مشکل کامپیوتری خود را مطرح کنید البته این مورد را هم در نظر داشته باشید در صورتی که بخواهید از این نرم افزار استفاده کنید می‌بایستی بسته های اعتباری خریداری فرمایید که باز هم این مورد به نفع شما خواهد بود چرا که هزینه شما حدود 30 درصد مجددا کاهش پیدا می‌کند.

 اینستاگرام رایانه کمک

یکی از کارهایی که شرکت رایانه کمک به صورت روزانه انجام می‌دهد این است که آموزش های کامپیوتری و ترفند های گوشی های موبایل را در صفحه اینستاگرام خود برای کاربران به اشتراک می‌گذارد بنابراین شما می‌توانید با دنبال کردن پیج اینستاگرام رایانه کمک بسیاری از ترفند های کامیپوتری و تلفن همراه را یاد بگیرید.

سایت دانلود نرم افزار رایانه کمک

همچین ما برای راحتی کار کاربران رایانه کمک سایت دانلود نرم افزاری را در نظر گرفته ایم که شما می‌توانید نرم افزار های به روز ویندوز و تلفن همراه را به صورت رایگان از این سایت دانلود و نصب کنید.

سعی کردیم تمامی نرم افزار های پر کاربرد همانند آفیس ، اینترنت دانلود منیجر ، نرم افزار های پی دی اف خوان ، نرم افزهای ریموت دسکتاپ مانند اولترا ویوور و انی دسک و بسیاری دیگر از نرم افزار های پر کاربرد را به صورت رایگان بر روی سایت قرار دهیم.

چنانچه در هر قسمت از این مراحل یعنی در مراحل دانلود نرم افزار یا نصب نرم افزار مشکلی برای شما پیش بیاید کارشناسان رایانه کمک میتوانند شما را راهنمایی کنند.

منبع : www.isna.ir

 

متاورس چیست؟ آشنایی با دنیای متاورس؛ انقلاب تکنولوژی


متاورس چیست؟ آشنایی با دنیای متاورس؛ انقلاب تکنولوژی

متاورس چیست ؟ سوالی که این روزها ذهن همگان را درگیر کرده است.

متاورس یک محیط مجازی آنلاین است. این دنیای موازی مجازی، طیف وسیعی از عملکردها را نیز در خود جای داده است.

این دنیای مجازی از طریق هدست واقعیت مجازی، عینک‌های واقعیت افزوده و کنسول‌های بازی قابل دسترس است.

ایده متاورس

ایده متاورس برای اولین بار توسط نیل استیونسن نویسنده رمان Snow Crash در سال 1992 مطرح شد. در این رمان متاورس یک فضای مجازی و اینترنتی را در خود جای داده است.

برای پاسخ به سوال متاورس چیست می‌توان از تعریف فیسبوک کمک گرفت.

طبق گفته فیسبوک: متاورس دنیایی است که در آن می‌توانید با افراد دیگر که نمونه‌های مجازی آن‌ها هم در این دنیا وجود دارد؛ تعامل داشته باشید و زندگی کنید.

متاورس چیست؟

s7_c1hz.jpg

 

دنیای متاورس ترکیبی از فناوری‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده و اینترنت است.

بسیاری از افراد تصور می‌کنند متاورس شبیه مواردی است که در داستان‌های علمی تخیلی است. در حال حاضر هیچ کس به طور دقیق نمی‌داند که دنیای Metaverse به چه شکل خواهد بود. اما بسیاری از ویژگی‌های اصلی آن مشخص شده است. متاورس دنیایی فیزیکی و مجازی را در بر می‌گیرد. همچنین بر یک اقتصاد کاملا کارآمد نیز متمرکز است.

این فناوری این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند که با سهولت نسبی در مکان‌های مختلف آن حرکت کنند. همچنین از کالاهای خریداری شده و آواتارهای خود نگهداری کنند. در دنیای متاورس کاربران قادر خواهند بود با هزاران نفر دیگر، به صورت همزمان از مکانی به مکان دیگر بروند. همچنین در ادامه می‌توانیم برای درک بهتر به بازی‌هایی مانند سیمز و سکند لایف اشاره کنیم. در این بازی‌ها شما یک شخصیت مجازی را می‌سازید و کارهای آن را کنترل می‌کنید. حال تفاوت این بازی‌ها با دنیای متاورس این است که شما یک شخصیت مجازی را نمی‌سازید بلکه خودتان به این دنیا ورود می‌کنید و یک آواتار از شما وارد این دنیا می‌شود.

هرکاری که در این دنیا انجام دهید دیگر یک کاراکتر کد نویسی شده نیست، خود شما به کمک یک هدست و عینک وارد این دنیای مجازی خواهید شد. در دنیای موازی مجازی تقریبا هرکاری که در دنیای واقعی انجام می‌دهید؛ می‌توانید انجام دهید.همچنین می‌توانید بسیاری از کارهایی که در واقعیت امکان انجام آن را ندارید؛ در دنیای متاورس بدون محدودیت انجام دهید. به عنوان مثال می‌توانید ظاهر خود را به شکل مورد علاقه خودتان طراحی کنید.

حتی می‌توانید با طراحی و ساز و کارهای اعمال شده در متاروس کار کنید و کسب درآمد کنید. در این دنیا می‌توان زندگی رویایی که در واقعیت به آن نرسیدید را آن‌جا تجربه کنید.

اهمیت متاورس

حتی اگر دنیای متاورس نتواند به آینده‌ای که در سر دارد، دست یابد؛ می‌تواند نحوه تعامل ما با دنیای دیجیتال را تحت تاثیر قرار دهد. یک تجربه مجازی جمعی می‌تواند فرصت‌های جدیدی را برای تولیدکنندگان محتوا، گیمرها و هنرمندان ایجاد کرد.

دنیای Metaverse می‌تواند به یک صنعت تریلیون دلاری تبدیل شود. همچنین می‌تواند محلی برای سرگرمی، تجارت و حتی محل کار باشد. این فناوری به عنوان توسعه‌ای از اینترنت توصیف نمی‌شود؛ بلکه جایگزینی برای آن است که با استفاده از فناوری بلاک چین و برنامه‌های غیرمتمرکز ساخته می‌شود.

مشکلات متاورس

این دنیا برای واقعیت زیادی خوب است.

مشکلات متاورس چیست؟ اولین مشکل این است که تعاملات انسانی کم می‌شود و مانند  فیلم ماتریکس نمی‌توانیم انسان‌ها را از شخصیت‌های کامپیوتری  تشخیص دهیم.

مشکل بعدی عدم وجود قوانین است. قرار است که یک دنیای مجازی ساخته شود که تمامی قوانین از نو نوشته شود. مهم‌تر از همه توجه به این موضوع است که چه شرکت‌هایی با چه اهدافی در این دنیای موازی مجازی قصد سرمایه‌گذاری دارند. متاورس پروژه‌ای نیست که یک شرکت بتواند به تنهایی آن را عملی کند. زمانی که متوجه این موضوع می‌شویم که فیسبوک روی چنین ایده‌ای سرمایه گذاری کرده است؛ این سوال پیش می‌آید که چه تضمینی وجود دارد که با تبلیغات بی‌شمار در این دنیا مواجه نشویم.

متاورس هنوز یک ایده است و کلی سوال بی‌جواب دارد.

اگر به دنیای ارز دیجیتال، متاورس و NFTعلاقه‌مند هستید پیشنهاد می‌کنیم به وبسایت ایران متا مراجعه کنید. در ایران متا ما اخبار روز متاورس و ارزهای دیجیتال را مورد بررسی قرار می‌دهیم همچنین از هیچ خبر جدیدی در این حوزه بی‌اطلاع نخواهید ماند.

 

شرکت رسیس واردات مستقیم برترین و جدیدترین محصولات فورتی نت


 

 به گزارش بخش خبری Zoomit ، شرکت رسیس با واردات مستقیم برترین و جدیدترین محصولات فورتی نت، گامی مؤثر در جهت کاهش هزینه‌ها و ارائه محصول به‌صورت مستقیم و بدون واسطه برداشته است.

 

تیم فنی رسیس در زمینه‌های مختلفی نظیر شبکه، نرم‌افزار، امنیت سیستم‌ها و سایر زمینه‌های مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات، دارای مدارک معتبر بین‌المللی بوده و با تکیه بر تکنولوژی کشورهای پیشرفته، همواره اطلاعات خود را به‌روز می‌کنند.

مشتری‌مداری، پاسخگویی مؤثر به نیازها و به دست آوردن رضایت کاربران از اصول و اهداف فعالیت‌های مجموعه رسیس به شمار می‌رود. از این رو؛ تمام تلاش خود را جهت حاکم ساختن این فرهنگ، در کلیه لایه‌های سازمانی به کار گرفته ایم تا با تمام توان بتوانیم پاسخگوی کلیه نیازهای مشتریان در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات باشیم.

یکی از محصولات شرکت رسیس دستگاه‌های فورتی نت است ، دیدگاه فورتی نت از ابتدا ارائه امنیت گسترده، یکپارچه و با کارایی بالا در زیرساخت فناوری اطلاعات بوده است و در همین راستا با ارائه محصولات متنوع، امنیت شبکه و محتوا را به بهترین نحو فراهم آورده است. این کمپانی متناسب با هر نوع نیاز در حوزه امنیت شبکه، محصولات اختصاصی مرتبط با همان نیاز را ارائه داده است که از جمله معروفترین آن‌ها می‌توان به فایروالهای FortiGate که قابلیت مدیریت سایر محصولات فورتی نت و برند های دیگر را دارد، فایروال وب FortiWeb، ابزار تجزیه و تحلیل امنیتی FortiAnalyzer، سایر محصولاتی مانند FortiAP ،FortiMail ،FortiADC و... که همه آن‌ها را می‌توان به‌صورت متمرکز از طریق Fortimanager کنترل و مدیریت نمود، اشاره نمود. در گزارشهای ارائه شده توسط مؤسسه معتبر گارتنر، فورتی نت طی چندین سال گذشته توانسته در حوزه تجهیزات امنیتی، جایگاه خود را در بخش برندهای Leader حفظ کند.

فورتی نت همواره در حال بهبود دستگاه‌های ارائه شده بوده و با معرفی محصولات جدید در هر سری، علاوه بر اضافه کردن قابلیت‌های بیشتر، قیمت آن را نسبت به دستگاه مشابه در سری قبلی، کاهش داده است. برای مثال FG100F نسل جدیدتر مدل FG100E است که توان خروجی آن به اندازه مدل FG200E بوده و علاوه بر ارائه دو پورت  10G و دو منبع تغذیه برق، از قیمت پایین‌تری نسبت به 200E برخوردار است.از جمله جدیدترین محصولات فورتی گیت می‌توان به FG40F ،FG60F FG100F و FG600E اشاره کرده که به ترتیب جایگزین‌های مناسبی برای دستگاه‌های FG80E ،FG100E ،FG200E و FG1000D هستند. برای مراکز داده مدل‌های FG-1100E با قیمت پایین‌تر جاگزین قویتری برای مدل FG-1500D و نیز FG-2200E و FG-3300E هستند که به‌تازگی روانه بازار شده‌اند. شاهکار محصولات جدید فورتی نت به‌طور حتم مدل FG-1800F است. این مدل که به‌تازگی معرفی شده از پردازنده NP7 بهره برده و با بهره‌گیری از پورت های پرظرفیت10G و 40G در حدود ??? گیگ خروجی در اختیار شما قرار دهد. این به این معنی است که نسبت به مدل مشابه در برند معروف سیسکو در حدود ?? برابر کارایی بیشتری خواهد داشت و برای بانک‌ها، شرکت‌های بیمه و ارائه‌دهندگان پهنای باند مناسب است.

لایسنس محصولات فورتی گیت

باتوجه به تحریم‌های اعمال شده علیه کشور عزیزمان ایران، برخی از کاربران ترجیح می‌دهند به‌صورت آفلاین از فایروالهای خریداری شده استفاده نمایند. این بدین معنی است که دستگاه دیگر در معرض بلاک شدن قرار نداشته و هزینه خرید لایسنس آنلاین سالیانه نیز کاهش می‌یابد. اما دیگر به‌روزرسانی‌های امنیتی به‌صورت آنلاین توسط دستگاه دریافت نشده و مدیر شبکه باید پس از توزیع هر به‌روزرسانی به‌صورت دستی آن را به آن منتقل کند. باتوجه به اینکه تحت هر شرایطی این نوع به‌روزرسانی با تأخیر همراه است و کاربر نمی‌تواند به‌صورت مستقیم از فورتی نت فایل‌ها را دریافت کند، خریداری محصول  و این به‌روزرسانی‌های حیاتی از شرکت‌ها معتبر که فایل‌های صحیح را با بالاترین سرعت ممکن در اختیار شما قرار می‌دهد بسیار حائز اهمیت است. همچنین ارائه پنل FTP برای دریافت پچ‌های آپدیت، کار را برای شما آسان‌تر خواهد کرد.

این مسئله در مورد تأمین لایسنس آنلاین محصولات فورتی نت از حساسیت بیشتری برخوردار است.در سال‌های اخیر به تدریج راهکارهای گذشته جهت فعالسازی لایسنس دیگر عملی نبود و دستگاه‌های متعددی در لیست سیاه شرکت فورتی نت قرار گرفته و به اصطلاح بلاک (Block) شده‌اند.قابل توجه آنکه به همین نسبت رفع این مشکل یعنی آنبلاک (Unblock) کردن نیز سخت‌تر و عملا امکان‌ناپذیر شده است. لذا در این خصوص باید از مشاوره و تخصص شرکت‌هایی بهره جست که تجربه کافی در این زمینه را داشته و به‌عنوان نمایندگان فروش محصولات فورتی گیت امکان ارائه راهکارهای عملی برای دور زدن فنی تحریم‌ها را داشته باشد. به این ترتیب قیمت پایین‌تر در این زمینه نمی‌تواند اولویت اصلی انتخاب تأمین‌کننده باشد. باتوجه به فشارهای اقتصادی شرکت‌هایی بدون انجام عملیات‌های دقیق و هزینه‌بر فنی طی سال‌های اخیر اقدام به فروش این محصولات امنیتی با قیمت پایین کرده باشند اما عدم تجربه کافی و تمهیدات همه‌جانبه و لازم منجر به غیرفعال شدن دستگاه‌ها (بلاک شدن) گردیده که ضمن از دست رفتن لایسنس و ضرر مالی،  شبکه کاربران را با مخاطره جدی مواجه می‌سازد. بنابراین باید از طریق شرکت‌هایی اقدام به خرید و سفارش‌گذاری این محصولات تخصصی نمود که علاوه بر توانایی سفارش‌گذاری و خرید لایسنس به‌صورت مستقیم، از نیروی فنی و دانش تخصصی لازم برای فعال‌سازی اصولی آن نیز برخوردار بوده و احتمال بروز هرگونه مشکل را به حداقل برساند. بدیهی است که حفظ کیفیت در ارائه خدمات هزینه بردار بوده و از مولفه‌های تأثیرگذار بر قیمت است.

مزایای محصولات فورتی گیت

مزیت خریداری دستگاه‌های فورتی نت بسیار زیاد و قابل تامل است. پنل کاربری دستگاه‌های این برند کاربرپسند بوده و به‌راحتی با شرکت در یک دوره آموزش کاربردی چند ساعته، قادر به کار کردن با این دستگاه‌ها خواهید بود. ازآنجاکه فورتی نت طیف وسیعی از محصولات را ارئه می‌کند، برای مجموعه‌های بزرگی همچون پتروشیمی‌ها، این امکان را فراهم می‌آورد که شبکه‌ای حرفه‌ای از محصولات مختلف با برندی واحد داشته باشند که موجب تسهیل در مدیریت دستگاه‌های تحت شبکه خواهد شد. قیمت مناسب و اعتبار جهانی محصولات امنیتی فورتی نت، از دیگر مزایای قابل‌توجه هستند که بی‌درنگ مجموعه‌های مختلف با هر اندازه‌ای از شبکه را به سوی خرید دستگاه‌های این برند سوق می‌دهد.