فروش فایل4

فروشگاه فایل4

فروش فایل4

فروشگاه فایل4

خرید لوازم استوک اکسنت و نکاتی در مورد آن

خرید مناسبی را انجام دهید. در واقع شما برای خرید هر وسیله دست دوم باید دقت زیادی داشته باشید که آن را از بهترین و با کیفیت ترین انواعی که دارد انتخاب کنید. استوک به وسیله ها و لوازم یدکی دست دوم گفته می شود که تا حدودی شبیه به نو می باشد، ولی از آنجایی که قیمت مناسبی دارد شما می توانید آنها را با هزینه کمتری خریداری کنید. شما باید بدانید که همیشه لوازم استوک دست دوم نمی باشند و در برخی از مواقع هم نو می باشند. تعدادی از فروشگاه های بزرگ برای اینکه مشتریان زیادی را جذب کنند کالاهایی را که پس گرفته شده است را با قیمت عمده به فروش می رسانند و همین امر هم برای آنها سود دارد  و هم مشتریان با قیمت کمتری لوازم یدکی مورد نیاز خود را خریداری می کنند.

نکاتی برای خرید لوازم استوک اکسنت :

 شما پیش از اینکه لوازم استوک اکسنت را خریداری کنید باید به خوبی با این ماشین آشنایی داشته باشید تا بهترین و با کیفیت ترین انواع لوازم یدکی مناسب را برای آن خریداری نمایید. اکسنت از جمله خودروهایی می باشد که تولید شرکت کارخانه ساز هیوندا است و از آنجایی که تولید این خودرو موفقیت بسیاری داشته افراد زیادی این خودرو را خریداری کرده اند و رضایت کافی از عملکرد آن داشته اند. در سال 1994 اولین بار این خودرو وارد بازار جهانی گشت و از همان زمان رشد خوبی در فروش و جلب رضایت مشتریان به دست آورد. اگر شما می خواهید لوازم استوک اکسنت را خریداری کنید باید بدانید که شرکت کرمان موتور آنها را تولید می کند و مونتاژ شده این شرکت می باشد.

ahql_x4.jpg

لوازم استوک اکسنت

خودروی هیوندا اکسنت برای اولین بار در سال 90 وارد ایران شد و مونتاژ و واردات آن را شرکت کرمان موتور دریافت نمود. از همان زمانی که تولید و مونتاژ این خودرو آغاز شد آن را در دو نوع گیربکس خودکار و دستی تولید کردند. تاکنون تولید این خودرو روز به روز افزایش پیدا کرده است و از آنجایی که مشتریان زیادی را به خود اختصاص داده افراد زیادی آن را خریداری کرده اند. برای خرید لوازم استوک اکسنت شما می توانید تمامی لوازم یدکی را که توسط شرکت کرمان موتور برای این خودرو تولید شده است را خریداری کنید. این خودرو ساخت کره جنوبی می باشد، ولی باید بدانید به دلیل هزینه زیاد گمرک و واردات شما بهتر است لوازم یدکی این خودرو را که تولید داخلی می باشد خریدار ینید، در این صورت نیازی نیست هزینه زیادی را خریداری کنید.

انواع لوازم استوک اکسنت در بازارهای ایرانی :

 زمانی که نسل 4 خودروی اکسنت وارد بازار شد مونتاژ آن را کرمان موتور از سر گرفت و فروش خوبی از این خودرو را آغاز نمود. اگر شما می خواهید لوازم استوک اکسنت را خریداری کنید باید بدانید که بازار خرید و فروش آن در ایران بسیار زیاد است و روز به روز هم افزایش پیدا می کند. در واقع باید بدانید از آنجایی که بسیاری از افراد از این خودرو استفاده می کنند باید لوازم یدکی آن را هم در برخی از مواقع مورد استفاده قرار دهند. بنابراین باید به دنبال بهترین فروشگاه و نمایندگی باشند که با کیفیت ترین و بهترین لوازم یدکی این خودرو را به فروش می رساند. برخی از فروشگاه ها لوازم استوک یعنی دست دوم این خودرو را به مشتریان عرضه می داند و شما می توانید بعد از بررسی آنها هر یک را که ماشین به آنها نیاز دارد را خریداری کنید.

لوازم استوک اکسنت

با اینکه لوازم استوک اکسنت در بازار بسیار زیاد است شما برای خرید آنها باید نهایت دقت را داشته باشید، چرا که تقلبی آنها هم زیاد شده است. برخی از افراد به خوبی با نوع تقلبی و اصلی آنها آشنایی ندارند و به همین دلیل شاید تقلبی آن را خریداری کنند. شما باید به خوبی آنها را مورد بررسی قرار دهید تا به خوبی در مورد اصل بودن آنها مطمئن شوید. شما مشا تخصص زیادی در شناسایی آنها ندارید و نمی دانید کدام یک بهتر از نوع دیگر می باشد، بهتر است با افراد یکه رد این زمینه تخصص بیشتری دارند کمک بگیرید. آنها بدون شک بهترین و با کیفیت ترین لوازم استوک اکسنت را به شما عرضه می دارند که کیفیت مناسبی نیز دارد.

خرید لوازم استوک اکسنت اورجینال :

بر اساس یک قاعده کلی که روی عملکرد ماشین ها وجود دارد بسیاری از افراد بر این باور هستند که جزئی ترین و کوچکترین وسیله و لوازم یدکی خودرو روی کارکرد خودرو تاثیر بسیار زیادی می گذارد. به همین دلیل شما باید به خوبی با انواع آن آشنایی داشته باشید و با کیفیت ترین نوع آن را برای خودرو خریداری کنید. شما زمانی که می خواهید لوازم استوک اکسنت را خریداری کنید باید به کیفیت آنها توجه بسیار زیادی  داشته باشید. ان قطعات باید اصل باشند و ویژگی های مناسبی را دارا باشند، چرا که با جان سرنشینان و خودرو سرو کار دارند. بر این اساس بدون شک شما هم به خوبی می دانید خرید لوازم یدکی اصل و اورجینال یکی از مهمترین مواردی است که باید به آن دقت زیادی داشته باشید.

لوازم استوک اکسنت

برخی از افرادی که لوازم استوک اکسنت تقلبی را خریداری می کنند تنها به دلیل قیمت پایین آن می باشد. ولی باید بدانید این نوع از لوازم یدکی کیفیت مناسبی ندارند و بعد از مدتی نه تنها خودشان عملکردشان را از دست می دههند بلکه دیگر قطعات خودرو را هم نابود می کنند. قیمت پایین لوازم یدکی بدون شک تضمین کننده کیفیت آنها نمی باشد، بنابراین به هیچ عنوان شما نباید این قطعات و لوازم یدکی را خریداری کنید. بر اساس تحقیقاتی که انجام شده است بسیاری از محققان بر این باور هستند که، بیشتر تصادف های خطرناک به دلیل نصب لوازم یدکی تقلبی روی ماشین ها می باشد. به همین دلیل اگر شما هم نمی خواهید دچار این حادثه ها شوید بهتر است نوع اصلی آنها را خریداری کنید. شما باید زمان خرید لوازم یدکی استوک به تمامی مواردی که اصل بودن آن را نشان می دهد توجه داشته باشید.   

انواع ست سرویس بهداشتی

انواع ست سرویس بهداشتی

 

سرویس بهداشتی براساس جنس

 

 ست سرویس بهداشتی بر اساس جنس به چند گروه تقسیم می گردند که عبارت میشود از:

o7m6_image2.jpg 

پلاستیک، چدنی، سرامیک، آهن و فولاد با روکش مینا

 

البته از اجناس ترکیبی دیگری نیز در انواع ست سرویس بهداشتی ها استفاده میگردد ولی در حالت کلی این اجناس از عام ترین ها هستند.

 

واژه سرویس بهداشتی کمی واژه مبهمی می باشد. به همین دلیل در توضیح این واژه می­توانیم بگوییم که در برخی خانه ها، سرویس بهداشتی شامل: کاسه دستشویی، آینه، روشویی، شیرآلات موجود در wc ، سطل زباله و نیز جزئیات موجود در سرویس بهداشتی می باشد. اما در برخی خانه ها علاوه بر وسایلی که گفته شد سرویس حمام هم مانند: دوش، وان، شیرآلات حمام، شیرآلات چشمی ،سطل زباله، کمد یا قفسه برای لباس ها و دیگر وسایل بهداشتی، جزء انواع ست سرویس بهداشتی قرار دارند.

 

چلونگر- محل انتخاب - انواع ست سرویس بهداشتی

 

در تولید انواع ست سرویس بهداشتی معمولا از: سرامیک، آکریلیک، فلز و شیشه استفاده می­شود. همچنین رنگ غالبی که در ساخت انواع ست سرویس بهداشتی به کار می­رود، رنگ سفید میباشد. چرا که سفید، نشانه پاکی می باشد و به نوبه خود دارای زیبایی خاصی میباشد.

 

در هر کدام از این قسمت ها؛ چه قسمت wc  و چه قسمت حمام، مهمترین ابزار هایی که باید در انتخاب آنها دقت فراوان کرد که بعدا پشیمانی به بار نیاید، کاسه دستشویی و وان حمام است. که اولی به دو نوع ایرانی و فرنگی تقسیم می­شود. در انتخاب هر دو، چه کاسه wc و چه وان، باید به جنس آن ها دقت کرد، تا بتوانید سال ها به خوبی از آنها استفاده کنید ( مثلا، وان انتخابی شما باید سایز مناسبی داشته باشد و همچنین بتواند دمای آب را به خوبی حفظ کند و نیز، وزن مناسبی هم داشته باشد ). همچنین؛ ست موجود در سرویس بهداشتی شما، باید به گونه ای باشد که هنگام شستشو، شما را به زحمت نیندازد، و پس از شستشو نیز، لکه های کثیفی و یا آثار تمیز نشدن روی ست سرویس بهداشتی باقی نماند و زنگ هم نزند.

انواع ست سرویس بهداشتی برای عروس

 

برای ست سرویس بهداشتی تازه عروس ها، براساس نوع فرهنگ هر خانواده انواع ست ها متغیر است. به صورت متداول برای ست عروس از جنس سرامیک یا آکریلیک سفید استفاده می­کنند. ولی استفاده از رنگ سفید مطلق نیست، بسته به سایر وسایل و رنگ خانه، چیدن انواع ست سرویس بهداشتی نیز تحت تاثیر قرار می­گیرد.

 

انواع ست سرویس بهداشتی 

 

برخی خانواده ها برای تهیه ست سرویس بهداشتی خانه عروس از رنگ های روشن و وسایل طرح دار یا نقوش دار استفاده می­کنند و برخی نیز به عکس از رنگ های ملایم و یا تیره و ساده بهره می­گیرند.

 

 

 

انواع ست سرویس بهداشتی بر اساس مدل و طراحی

 

سابقا ، سرویس بهداشتی شامل یک کاسه دستشویی ایرانی بود و ست سرویس بهداشتی حمام هم، شامل وان کوچک و  تعدادی لوازم بهداشتی بود. ولی امروزه با مدرنیته ای که رواج دارد، ساختار سرویس های بهداشتی چه در حمام و چه در wc تغییر کرده است. امروزه با طراحی سرویس بهداشتی های فرنگی، روشویی های الکترونیکی، استفاده از انواع وان ها در سایز های مختلف و انواع گوناگون طرح های آینه ها برای نصب در سرویس های بهداشتی، سبب شده که امروزه ساختار طراحی ست سرویس بهداشتی به کلی تغییر کند.

 

اما در حالت کلی برای طراحی یک ست زیبا برای سرویس بهداشتی یک خانه، الگوی خانه و دکوراسیون داخلی خانه مهمترین عنصری است که باید مد نظر قرار می­گیرد.

 

فروشگاه چلونگر ، انواع ست سرویس بهداشتی را ارائه و عرضه میکند.برای دیدن نمونه های بیشتر به سایت چلونگر مراجعه کنید.


 

نکات مهم درباره فروشگاه های اینترنتی

انواع خدمات فروشگاه اینترنتی

 

خدماتی که در فروشگاه های اینترنتی به مشتری عرضه می شود می تواند فیزیکی باشد که شامل موبایل، کتاب، لوازم برقی و … است و یا این خدمات می تواند مجازی باشد که شامل نرم افزار، موسیقی، فیلم و … است. در دسترس بودن خدمات فروشگاه اینترنتی از مزایای آن است که هم برای فروشنده و هم برای مشتری سودمند خواهد بود. در دنیای امروزی اکثر کارها به شیوه اینترنتی صورت می گیرد از این رو بسیاری از کسب و کارها برای افزایش درآمدهای خود به این روش روی آورده اند.

 

نکات مهم درباره فروشگاه های اینترنتی

فروشگاه آنلاین یا فروشگاه اینترنتی چیست ؟ همان فروشگاه است با این ... 

طراحی مناسب وب سایت جهت فروشگاه اینترنتی از نکات کلیدی است که باید به آن توجه داشت زیرا هر چه طراحی مناسب تر باشد و استفاده از آن سهولت بیشتری داشته باشد مشتری های وفادارتری خواهید داشت که به راحتی به کالاها و مشخصات محصولات و خدمات دسترسی دارند. گروه طراحی سایت اینتن طراحی سایت را با تیم مهندسی حرفه ای خود با قیمتی مناسب برای تان انجام خواهد داد. یک فروشگاه اینترنتی معتبر باید نماد اعتماد الکترونیکی داشته باشد. این نماد در واقع یک گواهینامه دیجیتال است که وزارت صنعت و معدن جمهوری اسلامی آن را صادر می کند. امکان پرداخت در محل از دیگر نشانه های یک وب سایت فروشگاهی معتبر است زیرا نشان می دهد که مدارک صاحب فروشگاه به پست ارائه داده شده است. همچنین یک فروشگاه اینترنتی باید روش های تماس برای خود در نظر بگیرد تا مشتری قادر به برقراری ارتباط باشد. ارائه تصویرهای مناسب و توضیحاتی که کامل باشد در جذب مشتری موفق تر عمل می کند. در صورتی که بتوان به سوالات مشتری پاسخ داد می توان درصد خرید را افزایش داد و فروش بهتری داشت.

 

روش های خرید از فروشگاه های اینترنتی

 

برای خرید از این فروشگاه از دو روش می توانید استفاده کنید. روش اول پرداخت در محل است یعنی زمانی که مشتری کالا را تحویل می گیرد هزینه را پرداخت می کند و بدین ترتیب احتمال کلاهبرداری نیز کم می شود. پرداخت آنلاین روش دیگری است که در این مورد باید برای دریافت کالا در ابتدا فاکتور خود را پرداخت کنید تا محصول مورد نظر بعد از پرداخت آنلاین به آدرس پستی تان ارسال شود. معمولا سایت های معتبر هر دو روش خرید را در اختیار مشتری قرار می دهند تا خود در این مورد تصمیم گیری کنند.

مزایای فروشگاه های آنلاین  اینترنتی

 

فروشگاه های اینترنتی برای خریدار و مشتری مزایایی دارند که شرح خواهیم داد. در رابطه با خریدار می توان گفت که این گونه لازم به مراجعه حضوری به فروشگاه نخواهد بود و بدون نیاز به حمل کالای مورد نظر، آن را درب منزل تحویل می گیرند. با این روش به توضیحات جامعی از کالای مورد نظر در هر ساعتی از شبانه روز دسترسی خواهید داشت و سفارش خود را تنها در چند دقیقه می توانید ثبت کنید. این گونه قادر به مقایسه کالای مورد نظرتان در فروشگاه های انلاین  اینترنتی بسیاری خواهید بود تا بهترین را انتخاب کنید. کاهش ترافیک، کاهش آلودگی هوا، کاهش آلودگی صوتی و … از جمله مزایای خرید اینترنتی می باشد. در رابطه با فروشنده نیز محصولات و خدمات آن ها بدون محدودیت های زمانی و مکانی به فروش می رسد و هزاران نفر در طول شبانه روز از فروشگاه انلاین دیدن خواهند کرد و به حضور فیزیکی مشتری نیازی نخواهد بود. با این روش مشتری از هر نقطه ای قادر به مشاهده محصولات تان خواهد بود و هزینه ها نیز در مقایسه با راه اندازی فروشگاه فیزیکی کمتر خواهد بود. برای قدرت دادن به کسب و کار خود از تغییرات و تحولات جامعه نمی توانید دوری کنید و با فروش آنلاین جایگاه بهتری در کسب و کار خود پیدا خواهید کرد.

مزیت کار در فضای کار اشتراکی

مزیت کار در فضای کار اشتراکی

وبلاگ مقالات ‏10 مزیت کار در فضای کار اشتراکی

مزیت کار در فضای کار اشتراکی

مزیت کار در فضای کار اشتراکی

 

‏?? مزیت کار در فضای کار اشتراکی چیست؟ قبل از انتخاب، با بررسی نیازهای مان بهتر است بهترین فضا را برای کار کردن انتخاب کنیم.

یکی از جذاب­ترین جنبه­‌های آغاز کسب و کار شخصی این است فاصله گرفتن از رقابت‌های موجود در محیط کار است.

دیگر ساعت‌­های اضافه‌ کاری، جلسات خسته کننده و پروژه‌­هایی که در ساعت ?:?? روز چهارشنبه روی میزتان قرار می‌گرفتند وجود نخواهد داشت.

اینکه در خانه یا حتی یک کافی‌شاپ روی مبل راحتی بنشینیم و کار کنیم شبیه یک رویا به نظر می­‌رسد.

اما این سبک از کار کردن چالش­‌های خاص خود را دارد.

وقتی که شما در کنار تلویزیون، تخت خواب و خانواده خود هستید

کار کردن بدون حواس‌پرتی، با تمرکز و انگیزه بالا دشوار است.

در سال­های اخیر، فضاهای کار اشتراکی به عنوان گزینه‌­ای موفق برای حل این مشکلات به وجود آمده‌­اند.

اخیراً، تیمی از محققان یافته‌های خود را درباره فضای کار اشتراکی در مجله کسب‌وکار دانشگاه هاروارد منتشر کردند.

این تحقیقات نشان می‌دهد که بین بازده کارکنان در فضای کار اشتراکی با کارکنان در فضاهای سنتی تفاوت‌های فاحشی وجود دارد.

با نگاه دقیق‌تری دریافتند که کارکنان فضای کار اشتراکی هدفمندتر و با تمرکز بیشتری کار می‌کنند.

این امر ناشی از احساس تعلق آنها به یک گروه است.

کارکردن در کنار جمع اما به صورت مستقل باعث می‌شود افراد برای کار انگیزه بیشتری داشته باشند.

در ادامه به مزیت‌هایی که فضای کار اشتراکی را از سایر فضاهای کاری متمایز می‌کند، اشاره می‌کنیم:

 

بازدهی بیشتر

معمولاً کارآفرینان مخاطب جدی فضاهای کار اشتراکی هستند.

ارتباط با افراد مختلف در یک محیط اداری، انرژی مضاعفی برای ادامه کار در هر یک از آنها ایجاد می‌کند.

طبق نتایج یک تحقیق که در سایت آفیس وایب منتشر شده، یک محیط کاری اشتراکی باعث کارآیی بیشتر در ??% از کارآفرینان، تمرکز بیشتر در ??% از کارآفرینان، و اعتماد به نفس بیشتر در ??% از آنها شده است.

هیجان حضور در یک محیط کاری اشتراکی، جایی که همه افراد به پروژه­‌های مربوط به کار خود مشغول هستند،

باعث می‌­شود که شما کسب و کار خود را با موفقیت به جلو ببرید.

 

جلوگیری از تنهایی

اغلب گفته می‌­شود که زندگی یک کارآفرین فقط می­‌تواند یک زندگی همراه با تنهایی باشد.

از طرفی کار کردن به تنهایی می‌­تواند تاثیرات منفی روی سلامت روانی افراد بگذارد.

ارتباط با دیگران در یک محیط کاری بخش مهمی از زندگی روزانه اکثر مردم را تشکیل می‌­دهد.

حضور در یک فضای کار اشتراکی باعث می‌شود

که شما در کنار افرادی که ذهنیت و سبک زندگی شبیه به شما دارند باشید.

این موضوع باعث می­‌شود شما در حالی‌که روی پروژه خود کار می‌کنید

حس اجتماعی بودن و سرزندگی داشته باشید.

حمایت عاطفی

اگر تا به حال به عنوان مدیر یک کسب‌وکار کوچک به خودتان و یا مسیرتان شک کرده‌اید، بدانید که تنها نیستید

با قرار گرفتن در کنار دیگر کارآفرینان، لحظاتی را که دچار تردید می­شوید را آسانتر پشت سر می‌گذارید.

شما در مسیر کاری خود از نظرات و انتقادات آنها نیز می‌توانید بیشترین بهره را ببرید.

 

کاهش هزینه‌ها با امکانات و تیم اجرایی مشترک

هر کسب‌وکاری برای راه‌اندازی و پیشرفت به امکاناتی نیاز دارد

که هر کدام از آنها هزینه‌های بسیاری دارند. مانند: اینترنت پرسرعت، خط‌های تلفن مخصوص و تجهیزاتی مانند مبلمان، پرینتر، اسکنر و… .

فضاهای کار اشتراکی این امکانات را در فضایی مطلوب در اختیار افراد قرار می‌دهند.

کسب‌وکارها یا افرادی که در این فضاها مشغول هستند هزینه ثابتی را پرداخت می‌کنند

و دیگر لازم نیست دغدغه تجهیزات را داشته باشند.

لازم نیست برای هر کاری محاسبات خاص انجام بدهند و به فکر پرداخت قبض‌ها باشند.

آنها دیگر به نیروی خدماتی یا نظافت ساختمان، تعمیر و نگهداری وسائل و… فکر نمی‌کنند.

 

شبکه‌سازی

هر فرد یا گروهی که بخواهد در اکوسیستم کاری خود دیده شود می‌تواند در این محیط با کارآفرین‌های حوزه تخصصی خود ملاقات کند.

استفاده از تجربه‌های این افراد می‌تواند تأثیر چشمگیری در موفقیت گروه‌های کاری داشته باشد.

افراد فعال و باانگیزه در کنار هم اما مستقل از هم کار می‌کنند.

از تجربه‌ها و اندوخته‌های یکدیگر استفاده می‌کنند.

ایده‌های جدید دریافت می‌کنند و پیشنهادهای خوب کاری دریافت می‌کنند یا ارائه می‌دهند.

این تعامل‌ها باعث می‌شوند دید بازتری به مسیر کار داشته باشید

و درک بهتری از توانایی‌ها و مهارت‌های‌تان پیدا کنید.

کار کردن به تنهایی یک مانع میان شما و افرادیست

که می­توانند به کسب و کار شما کمک کنند.

یکی دیگر از فواید کار کردن مشترک این است که شما را به افراد متخصص با مهارت‌ها و توانایی‌های گوناگون نزدیک میکند

همچنین به شما این فرصت را می‌دهد تا از اطلاعات آن­ها استفاده کنید.

از مزایای دیگر این فضا این است که برخی سازمان‌ها یا شرکت‌های خصوصی بزرگ یا شرکت‌های دولتی، بخشی از فعالیت‌های خود را در فضای کار اشتراکی آغاز می‌کنند.

این سازمان‌ها با هدف ارتقاء کاری خود و به‌روز بودن وارد فضای کار اشتراکی می‌شوند.

اما حضور آنها فرصت بسیار باارزشی برای صاحبان کسبوکارهای کوچک یا فریلنسرها است.

 

به‌روز بودن و اطلاع از رویدادهای مهم

 در یک فضای کار اشتراکی با کسانی که علایق شبیه شما دارند معاشرت می‌کنید.

ممکن است در زمان استراحت با آن‌ها درباره سینما، فوتبال و… هم‌کلام شوید.

در میان گپ‌وگفت‌ها اطلاعاتی در حوزه کاری خود دریافت می‌کنید که برای شما بسیار مفید است.

 از طریق تیم اجرایی فضای کار اشتراکی هم از رویدادهای مربوط به کارتان مطلع می‌شوید.

این اطلاعات باعث می‌شود در بهترین زمان بهترین اقدامات را برنامه‌ریزی و اجرا کنید یا بهترین آموزش‌ها را ببینید.

 

تمرین سازگاری و حفظ سرمایه اجتماعی

به عنوان یک مدیر یا فریلنسر، با حضور در یک فضای کار اشتراکی یاد می‌گیرید

که چگونه روابط کاری و سیستم خود را مدیریت کنید.

درواقع یک فرصت آزمون و خطا، بدون هیچ هزینه‌ای در اختیار شماست.

در این فضا باید منافع جمع برای شما مهم باشد.

در مقابل بسیاری از مسائل باید منعطف و سازگار باشید.

باید بتوانید بهترین و مسالمت‌آمیزترین راه‌حل‌ها را پیدا کنید؛

چون فضا برای شما اختصاصی نیست و گروه‌های دیگری هم درآن مشغول به کارند.

این چالشها تمرین خوبی برای رویارویی با جامعه کاری واقعیست که بیرون از این فضا منتظر شماست.

 

کاهش استرس کاری

اگردر خانه حضور داشته باشید و ساعت کاری مورد نظرتان را مشغول به کار نباشید مضطرب می‌شوید.

ممکن است کارکردن شما با برنامه‌های خانواده تداخل داشته باشد.

ممکن است صدای تلویزیون، گفت‌وگو و رفت‌وآمدها حواس شما را پرت کند؛

مخصوصاً اگر اتاقی متعلق به خودتان نداشته باشید.

 وقتی کارتان آنگونه که انتظار دارید پیش نمی‌رود احساس گناه می‌کنید

و استرس به سراغ‌تان می‌آید.

اما با بیرون‌آمدن از خانه به قصد انجام کار و قرارگرفتن در محیط کاری آزاد این استرس‌ها از بین می‌روند.

 

افزایش توانایی مدیریت زمان

مزیت کار در فضای کاری اشتراکی این است که کارکردن در خانه وقفه‌های بسیاری در کار ایجاد می‌کند.

اگر نتوانید این وقفه‌های کاری را مدیریت کنید از کارتان عقب می‌مانید.

ممکن است ساعت‌های زیادی در خانه برای کارکردن بمانید، اما یک‌سوم زمانی که صرف کرده‌اید کار مفید انجام بدهید.

بنابراین حضور در فضایی که عوامل مختل‌کننده کار را ندارند، بهتر می‌توانید گذران وقت‌تان را مدیریت کنید.

 

جسارت در نوآوری و ایده‌پردازی

دیگر مزیت کار در فضای کار اشتراکی این است که وقتی تنها هستید، احتمالاً محافظه‌کارتر خواهید بود.

چون همه آسیب‌ها و هزینه‌های یک کار نوآورانه متوجه شماست جسارت پرداختن به ایده خود را نخواهید داشت.

اما اگر در یک فضای استارتاپی قرار بگیرید که همه به دنبال پیاده‌کردن ایده‌های خود هستند شما هم جسارت پیدا می‌کنید.

ممکن است هم‌تیمی‌هایی پیدا کنید و کار را با آنها شروع کنید.

حضور در جمع و همکاری با تیم باعث می‌شود با دلگرمی بیشتری به ایده‌های نوآورانه فکر کنید و آنها را راحت‌تر پیش ببرید.

همچنین در فضای کار استارتاپی با افراد باتجربه تعامل خواهید داشت

که کمک چشمگیری به پیشرفت کارتان می‌کند.

پارادیس هاب در شبکه های اجتماعی:

شماره دفتر کار: ???????????

آدرس دفتر کار: شعبه مرکزی: تهران، بلوار ارتش غرب، بعد از بلوار اوشان، خیابان ابوالفضل صمیع، شعبه باغ بهشت

 

https://www.linkedin.com/company/paradisehub

https://t.me/paradisehub

https://twitter.com/paradisehubir

https://www.instagram.com/paradisehub.ir

 

زیبایی و تنوع درب پارکینگ وروردی و حفاظ درب حیاط و ویلا

زیبایی و تنوع درب پارکینگ وروردی و حفاظ درب حیاط و ویلا

معمولا درب ورودی پارکینگ و ویلا باید زیبایی و تنوع در ساخت داشته باشید. بیشتر افرادی که میخواهند درب پارکینگ وروردی درب حیاط و ویلا را خریداری کنند در کنار عملکرد، بیشتر به ویژگی های زیبایی نمای آن اهمیت می دهند. این درب ها در واقع تردد شما را به ویلا ممکن می سازند و به همین دلیل هم بهتر است که علاوه بر زیبایی به کیفیت آن نیز توجه کنید.
معمولا اینطور گفته می شود که خرید درب پارکینگ وروردی درب حیاط و ویلا نسبت به خرید درب های دیگر سخت تر است. شما بعضا میخواهید برای خانه خود این درب ها را خریداری کنید و شاید بخواهید ویلای خود را با دربی زیبا مزین کنید. در این حال باید دقت داشته باشید که خرید این نوع درب ها به شما اجازه می دهند که همزمان با زیبایی امنیت را نیز برای خانه خود ایجاد کنید پس بهترین راه این است که هر دو مورد را در نظر داشته باشید.
به طور کل اما تنوع درب پارکینگ وروردی درب حیاط و ویلا بسیار بیشتر از تنوع درب های معمولی است. این نوع درب ها با اینکه در جنس های مختلفی مانند چوبی و همچنین آهنی ساخته می شوند اما به شما اجازه خواهند داد که همچنان هم زیبایی و هم تنوع خانه خود را حفظ کنید.

دوام درب پارکینگ وروردی درب حیاط و ویلا

شاید تصور کنید که تنها انواعی از درب پارکینگ وروردی درب حیاط و ویلا امنیت را برای شما ایجاد خواهد کرد که آهنی است و نوع چوبی آن شما را دچار مشکل خواهد کرد. در این حال نکته ای که باید بدانید این است که این نوع درب ها اگر از نوع چوبی باشند باز هم برای شما ایمن خواهند بود  و هیچ تفاوت خاصی از نظر امنیتی ندارند. اینکه شما بتوانید دربی را خریداری کنید که دوام بالایی دارد در عین اینکه کار شما را برای سال های بعد راحت تر خواهد کرد، به شما اجازه می دهد که امنیت را نیز فراهم کنید.

خرید درب پارکینگ وروردی درب حیاط و ویلا

دقت داشته باشید که بعضا پیش آمده است که شما هم ویلاهایی را با انواع درب های مختلف دیده اید. یکی از مهم ترین ویژگی های درب پارکینگ وروردی درب حیاط و ویلا این است که شما میتوانید آن را تعویض کنید. ممکن است که پس از گذشت چندین سال، درب شما نمای اولیه خود را از دست بدهد و به همین دلیل هم شما علاقه مند به خرید انواع جدیدی از این درب ها باشید. در این حال بهترین کاری که میتوانید انجام دهید این است که این کا را توسط یک نمایندگی در این زمینه انجام دهید و درب خود را تعویض کنید. انواع نمایندگی هایی که در حوزه این نوع درب ها و به ویژه درب پارکینگ وروردی درب حیاط و ویلا فعالیت می کنند به شما این اجازه را خواهند داد که تمامی آنچه که نیاز دارید را در یک پکیج داشته باشید. با خرید از یک نمایندگی معتبر، مشکلات خود را در این زمینه حل کنید.

حفاظ لیلیوم با کاربردی وسیع برای روی دیوار شما


حفاظ لیلیوم امروزه انواع مختلفی از حفاظ ها برای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند که استفاده از آن ها می تواند امنیت ساختمان شما را تا حد بسیار زیادی افزایش دهد. یکی از بهترین مدل هایی که شما میتوانید برای ساختمان خود از آن استفاده کنید حفاظ لیلیوم  است که از جمله لوکس ترین ها نیز به شمار می آید. چندین سال از زمانی که این نوع حفاظ ها جای نرده های قدیمی را گرفته اند می گذرد و هم اکنون حفاظ لیلیوم  به عنوان یکی از بهترین انواع حفاظ برای حفظ جهان و همچنین خانه و مال افراد به شمار می آید.


 حفاظ لیلیوم  چیست؟

یکی از بهترین انواع حفاظ آهنی که میتوانید از آن برای خانه و یا ساختمان خود خود استفاده کنید حفاظ لیلیوم  است. این نوع حفاظ ها معمولا شبیه به یک نیزار آهنی خواهند بود که تنوع، زیبایی و همچنین امنیت را به طور کامل برای شما برآوده خواهند کرد. در بین تمامی انواع حفاظ ها، معماران و همچنین علاقه مندان این نوع را به عنوان یکی از بهترین ها برای ساختمان می دانند. این حفاظ ها در واقع شکل واحدی ندارند و زیبایی عمده آن ها نیز به همین دلیل است. اگر شما هم میخواهید از این حفاظ ها برای ساختمان خود استفاده کنید باید بدانید که ساخت و همچنین طراحی آن ها با وجود اینکه تصور می شود نیازمند کار خاصی نیست اما باز هم باید با رعایت نکات بسیاری انجام گیرد.


کاربرد حفاظ لیلیوم  چیست؟


همانطور که میدانید، حفاظ های مختلف کاربردهای مختلفی دارند. این نوع از حفاظ ها اما معمولا به شما این امکان را میدهند امنیت مکان زندگی و بعضا ساختمان کاری خود را تا حد بسیار زیادی تامین کنید. اغلب اینطور گفته می شود که حفاظ های مختلف از نظر کارایی با هم متفاوت هستند و این تصور هم تا حد بسیار زیادی درست است. البته باید دقت داشته باشید که این نکته در مورد حفاظ لیلیوم  به صورت کامل صدق نمی کند و آنچه که شما باید بدانید این است که این حفاظ ها امنیت خانه شما را تا حد بسیار زیادی ایجاد خواهد کرد.
 

حفاظ لیلیوم  روی دیوار


ویژگی حفاظ لیلیوم 


 حفاظ لیلیوم  اما ویژگی های مختلفی دارد. از جمله این ویژگی ها میتوان به امنیت آن ها اشاره کرد که میتوانند برای ساختمان شما تا حد بسیار زیادی مفید باشند.  مدل های مختلفی از این نوع حصار ها وجود دارد که جوشکاری های آن ها با اتصالات مختلفی انجام می گیرد. همین نقطه هم باعث می شود تا جوشکاری با دقت کامل انجام نشود. البته دقت داشته باشید که هر چقدر احتمال شکستگی در آن ها بیشتر باشد کیفیت آن ها بیشتر خواهد شد در غیر اینصورت میتوان گفت که حفاظ لیلیوم  شما از کیفیت خوبی برخوردار نیست و بهترین کاری که میتوانید انجام دهید این است که آن را به یک جوشکار نشان دهید. علاوه بر این می توان گفت که اگر از الکترود های معمولی روکش دار استفاده شود باید پس از هر تک جوش، نقاط مختلف این حفاظ ها تمیز شود و این یکی از مهم ترین نکته هایی است که باید به آن دقت کنید چرا که در غیر این صورت رنگ به سطح کار می چسبد و همین هم به مرور زمان باعث زنگ زدگی و یا پوسیدگی خواهد شد.
در نرده های نیزا اما شاخه های اصلی و فرعی مستقیما به یک شاسی نصب خواهند شد و در بالا هم در چندین نقطه به هم جوش داده می شوند. دقت داشته باشید که به همین علت است که نقاط جوشکاری بسیار کمتر خواهد شد و عملا ممکن است که مشکلات بسیاری در این زمینه ایجاد شود. شما میتوانید با استفاده از دستگاه هایی که جوش co2 دارند و همچنین به جای الکترود روکشدار از سیم جوش در آن ها استفاده می شود عملا از به وجود آمدن گل های جوش جلوگیری کنید و همچنین مشکلات دیگری که در این زمینه به وجود می آید را نیز برطرف کنید.
 

نصب حفاظ لیلیوم

 
حفاظ لیلیوم معمولا در طول های مختلف تولید می شود و نمی توان گفت که مقدار خاصی برای آن ها وجود دارد. در نتیجه میتوان گفت که باید در زمان دیوارکشی پلیت هایی با آکس های یک متر کار گذاشته شود و فاصله صفحاتی که به عنوان پایه روی دیوار نصب می شوند نیز مرکز به مرکز و یا کمتر از یک متر باشد. اگر قبل و یا بعد از دیوار کشی این نوع حفاظ های روی دیوار نصب نشوند باید روی دیوار هایی با دریل های هیلتی و مته هایی به قطر های مختلف نصب شوند. در این حال گفته میشود که پیم ها باید به صورتی باشند که شما بتوانید در دو طرف شاسی حفاظ قرار دهید. سپس می توانید این حفاظ را در بین پیم ها بگذارید و آنها را با دقت جوش دهید. پس از پایان این کار هم معمولا لکه گیری انجام می شود که باعث می شود رنگ این نوع حفاظ ها حفظ شود.

حفاظ نرده پنجره  مدرن

حفاظ نرده پنجره  استیل چیست؟
حفاظ هایی که به عناوین مختلف برای ایجاد امنیت در پنجره ها مورد استفاده قرار می گیرند شامل انواع مختلفی هستند که از جمله آنها میتوان به حفاظ پنجره استیل اشاره کرد. این نوع نرده ها معمولا مقاومت بسیار بالایی در برابر انواع فشار دارند و همچنین تمیز کردن آن ها نیز بسیار آسان است. زمانی که شما میخواهید از حفاظ نرده پنجره  استیل استفاده کنید باید بدانید که نرده شما در مقابل باد، باران و همچنین آلودگی های دیگر در امان خواهد بود و خراب نمی شود. شست و شوی این نوع نرده ها بسیار آسان است.
همه پنجره هایی که در ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند، حتی شیشه های دوجداره ممکن است که در مقابله با آسیب از خود ضعف نشان دهند و شکسته شوند. در اینجاست که نقش این نرده ها به خوبی دیده خواهد شد. امنیت همانطور که میدانید یکی از مهم ترین بخش هایی است که باید در ساخت ساختمان به آن دقت کنید. شاید اولین چیزی که افراد برای خرید و یا استفاده های دیگر به آن دقت میکنند همین امنیت باشد. استفاده از حفاظ نرده پنجره  استیل در واقع به شما کمک می کند تا بتوانید امنیت را برای ساختمان خود ایجاد کنید.


حفاظ نرده پنجره  استیل از چه چیز ساخته می شود؟


همانطور که از نام این نو نرده ها میتوانید دریابید، این نرده ها از جنس استیل های 201 و 304 هستند. اگر شما میخواهید از این نوع نرده های برای داخل ساختمان استفاده کنید میتوانید از حفاظ نرده پنجره  استیل 201 استفاده کنید چرا که در آن ها از آلیاژ و نیکل کمتری استفاده شده است. در این نوع استیل ها، آسیب پذیری هم بیشتر خواهد بود و البته قیمت آن ها نیز مقرون به صرفه است.
اما اگر شما قصد دارید که حفاظ نرده پنجره  استیل را برای خارج از خانه نصب کنید بهترین راه این است که از نرده های 304 استفاده کنید. این نرده ها با آلیاژ بیشتر و همچنین نیکل 18 درصد ساخته شده اند و همین هم باعث می شود تا در محیط های بیرونی و در مقابل شرایط مختلف آب و هوایی و انواع رطوبت آسیب نبینند.

حفاظ سرنیزه ای آبشاری  مدرن چیست؟


نمونه ای بهبود یافته از نرده حفاظ روی دیوار حفاظ سرنیزه ای آبشاری  مدرن است که در طراحی های مربوط به آن تمامی عیوب و همچنین مشکلات حفاظ های سرنیزه ای سنتی حل شده است. حفاظ های سرنیزه ای مدرن اما از جنس میلگرد هستند. یکی از خوبی های این نوع حفاظ ها این است که مطابق با سلیقه مشتری در طرح ها و رنگ های مختلف ساخته می شوند. همچنین تراکم و ارتفاع آن ها نیز متفاوت خواهد بود. بین حفاظ های سرنیزه ای مدرن و همچنین حفاظ های سرنیزه ای قدیمی و سنتی تفاوت های بسیاری وجود دارد که از جمله آنها می توان به همین ساختار خاص و تغییرات ویژه در این قسمت اشاره کرد. البته باید بدانید که حفاظ های سرنیزه ای هم در واقع یکی از ابتکارات شرکت های ایرانی است که امنیت منازل و همچنین شرکت ها را تا حد بسیار زیادی فراهم می کند. در بخش بعدی می خواهیم شما را با مشخصات کلی حفاظ های سرنیزه ای آشنا کنیم پس با ما همراه شوید.
 

حفاظ های کلی سرنیزه ای


مشخصات کلی حفاظ سرنیزه ای آبشاری 


به طور کل میتوان گفت که حفاظ های سرنیزه ای جدید از نظر شکل ظاهری اندک تفاوتی با حفاظ های قدیمی از این نوع دارند. البته تغییری که در این زمینه به وجود آمده است بیشتر در راستای زیبا شدن و همچنین افزایش کارایی آنها بوده است. نرده های دیواری در این زمینه با حفاظ سرنیزه ای آبشاری  شباهت هایی نیز دارند اما به مراتب کارایی نرده های دیواری از این نوع حفاظ های بیشتر است. جالب است بدانید که اغلب این حفاظ ها در سه ارتفاع مختلف 100، 120 و همچنین 150 سانتی متر ساخته می شود. البته در ساخت این نوع از حفاظ ها یک رایج ترین نوع تراکم نیز وجود دارد که شامل 16 ردیف اصلی در هر شاخه می شود و طول هر شاخه نیز تقریبا برابر دو متر است. شرکت هایی که در زمینه ساخت انواع حفاظ های سرنیزه ای فعالیت می کنند به شما اجازه می دهند تا به صورت کاملا معتبر خرید خود را انجام دهید.


 حفاظ های سرنیزه ای


دقت داشته باشید که امنیت بخشی از خانه است که نمی توانید با آن شوخی کنید. شما نمیتوانید از انواع بی کیفیت نرده ها استفاده کنید و در نهایت دچار مشکل خواهید شد چرا که امنیت خانه شما دچار آسیب خواهد شد. از گذشته تا کنون نیاز به امنیت یکی از نیازهای اساسی بشر بوده است که نمی توان نسبت به آن بی تفاوت بود. هرگونه کوتاهی در این زمینه می تواند به مشکلات جدی بینجامد که در واقع برای شما خوب نخواهد بود. شاید حفاظ سرنیزه ای آبشاری  مهم ترین نوع حفاظ ها نباشد و با توجه به اینکه امروزه خانه ها تمام هوشمندسازی شده اند هم ممکن است که این نوع حفاظ ها در واقع به شما حس ایمن بودن خواهد داد. بهتر است که شما حفاظ سرنیزه ای آبشاری  را از مراکز معتبر در این زمینه خریداری کنید تا بتوانید کار نصب و همچنین خدمات پس از فروش را نیز دریافت کنید. با استفاده از این نوع حفاظ ها، امنیت خانه خود را تامین کنید.

منبع: حفاظ شاخ گوزنی