فروش فایل4

فروشگاه فایل4

فروش فایل4

فروشگاه فایل4

چرا باید هدایای تبلیغاتی را در اختیار مشتریان بالقوه قرار دهیم؟

چرا باید هدایای تبلیغاتی در اختیار مشتریان بالقوه قرار دهیم؟

 

هر کسب و کاری برای جذب مشتریان بالقوه، نیاز به اقلام تبلیغاتی یا همان هدایای تبلیغاتی دارد. این یک قاعده کلی است که هر فردی که وارد دنیای کسب و کار می شود، باید بدان آگاه باشد تا بتواند به جایگاه و موقعیت منحصر بفردی در بازار دست یابد. استفاده از هدایای تبلیغاتی ، یک شیوه بازاریابی است که هزینه بسیار پایینی برای صاحبان کسب و کار دارد و می توان به وسیله آن مشتریان جدیدی را جذب کرد. شما می توانید اقلام کم هزینه و موثری را که توجه مردم را به خودشان جلب می کنند، پیدا کنید و به وسیله آن ها کم کم و به مرور زمان، افراد جدیدی را به سمت کسب و کار خود بکشانید.

 

اهمیت هدایای تبلیغاتی برای کسب و کارهای مختلف می پردازیم.

هدایای تبلیغاتی درواقع باعث می شوند تا مردم و مراجعه کنندگان، برند شما را بهتر ببینند و شما را به واسطه این اقلام به خوبی به یاد بیاورند. فرض کنید که یکی از این هدایای تبلیغاتی، یک فلش سفارشی باشد که نام و لوگوی برند شما و نیز اطلاعات تماس بر روی آن درج شده است. هنگامی که این فلش را به مشتریان داده و آن ها از فلش استفاده می کنند، دائما کسب و کار شما در ذهنشان تداعی شده و نام برند شما را به یاد خواهند داشت. همیشه سعی کنید که بخشی از بازار را که مد نظر کسب و کارتان است و نیز هدف نهایی خود را به یاد داشته باشید و کارهایتان را در جهت برآورده سازی آن اهداف انجام دهید. فرض کنیم که شما یک کسب و کار مرتبط با تکنولوژی دارید. در این صورت، اقلامی مانند موس پد و  فلش سفارشی، یا حتی در مواردی ساعت رومیزی گزینه ای بسیار عالی برای کسب و کارتان خواهد بود.

شما باید هدیه تبلیغاتی مفید و زیرکانه ای به مشتریان بالقوه ارائه دهید که همیشه از آن استفاده کنند، اما این فکر نیز در ذهنشان تداعی نشود که شما قصد دارید که محصولات و کسب و کارتان را به زور به آن ها تحمیل کنید. صاحبان کسب و کارهای مختلف باید به سختی تلاش کنند تا بتوانند نام و آوازه ای برای خود دست و پا کنند؛ درست مانند تماشای تبلیغات تلویزیونی یا دیدن یک تبلیغات در اتوبان در حین رانندگی.

شما چه کسب و کار کوچکی داشته باشید و چه صاحب کسب و کار بزرگی باشید، وقتی هدیه تبلیغاتی مرتبط با برند خود که اطلاعات تماستان نیز بر روی آن ها درج شده، به مردم ارائه دهید، می توانید مشتریان زیادی را به سمت خود جذب کنید. این اقلام را در رویدادهای ویژه یا نمایشگاه ها و کنفرانس هایی که در آن حضور دارید، به عنوان هدیه به مردم بدهید. برای اینکه بتوانید اقلام را در اختیار مردم قرار بدهید، فرصت ها بی شمارند و مناسبت های مختلفی نیز در این زمینه وجود دارد.

 

چرا باید هدایای تبلیغاتی را در اختیار مشتریان بالقوه قرار دهیم؟

 

این اقلام مانند کارت ویزیت های تجاری مفید است و کارکرد مناسبی دارد. دوران کارت ویزیت های تجاری به سر نیامده، اما مسئله اصلی که این روزها با آن سر و کار داریم، این است که تعداد کارت ویزیت ها در دنیای پیرامون ما، واقعا زیاد است. آیا اتفاق افتاده که اخیرا به کیف خود نگاهی بیندازید و کارت ویزیتی در آن مشاهده نکنید؟ آیا واقعا از همه آن ها استفاده می کنید؟ این دقیقا همان دلیلی است که ما برای استفاده از هدایای تبلیغاتی مانند فلش های سفارشی ارائه می دهیم و با اطمینان اعلام می کنیم که این اقلام، جایگزین های بسیار خوبی برای کارت ویزیت ها هستند. شما با درج نام و لوگوی کمپانی (و حتی اطلاعات تماس) بر روی این اقلام، به جای اینکه به خود زحمت تهیه کارت ویزیت بدهید و تنها یک کارت ویزیت دیگر به کیف پول مردم اضافه کنید، می توانید با روشی جدید و ویژه به مشتریان بالقوه جدیدی دست یابید..

 

5- لوح تقدیر

 

- هدایای تبلیغاتی پارچه ای و پوشاک :

هدایای تبلیغاتی پارچه ای نمادی از خدمات کسب و کار شما می‌باشند. با طراحی هدایای اختصاصی و باکیفیت، تصویری حرفه ای از برند شما در ذهن مخاطبان و مشتریان نقش می‌بندد. 

1- تی شرت تبلیغاتی :

امروزه کسب و کارهایی که می‌خواهند شناخته بشوند ویا دارای نمایندگی های متعدد می باشند و یا  دارای ساختار یکسان هویت سازمانی باشند اقدام به تولید تی شرت تبلیغاتی می نمایند این نوع تبلیغات اثر بیشتری بر روی مخاطب می‌گذارد. و همیشه برند شما را به یاد می ماند. محل درج لوگو بر روی این هدیه‌ به نحوی است که در دید قرار داشته باشد. 

2- کلاه تبلیغاتی :

بسیاری از ما در طول زندگی خود به شکل‌های مختلف از کلاه استفاده کرده‌ایم، بدون اینکه توجهی به نوشته‌ها و طرح‌های چاپ شده بر روی آنها داشته باشیم؛ این‌ها همان کلاه تبلیغاتی هستند که به یک ابزار مهم در بازاریابی تبدیل شده‌اند. کلاه تبلیغاتی یه کلاه معمولی ساخته شده از مواد مختلف است که امکان چاپ کردن نوشته‌های تبلیغاتی و یک برند خاص بر روی قسمت‌های مختلف آنها فراهم شده است. چاپ تبلیغات در قسمت پیشانی و بر سمت نقاب کلاه رواج بیشتری دارد و معمولاًشرکت‌های بازاریابی و تبلیغاتی از این قسمت بیشتر استفاده می‌کنند. 

3- لباس کار:

لباس های کار یک وسیله ی تبلیغاتی و بازاریابی پر بازده برای شرکت ها و سازمان های تازه تاسیس محسوب می شود . بسته به نوع کسب و کار ، لباس ها در معرض دید عموم قرار می گیرند و ذهن بینندگان را به کنکاش وادار می کند. لباس کار تبلیغاتی می توانند شروع کننده ی مسیر بازاریابی شرکت شما باشند و در کنار سایر ابزارهای تبلیغاتی شما استفاده شوند.

 

 

پتروسا، برترین وبسایت ارائه دهنده تجهیزات نفت و گاز

پتروسا، برترین وبسایت ارائه دهنده تجهیزات نفت و گاز

  • معرفی شرکت

شرکت پتروسپنتا آذر با نام تجاری پتروساکو با تکیه بر دانش متخصصان شرکت و همچنین با تجربه‌ای قریب به 20 سال توانسته است نام نکویی در زمینه تولید، واردات و تامین تجهیزات نفت و گاز از خود برجای گذارد.

nwyt_d1.jpg

  • لوله

بی تردید خطوط لوله انتقال نفت و گاز از شریان‌های مهم اقتصادی کشور و از سرمایه‌های ارزشمند ملـی بـه شـمارمی‌روند. بنابراین لازم است مجموعه‌های کارفرمائی، پیمانکـاری و بهـره بـرداری احسـاس مسئولیت نموده و ازمحصولات و ادواتی استفاده کنند که از پیشرفته‌ترین فناوری‌هـا برخوردار بوده و معتبرترین استانداردهای روز دنیا را دارد.

یکی از بخش‌های اصلی تشکیل دهنده یک مجموعه طراحی پروژه‌های صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، بخش پایپینگ می‌باشد و لوله به عنوان  مهم‌ترین قسمت از مجموعه پایپینگ است که بخش وسیعی از طراحی پروژه‌ها را  به خود اختصاص می‌دهد و دارای انواع مختلفی است. بطور کل لوله‌ها در بخش صنعتی به دو دسته لوله‌های فلزی و لوله‌های غیرفلزی تقسیم می‌شوند که هرکدام کاربردهایی متفاوت و متنوعی دارند. که در ادامه تنها به بررسی ویژگی‌ها و کاربردهای لوله‌های فلزی می‌پردازیم.

  1. انواع لوله‌های فلزی
  1. لوله‌های فولادی ضد زنگ (Stainlss Steel)                                                      

این نوع فولاد ترکیبی از آلیاژ آهن، کرم و نیکل می‌باشد و بسته به میزان کرم و نیکل موجود در فولاد از انواع متنوعی برخوردار است. در واقع تعداد زیاد انواع و رده‌های فولاد ضد زنگ نشانگر آن است که این فولادها به طور وسیعی در صنایع مختلف کاربرد دارند.

با توجه به سختی فرآیند ساخت این نوع فولاد  معمولا از قیمت بالایی برخوردار می‌باشند، که همین موضوع سبب گشته تا در پروژه‌هایی که هزینه جزء پارامترهای کم اهمیت تلقی شود، بکار رود.

جالب است بدانید در صورتی‌که عملیات پرداخت سطحی بر روی لوله‌ها انجام گیرد این لوله‌ها قابلیت آن را دارند تا از نفود و رشد میکروب‌ها جلوگیری نمایند و امکان استفاده در صنایع غذایی و آشامیدنی را پیدا می‌کنند.

از خصوصیات این فولادها می‌توان به مقاومت بالای آن‌ها در برابر فشار، خوردگی و دمای بالا اشاره کرد.

  1. فولاد آلیاژی (Low Temperature Carbon Steel)                                

فولاد آلیاژی از کربن وآهن و برخی مواد و فلزات مانند سیلیس، مولبیدن، منگنز و … با عیار بسیار پایین ساخته می‌شود.

این نوع از لوله‌های فولاد آلیاژی به علت پایین بودن انبساط حرارتی آن‌ها نسبت به سایر فولادها بیشتر در خطوط گاز سرد و خشک مانندخطوط نیتروژن و سیالات سرد با فشار متوسط و بالا استفاده می‌گردند.

  1. فولادهای آلیاژی کربن دار( Alloy Steel)

فولادهای آلیاژی کربن دار، آلیاژهای دیگـری از آهن هسـتند که با افـزودن کربن، سـیلیس و فلزاتی همچون مولبیدن، نیکل، وانادیم، کرم و برخی دیگر از فلزات با عیار بالا ایجاد می‌شود.

  1. لوله‌های فولادی

مزیت استفاده از لوله‌های فولادی به پارامتر مقاومت و هزینه نسبی بستگی دارد. این نوع لوله‌ها  نسبت به پرتوهای UV و محیط‌های با دمای زیاد مقاوم هستند.

 از دیگر مزیت‌های این نوع لوله‌ها می‌توان به قابلیت جوشکاری، مقاومت در برابر خوردگی، دوام و هزینه مناسب اشاره کرد.

  بطور کل لوله هـای فولادی را بر اساس نوع ساخت به دو دسته لوله‌هـای درزدار و لوله‌هــای بدون درز تقسیم می‌نمایند.

  1. لوله‌هــای بدون درز

لوله فولادی بدون درز در اصطلاح به لوله مانسمان یا سیم لس (seam-less) معروفند. واژه «بدون درز» به معنی عدم وجود درزهای جوش است.

 در فرایند تولید این دسته از محصولات از مقاطع فولادی اعم از شمش استفاده می‌شود و پس از حرارت و کشش و سایر فرایندها به لوله فولادی تبدیل می‌شود.

همچنین از این لوله‌ها معمولا در شرایطی استفاده می‌شود که دما و فشار افزایش می‌یابند.

لوله‌های فولادی بدون درز در موارد مختلف در صنعت نفت و گاز به کار می‌روند:

عملیات‌های بالادستی (لوله‌های نفتی) (OTCG)

عملیات‌های میانی (انتقال و توزیع سیالات مانند نفت، گاز، بخار، اسیدها، دوغاب‌ها)

عملیات‌های پایین دستی (لوله‌های فرایندی برای تصفیه نفت و گاز در محصولات مشتق شده)

کاربردهای لوله کشی عمومی در زمینه تأسیسات

  1. لوله‌های درزدار

لوله‌های درزدار ((welded pipe،  به لوله‌هایی گفته می‌شود که از شکل‌دهی و جوش دادن ورق‌های فولادی با ضخامت‌ها و جنس‌های مختلف تولید می‌شوند.

بدین صورت که ابتدا ورقه‌هایی با ضخامت‌های متفاوت و بر پایه اندازه نهایی لوله برش داده می‌شوند، سپس به دستگاه نورد منتقل شده  و بعد از آن درز به وجود آمده جوشکاری می‌شود در واقع لوله بدون درز، از جوش دادن دو سر ورق فولادی ساخته شده و به همین دلیل لوله به شکل یکنواخت نبوده و درزدار است.

لوله درزدار، دارای سختی زیادی هستند و می‌توانند نیرو و فشار بالایی را تحمل کنند و با توجه به وزن کمی که دارند بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی هستند.

لوله‌های درزدار بر اساسی نوع روشی که به واسطه آن ورق‌های فولادی به هم جوش داده می‌شوند به دسته‌های جوشکاری الکتریکی، زیرپودری و ذوبی الکتریکی تقسیم می‌شوند که در ادامه به اختصار تشریح شده‌اند.

  • جوشکاری الکتریکی (Electric Resistance Welded)

 در فرآیند جوشکاری الکتریکی لبه‌های ورق در اثر حرارت یک  دستگاه جوش الکتریکی به حالت مذاب درآمده و به یکدیگر جوش می‌خورند، به لوله‌هایی که بر اثر جوشکاری الکتریکی حاصل می‌شوند به اختصار ERW گفته می‌شود.

  • جوشکاری زیرپودری (Submerged Arc Welding)

 یکی از پرکاربردترین روش‌های جوشکاری در صنعت است. در این روش وقتی لبه‌های ورق با یکدیگر نور می شوند شکافی V شکل بین آن‌ها به وجود می‌آید که با دستگاه جوش قوس الکتریکی شکاف را با زیر پودرهای مخصوص پر می‌کند.

  • جوشکاری ذوبی الکتریکی  (Electric Fusion Welding) 

 از این روش جوشکاری در تولید لوله درز مستقیم و یا درز مخفی استفاده می‌شود. لوله‌های درزداری  که به وسیله این نوع جوش کاری تولید می‌شوند به لوله های EFW معروفند.

  1. اتصالات فشار قوی

اتصالات فشار قوی دستهای از اتصالات صنعتی هستند که نقش مهمی در رشد صنایع مختلف از جمله نفت و گاز و پتروشیمی دارند.

 اگرچه اتصالات فشار قوی تجهیزات بسیار کوچکی هستند اما قلب صنایع انتقال سیالات محسوب می‌شوند؛ این اتصالات معمولاً از فولاد و آلیاژهای خاص ساخته میشوند که بسته به فشار سیال و اندازه سایر تجهیزات دارای انواع مختلفی هستند.

 از جمله اتصالات فشار قوی که توسط شرکت پتروسا تأمین و تولید می‌گردد می توان به انواع  زانویی (جوشی و دنده ای)، فلنج (کور، لبه دار، گلودارو ساکت)، سه راهی، درپوش، رابط و مهره ماسوره اشاره کرد.

 از آن‌جا که جابه‌جایی این سیالات همواره با فشار زیادی و درجه حرارت بالا صورت می‌گیرد لازم است تا با بررسی دقیق میزان جابه‌جایی از متناسب‌ترین نوع از اتصالات استفاده شود.

  • برخی از مشتریان ما

گروه مپنا، ماموت، شرکت نفت ایرانول،گلوبال پترو تک و...

باتوجه به تنوع و پیچیدگی‌های صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کارشناسان شرکت آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. جهت مشاوره می‌توانید با شماره 86073350-021 و یا از طریق سایت info@petrosaco.com  با ما تماس حاصل نمایید.

آدرس سایت فارسی: petrosaco.com/fa

آدرس سایت انگلیسی: petrosaco.com

همه چیزهایی که باید در مورد بازاریابی پیامکی در راستای کسب و کارتان بدانید

همه چیزهایی که باید در مورد بازاریابی پیامکی در راستای کسب و کارتان بدانید.

gc5z_b4.jpg

در این بخش قصد داریم شما را با بازاریابی پیامکی بیشتر آشنا کنیم.

بازاریابی پیامکی شیوه ای از بازاریابی است که این روزها به دلیل مقرون به صرفه بودن، با استقبال فراوانی رو به رو شده است.

حتما می دانید یکی از اصلی ترین نیاز ها برای صاحبین کسب و کار این است که بتوانند در گام اول نام برند، شرکت، خدمات و محصولات شان را با  هزینه ی کمتر  معرفی کنند.

از این جهت است که قصد داریم شما را با بازاریابی پیامکی و مزایای آن آشنا کنیم.

اگر شما نیز به واسطه  بیزینسی که دارید، نیاز به معرفی خود و کسب و کار تان دارید  استفاده از اس ام اس مارکتینگ را به شما پیشنهاد میکنیم.

یکی از مهم ترین دغدغه های صاحبین کسب و کار، بالا بودن هزینه ها هست، دراین نوع بازاریابی احتیاجی به صرف هزینه های سنگین برای تبلیغات نمیباشد.

با اختصاص دادن هزینه مقرون به صرفه میتوانید تعداد قابل توجهی از مخاطبان را هدف قرار دهید.

ماهیت بازاریابی پیامکی

برخلاف فکر عموم، بازاریابی پیامکی فقط ارسال پیامک های تبلیغاتی نیست، در بازاریابی پیامکی شما به واسطه ارسال و دریافت پیامک می توانید یک ارتباط با مشتریان و کاربران خود ایجاد کنید و رضایت بیشتر آن ها را کسب کنید.

چنانچه اصول بازاریابی پیامکی را به درستی رعایت کنید، این روش از موثرترین و ارزانترین روش های بازاریابی و رونق کسب کار است.

بازاریابی پیامکی یکی از شیوه های مدرن بازاریابی می باشد که در سال های اخیر در کشور های توسعه یافته و در حال توسعه مورد استقبال قرار گرفته است.

در کشور ما نیز امروزه صاحبان کسب و کار بسیار مشتاق هستند تا به روش بازاریابی پیامکی اقدام به معرفی و تبلیغات کسب و کار و خدماتشان نمایند.

در ابتدا استفاده از سامانه پیامکی، خرید و واگذاری پنل اس ام اس به صورت انحصاری فقط توسط چند شرکت خاص انجام میشد.

این امر باعث ایجاد محدودیت در استفاده از پنل پیامک برای عموم میشد.

در حال حاضر برای خرید پنل پیامک هیچ محدودیتی وجود ندارد، فقط کافیست در فضای اینترنت سرچ کنید تا به راحتی به یکی از این سامانه ها دسترسی پیدا کنید.

در بازاریابی پیامکی شما می توانید با خرید سامانه ارسال پیامک(پنل پیامک)،با حداقل هزینه و صرف انرژی در مقایسه با سایر شیوه های تبلیغاتی شاهد بازدهی بیشتری باشید.

اولین اقدام شما برای تبلیغات در قالب بازاریابی پیامکی این است که در جهت خرید سامانه های پیامکی اقدامات لازم را انجام دهید.

یک پنل اس ام اس به شما امکان ارسال انبوه پیامک،دریافت پیامک از سمت مخاطبان،گزارش گیری و بسیاری موارد دیگر را میدهد.

چرا بازاریابی پیامکی به صرفه تر است؟

دلایل بسیاری  وجود دارد که چرا بازاریابی پیامکی در مقایسه با سایر شیوه های تبلیغاتی و بازاریابی به صرفه تر و کم هزینه تر است.

اما شاید یکی از دلایل مهم آن این باشد که شما در این روش با خرید یک پنل پیامک برای استفاده از خدمات بازاریابی پیامکی تنها یکبار هزینه  خریداری را پرداخت می کنید.

سپس می توانید به صورت نا محدود و بسته به شرایط پنلی که خریداری کرده اید، اقدام به ارسال اس ام اس و  معرفی کسب و کار یا خدمات و یا محصول خود نمایید.

این را در نظر داشته باشید که با خرید یک پنل اس ام اس حرفه ای، تعرفه ارسال شما هم میتواند کاهش پیدا کنید.

نکته ی حائز اهمیت دیگری که اس ام اس مارکتینگ را برایتان به صرفه تر از سایر روش های بازاریابی می کند این است که  پوشش دهی بالایی دارد.

شما در یک بار اقدام به ارسال اس ام اس می توانید خدمات، محصول، کسب و کار و هر آنچه در نظر دارید را در چند ثانیه در معرض دید هزاران نفر قرار دهید و سپس شاهد باردهی بیشتر باشید.

این در صورتی ست که شما برای به اشتراک گذاشتن تبلیغات خود در این حجم بالا و در هر شیوه ی دیگرینیاز به صرف هزینه های  بیشتری بودید.

اما اس ام اس مارکتینگ این امکان را برای کاربرانش به وجود آورده تا با کمترین هزینه به بالاترین انتظار خود از بازاریابی به شیوه ای کاملا مدرن دست یابند.

سرویس کولر گازی و نصب کولر گازی

سرویس کولر گازی و نصب کولر گازی

 

با شروع فصل گرما توجه افراد به سرویس کولر گازی و نصب کولر گازی بهره‌مندی از جریان باد خنک منزل و محیط کار متمرکز می‌شود. سرویس کولر گازی از سری اقداماتی است که در نگهداری این وسیله پرکاربرد با طول عمر طولانی نقش بسزایی دارد. علاوه بر این مساله پایین بودن هزینه سرویس کولر گازی به نسبت خرید آن هر گونه اقدامات وابسته به سرویس کولر گازی را اهمیت بخشیده است.

 سرویس کولر گازی توسط افراد متخصص در زمینه نصب، تعمیر و سرویس انواع کولر گازی در محل صورت می‌گیرد. تجربه و مهارت افراد در سرویس کولر گازی منجر به بهبود عملکرد کولر گازی و کاهش مصرف انرژی در فصول گرم سال می‌شود.

بازار آنلاین "خدمت از ما" امروزه بعنوان یکی از قوی ترین پلتفرم‌های خدمات آنلاین در زمینه‌های مختلف شرایط را برای یافتن افراد متخصص در زمینه نصب و سرویس کولر گازی در اقصی نقاط کشور سهولت بخشیده است. با یک سفارش آنلاین در "خدمت از ما" و مشاهده نظرات مشتریان قبلی بهترین سرویسکاران و نصابان کولر گازی را انتخاب کنید.

 

اهمیت تعمیر کولر گازی به موقع و بدون معطلی

سرویس کولر گازی بصورت دوره‌ای و قبل از استفاده وضعیت سلامت قطعات سیستم داخلی کولر را مشخص می‌کند. امکان تشخیص اینکه کدام قطعات کولر فرسوده شده و نیاز به تعمیر یا تعویض دارند را ساده تر می‌کند.این امر به نشاندهنده‌ی این است که تعمیر کولر گازی هم راستا با سرویس کولر گازی از اقدامات مهم در نگهداری کولر می‌باشد.

تعمیر کولر گازی تحت تاثیر مشاهده ایراداتی مثل خنک نکردن کولر گازی، روشن نشدن کولر گازی، از کار افتادن کمپرسور و روشن نشدن آن، خاموش شدن ناگهانی کولر، داغ کردن کمپرسور و توقف آن، کار نکردن فن کولر، آبریزش و چکه کردن پنل داخلی و مواردی از این قبیل صورت می‌گیرد.

 

56z9_a4.jpg

 

تعمیر به موقع کولر گازی توسط تعمیرکاران متخصص تا حد زیادی بر روی عملکرد قطعات مختلف خصوصا موتور کولر تاثیر مثبت دارد. تعمیرکاران و متخصص مجرب فعال در "خدمت از ما" به راحتی قادر به دریافت سفارش شما بر روی اپلیکیشن و تعمیر کولر گازی مدنظرتان را دارند.

 

سرویس کولر گازی و بهینه سازی مصرف انرژی

سرویس کولر گازی قبل از استفاده مانند تزریق انرژی به سیستم کولر گازی برای شروع کار می‌باشد. سرویسکاران با مشاهده سیستم داخلی کولر گازی و بررسی وضعیت قطعات تاثیرگذار بر عملکرد آن، کولر گازی را برای استفاده طولانی مدت آماده می‌کنند. سرویس کولر گازی بصورت دوره‌ای تا حد زیادی در مصرف بهینه انرژی تاثیر مثبت دارد.

در این میان به تشخیص درست سرویسکاران کولر گازی قطعات معیوب تعمیر و تجهیزات فرسوده تعویض می‌شوند. کیفیت سرویس کولر گازی تا بخش زیادی به انتخاب افراد متخصص و کاربلد در این امر بستگی دارد. جریان مناسب باد خنک در فضای منزل، کاهش مصرف انرژی و بالا رفتن طول عمر استفاده از انواع کولر گازی از مهمترین نتایج سرویس به موقع این وسیله است. 

 

 

دسترسی به سرویس کاران سیار و حاضر در محل با اطمینان از تخصص و توانایی آن با یک ثبت سفارش در سایت و اپلیکیشن "خدمت از ما" به راحتی حاصل می‌شود. دریافت خدمات از بازار آنلاین "خدمت از ما" با مشاهده سوابق کاری افراد یک گزینه کاربردی برای افرادی است که تخصص کافی و دسترسی لازم را به سرویس کاران کولر گازی ندارند.

 

هزینه سرویس کولر گازی چقدر است؟

هزینه سرویس کولر گازی وابسته به تعرفه تعیین شده برای انجام این کار و نوع اقداماتی که برای سرویس کولر گازی انجام می‌شود بستگی دارد. گاها کار سرویس کولر گازی با یک تعویض یا  شارژ گاز کولر گازی رفع می‌شود در این حالت هزینه سرویس کولر گازی به نسبت اقدامات تخصصی تر کمتر خواهد بود.

هزینه "سرویس کولر گازی" برای اقداماتی مثل شستشوی پنل داخلی و خارجی، شستشوی فیلترها، شارژ گاز کولر گازی، تست آمپر کولر گازی، سرویس سالیانه اسپیلت و کولر گازی، شارژ گاز R?? کولر گازی معمولی، شارژ گاز R??? کولر گازی اینورتر، نشت‌یابی و شارژ گاز، تعویض کمپرسور کولر گازی اینورتر و معمولی متفاوت خواهد بود.

 

 

اگر کسب اطلاعات در خصوص هزینه "سرویس کولر گازی" برایتان اهمیت دارد، به راحتی با ثبت سفارش رایگان و آنلاین در اپلیکیشن و سایت "خدمت از ما" از سرویس کاران کولر گازی استعلام قیمت بگیرید. با شرح وضعیت و مدل کولر گازی سرویسکاران یک قیمت تخمینی را با شما در میان می‌گذارند.

 

هزینه نصب کولر گازی بر چه اساسی تعیین می‌شود؟

نصب کولر گازی در انواع و طرح‌های مختلف از سری اقداماتی است که در آغار تابستان و منازل نوساز توسط متخصصین این حوزه صورت می‌گیرد. هزینه "نصب کولر گازی" وابسته به مدل کولر، محل نصب، نصب تجهیزات جانبی، متراژ و نوع لوله مورد استفاده برای لوله‌کشی لازم برای نصب کولر گازی و ... تعیین می‌شود.

با ثبت درخواست نصب کولر گازی در اپلیکیشن و "سایت خدمت از ما" با گذشت کمترین زمان ممکن می‌توانید از بهترین نصابان کولر گازی استعلام قیمت رایگان بگیرید. در این شرایط کارشناسان نصب با در نظر گرفتن سبک کولر گازی، محل نصب و مدل آن و با توجه به تعرفه نصب کولر گازی قیمت را با شما در میان می‌گذراند.

 

وانت بار برای حمل کولر گازی تا محل مشخص

وانت بار از جمله وسایل نقیله نسبتا سبکی است که برای حمل و نقل لوازم در مسافت‌های کوتاه کاربرد دارد. برای حمل کولر گازی با وانت بار باید بسته بندی و نحوه قرارگیری این وسیله در وانت بار استاندار باشد. هر گونه اشتباه در نحوه قرارگیری کولر گازی آسیب‌های جدی برای این وسیله را به دنبال دارد.

با درخواست تعمیرکاران و سرویسکاران کولر گازی بصورت حاضر در محل هم هزینه رفت و آمد وسیله با وانت بار را کاهش داده و هم از هر گونه آسیب به کولر گازی در هنگام جا به جایی را جلوگیری کنید.

 

برای نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی با خدمت از ما اقدام کنید.

دسترسی آسان به خدمات نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی سیار و حاضر در محل با کیفیت مطلوب، عملکرد مناسب و قابل اطمینان از جمله درخواست‌های متداول مشتریان خصوصا در شهرهای بزرگ برای دریافت سریع، مطمئن و دقیق خدمات است.

"خدمت از ما" بعنوان یک بستر کاربردی دقیق، مطمئن و حرفه‌ای شرایط را برای دسترسی آسان به افراد متخصص و کاربلد برای نصب، سرویس و تعمیر انواع کولر گازی فراهم آورده است. یک ثبت سفارش رایگان در "خدمت از ما" تمام آنچه شما از یک بازار آنلاین انتظار دارید را برای دریافت خدمات برای سرویس و نصب کولر گازی در اقصی نقاط کشور فراهم می‌کند.

 

مبنع: https://canvas.sussex.ac.uk/eportfolios/566/Air_conditioner_service