فروش فایل4

فروشگاه فایل4

فروش فایل4

فروشگاه فایل4

چه پرده ای برای خانه شما مناسب است؟

چه پرده ای برای خانه شما مناسب است؟

ixce_p3.jpg

اگر خانه شما کوچک است پیشنهاد می شود که از پرده پذیرایی با رنگ روشن و پارچه های سبک مانند تور و حریر، به ویژه حریرهای هم رنگ دیوار، استفاده کنید. این پرده ها در عین شیک بودن و سادگی، این امکان را برای شما فراهم می کنند که از حداکثر نور طبیعی برای نوردهی فضای مورد نظر خود استفاده کنید. همان طور که می دانید به کارگیری رنگ های روشن و استفاده از نور زیاد باعث می شود که خانه شما بزرگ تر به نظر برسد. بنابراین برای خانه های کوچک هرگز نباید از پرده هایی با پارچه های ضخیم، سنگین و طرح دار با گل های بزرگ و شلوغ استفاده کنید. پارچه های مخمل نیز انتخاب مناسبی برای خانه های کوچک نیستند.

اگر سقف خانه شما کوتاه است، نباید از والان و کتیبه های شلوغ و پر نقش و نگار استفاده کنید؛ به جای آن می توانید به سراغ قاب های چوبی ساده و ظریف رفته و به این ترتیب باعث بلندتر به نظر رسیدن ارتفاع سقف سالن پذیرایی خانه خود شوید. همچنین می توانید قد پرده را بلندتر از پنجره تان، از سقف تا کف زمین، در نظر بگیرید و با ایجاد خطای دید کاری کنید که سقف خانه تان بلندتر به نظر برسد.

در صورت کم نور بودن خانه تان باید حتما از پرده های نازک و ظریف مانند پرده های حریر و توری استفاده کنید. اصلی ترین دلیل استفاده از پرده، کم کردن نور محیط است و طبیعتا وقتی فضای مورد نظر شما کم نور است نیازی به استفاده از پرده های ضخیم با رنگ های تیره نیست.

اگر سالن پذیرایی خانه شما پنجره های چند تکه دارد، به طور مثال روی یک دیوار دو پنجره با فاصله نسبتا کم دارید، می توانید از یک پرده عریض تر برای هر دو پنجره استفاده کنید. به این ترتیب خانه تان بزرگ تر به نظر می رسد. این مدل پرده بسیار شیک تر و زیبا تر از استفاده از چند پرده کوچک و جدا برای پنجره ها است.

1ex9_p4.jpg

اما اگر فاصله این دو پنجره زیاد باشد، دیگر نمی توان از این ترفند استفاده کرد. در این صورت برای پر کردن فضای خالی بین پنجره ها می توانید تابلویی روی دیوار نصب کرده یا از دکور و سنگ های آنتیک استفاده کنید.

برای سالن هایی که پنجره های کوچکی دارد، فرقی نمی کند که پنجره ها کوتاه باشد یا قدی، در هر صورت بهتر است از پرده های بلند از سقف تا کف زمین استفاده کنید. پرده های کوتاه بیشتر برای فضاهایی مانند اتاق خواب مناسب هستند تا سالن پذیرایی. علاوه بر طول پرده، بهتر است هنگام دوخت پرده های پذیرایی کمی هم عرض پرده را بیشتر از عرض پنجره در نظر بگیرید.

انتخاب رنگ مناسب برای پرده به دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی شما بستگی دارد. بهتر است اگر از مبلمان و فرش های پر نقش و نگار و شلوغ استفاده کرده اید، از پرده های ساده استفاده کنید و برعکس؛ اگر در طراحی دکوراسیون سالن پذیرایی منزل خود از مبل های تک رنگ و فرش هایی با طرح و نقش خلوت تر استفاده کرده اید، به سراغ پرده های سلطنتی کلاسیک بروید.

برای سالن هایی که در دکوراسیون آن ها از یک یا دو رنگ استفاده شده است، بهتر است پرده هایی با رنگ های شاد به کار ببرید و از همان رنگ در کوسن و رومیزی و ... نیز استفاده کنید تا یک هارمونی در خانه خود به وجود آورید.

شما می توانید ضمن دریافت مشاوره رایگان از آقای پرده، آلبومی از انواع نمونه پرده های پذیرایی را مشاهده کرده و پرده مناسبی برای سالن پذیرایی منزل خود تهیه کنید. به این منظور می توانید با شماره های 09122726154 و 09902918257 تماس حاصل فرمایید.

منبع: اطلاع نیوز

مسائل تاثیرگذار بر بازاریابی پیامکی SMS Marketing

همانطور که می‌دانید عوامل متعددی در موفقیت یا عدم موفقیت بازاریابی پیامکی یا همان SMS Marketing دخالت دارند. اما در این میان، دو عامل کمی از بقیه پررنگ‌ترند: « کسب اجازه از مشتری و تعامل با مشتری از طریق پیامک». در این مقاله به بررسی این دو عامل می‌پردازیم و جوانب مختلف آن‌ها را می‌سنجیم.

اجازه هست برای شما پیامک تبلیغاتی ارسال کنم؟

فکر می‌کنم همین الان هم افرادی هستند که از دست پیامک‌های تبلیغاتی به ستوه آمده‌اند و نباید دست روی دلشان بگذاریم که خون است! اما در این میان شرکت‌های بزرگی هم هستند که برای نتیجه گرفتن در بازاریابی پیامکی از شیوه‌های دیگری استفاده می‌کنند و بسیار هم موفق هم شده‌اند. یکی از اسرار موفقیت این کسب و کارها کسب اجازه از مشتری برای ارسال پیامک است. به تصویر زیر نگاه کنید.

ارسال SMS های تبلیغاتی بدون جلب رضایت مشتری، یک نوع تجاوز به حریم خصوصی او است. اگر بتوانیم آنچه را که بر تمایل مشتری برای دادن اجازه تاثیر می گذارد بهتر درک کنیم، رویکرد بهتری نسبت به این موضوع خواهیم داشت. بازاریاب ها، مدیران و شرکت‌های تبلیغاتی با درک این موضوع می‌توانند خدمات بهتری به مشتریان خود ارائه داده و این در حالی است که مشتری‌ها از خدمات خاصی که به نیازهایشان پاسخ می‌دهد بهره‌مند می‌شوند، و نه تنها از دستتان خسته نمی‌شوند بلکه لبخند رضایت بر لب‌هایشان خواهد نشست.

خوشحال می‌شویم اگر مرحمت بفرمائید و جواب پیامک ما را بدهید!

خب همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم، عامل دیگری که نقش مهمی در بازاریابی پیامکی شما دارد، تعامل با مشتری، یا به بیان دیگر، درگیر کردن مشتری با کسب و کارمان است. حالا شاید بپرسید که منظورمان دقیقاً چیست؟

حتماً برای شما هم پیش آمده که با پیامی این چنینی مواجه شوید: برای مشاوره و اطلاع از قیمت، عدد یک را به شماره ???????? پیامک کنید. خب اگر علاقه‌ای به این کار یا محصول داشته باشید عدد ? را ارسال می‌کنید. بعد از اینکه پیامک را ارسال کردید یا با شما تماس گرفته می‌شود یا از طریق SMS اطلاع مورد نیاز برایتان ارسال می‌شود. به این روش «درگیر نگه داشتن مشتری از طریق پیامک» می‌گویند. حالا این روش چه دستاوردهایی برای شما دارد؟

پیدا کردن مشتری‌های ویژه: منظورم از مشتری‌های ویژه، افرادی است که نسبت به محصولات یا خدمات شما علاقه‌مندند و با ارسال پیامک به شما تمایلشان را نسبت به تعامل با شما نشان می‌دهند.

برندسازی: ارسال منظم پیامک تبلیغاتی با زمان‌بندی درست، باعث می‌شود در ذهن مخاطبانتان بمانید. این کار به شما فرصت برندسازی می‌دهد و راهتان را در توسع? بیشتر هموارتر می‌کند.

وب سرویس و افزونه پیامکی

امکان اتصال افزونه های ارسال پیامک به cms های پرکاربرد و محبوب مانند وردپرس، ووکامرس، پرستاشاپ،whmcs،digits،توماتوکارت و…

تنظیم اولیه روتر میکروتیک

روتر یک ابزار اصلی در شبکه های تجاری مدرن است که امکان دسترسی به اینترنت و شبکه های دیگر را فراهم می کند. روترها ارتباطات بین شبکه ای انعطاف پذیر را امکان پذیر می سازند و به شبکه های بزرگتر امکان می دهند حتی در هنگام طراحی مجدد یا خاموشی ، عملیاتی شوند.

چطور روتر ها رو تنظیم کنیم :

با توجه به اینکه سری محصولات خانگی میکروتیک بیشتر در دسترس هستند به بررسی راه اندازی این محصولات می پردازیم که تحت عنوان Wireless for home and office شناخته می شوند بصورت پیش فرض دارای تنظیماتی می باشند که ممکن است برای ما کاربردی نداشته باشد پیشنهاد می شود در قدم اول این تجهیزات را Reset configuration نموده تا متناسب با نیاز خود تمامی تنظیمات را بصورت دستی اعمال نماییم.

با توجه به اینکه سری محصولات خانگی میکروتیک که تحت عنوان Wireless for home and office شناخته می شوند بصورت پیش فرض دارای تنظیماتی می باشند که ممکن است برای ما کاربردی نداشته باشد پیشنهاد می شود در قدم اول این تجهیزات را Reset configuration نموده تا متناسب با نیاز خود تمامی تنظیمات را بصورت دستی اعمال نماییم.

بعد از روشن کردن روتر و اتصال لب تاپ به یکی از پورت های Ether2 به بعد می توانیم با استفاده از ابزار Winbox که برای انجام تنظیمات روی روتر های میکروتیک ارائه شده است از طریق IP Address یا Mac Address به روتر متصل شویم.

البته روش های دیگری نیز برای اتصال به روتر از طریق Telnet و SSH و همچنین اتصال Console وجود دارد که در صورتی که به نرم افزار winbox دسترسی نداشتیم می توانیم از آن ها استفاده کنیم.

توجه داشته باشید که شناسه کاربری پیش فرض admin و رمز عبوری برای آن تنظیم نشده است و بدون وارد کردن پسورد می توانید به روتر لاگین نمایید.

در این مرحله بعد از لاگین به روتر از منوی سمت چپ وارد بخش system گزینه Reset Configuration شده تا تمام تنظیمات پیش فرض را حذف کرده و در مراحل بعد متناسب با نیاز خود آن را مجدد تنظیم نماییم.

 

در این بخش گزینه No Default Configuration را فعال کرده و روی گزینه Reset Configuration کلیک می کنیم تا روتر ریبوت شده و بدون هیچ تنظیماتی پیش فرضی مجدداً راه اندازی گردد.

بعد از اینکه روتر شما بصورت کامل Reset شد هم اکنون باید از طریق ابزار Winbox با Mac Address به روتر متصل شده و تنظیمات IP و … را انجام دهید.

 

برای اتصال از طریق Mac Address ابتدا با استفاده از تب Neighbors در لیست تجهیزات موجود Mac Address روتر را پیدا کرده و روی آن کلیک می کنیم و سپس با نام کاربری admin و بدون پسورد از این طریق به روتر لاگین می کنیم.

The post تنظیم اولیه روتر میکروتیک appeared first on فروشگاه اینترنتی نود - Node Shop.

همه چیز درباره ایمپلنت دندان

همه چیز درباره ایمپلنت دندان

qx9u_m4.jpg

خبرگزاری آریا- پس از اینکه دندانی از بین رفت و جای آن خالی شد، مشکلات زیادی برای جویدن و حتی تکلم ممکن است پیش بیاید. یکی از راه های درمان این وضعیت استفاده از ایمپلنت دندان است.

ایمپلنت دندان از جمله درمان های حوزه دندانپزشکی است که به نوعی جایگزین دندانِ از دست رفته طبیعی میشود. هرچند که ایمپلنت مصنوعی کاملا ساختاری غیرزنده است، اما استحکام کافی برای جویدن غذا و شرایط دیگر را دارد. و در ظاهر دقیقا مشابه یک دندان سالم و طبیعی است که عملکرد جویدن را به خوبی انجام می‌دهد.

ایمپلنت دندان چیست؟

ایمپلنت یا کاشت دندان، یک متد درمانی است که در آن یک قطعه کوچک مصنوعی (معمولا از جنس تیتانیوم) در داخل استخوان فک ها قرار میگیرد و به نوعی نقش دندان را ایفا میکند.

ایمپلنت کاشته شده در استخوان معمولا با سلول های استخوانی و دهانی سازگار است. و در کار آن ها اختلال ایجاد نمی کند. روی این قطعه کاشتنی را با تاج و روکش دندان پر میکنند تا شکلی دقیقا شبیه به دندان ایجاد شود.

چرا ایمپلنت دندان از اهمیت زیادی برخوردار است؟

به صورت خلاصه باید گفت که کاشت دندان موفق ترین راه برای جایگزینی دندان در اشخاصی است که دندان طبیعی خود را از دست داده اند. تمامی ایمپلنت ها به نوعی مشابه با ریشه دندان عمل کرده و عمل جویدن را تسهیل می بخشند.

برخلاف دندان های مصنوعی متحرک، ایمپلنت ها برای تکلم و غذا خوردن مشکلی محسوب نمیشوند. زیرا محکم در فک شخص ثابت شده اند.

انتخاب نوع ایمپلنت دندان

شخص ابتدا باید توسط دندانپزشک معاینه شده و ساختارهای دهان، دندان و فک او با دقت ارزیابی شوند. پس از آنکه مشخص شد شخص هیچگونه مشکلی مربوط به ساختارهای دهانی ندارد (مثل عفونت لثه و ..) دندانپزشک با توجه به شرایط شخص، نوع ایمپلنت را برای او انتخاب میکند. نوع پروتز کاشته شده در فک متفاوت خواهد بود و ممکن است ثابت یا متحرک باشد.

چرا باید از کاشت دندان استفاده کرد؟

به نظر میرسد به خاطر دلایل  موارد زیر، رو آوردن به کاشت دندان در میان افراد مختلف رو به افزایش است:

  • زیرا این روش، جدیدترین راه حل برای جایگزین کردن دندان طبیعی از دست رفته است.
  • به صورت دائمی در فک شما قرار داده می‌شود و تا آخر عمر کارایی خود را حفظ می‌کند.
  • اعتماد به نفس افراد میانسال و مسن را افزایش میدهد
  • به تکلم و گفتار کمک میکند
  • کاشت دندان به نوعی برای دندان های مجاور یک مزیت و تکیه گاه مناسبی تلقی میشود.
  • افزایش توان جویدن
  • زیباتر شدن دندان ها و طرح لبخند
  • بالا بودن میزان موفقیت عمل کاشت ددان (تقریبا 97 درصد)

میزان موفقیت ایمپلنت دندان چقدر است؟

طبق گزارشات رسمی از منابع معتبر، میزان موفقیت ایمپلنت دندان در افراد مختلف چیزی حدود 97 درصد است. در حدود 3 درصد باقی مانده، به جای اینکه ایمپلنت به بافت پیوند استخوانی بچسپد به لثه متصل می شود که باید از نو عمل کاشت را انجام داد.

آیا کاشت ایمپلنت دندان شامل محدودیت سنی خاصی می‌شود؟

برای انجام اینکار معمولا باید به اندازه کافی صبر کرد تا بافت استخوانی صورت و فک ها به تکامل و انتهای رشد خود برسند. سن اتمام رشد استخوان های صورت معمولا 18 سال است.

اگر پیش از این سن اقدام به انجام کاشت ایمپلنت کرد، به خاطر رشد فک، سایز دندان کاشته شده کوچکتر میشود. و باید دوباره آن را تعویض کرد. ولی پس از اتمام سن 18 سالگی هیچگونه محدودیت خاصی در خصوص کاشت ایمپلنت دندان وجود ندارد و تا هر سنی میتوان این کار را انجام داد.

بهترین زمان برای کاشت چه زمانی است؟

به نظر میرسد مناسب ترین زمان برای انجام این کار بعد از کشیدن دندان باشد. اما مدت زمان آن میتواند متفاوت باشد:

قرار دادن قطعه کاشتنی دقیقا بعد از کشیدن دندان طبیعی (البته در مواردی که بیمار عفونت‌لثه و یا دیابت نداشته باشد)

اتصال قطعه کاشتنی به مدت 3 هفته تا 3 ماه بعد از کشیدن دندان

و سرانجام قرار داردن قطعه ایمپلنت بیش از 3 ماه پس از کشیدن دندان

نکته:

بهترین زمان برای کاشت دندان های فک پایین 2 تا 3 ماه پس از کشیدن دندان ها و برای دندان های فک بالا4 تا 5 ماه بعد ازکشیدن است

برخی از عوارض کاشت دندان

یکی از قابل توجه ترین عوارض این کار، بروز تورم در موضع کاشت ایمپلنت است. که البته دو تا 3 روز پس از عمل کم شده و تا 5 روز آینده بعد از عمل از بین میرود.

 

  • کبود شدن لب ها
  • بیحسی صورت و لب
  • خونریزی جزئی

 

پس از کاشت قطعه ایمپلنت موارد زیر را در نظر بگیرید  :

  • 3 تا 7 روز پس از کاشت ایمپلنت، از مصرف قهوه، سیگار و مشربوات الکی خوددار کنید
  • تمام داروهای تجویز شده توسط دندانپزشک را به موقع مصرف کنید.
  • تا حداقل یک روز بعد از عمل ناحیه کاشت را مسواک نزنید
  • حداقل تا 8 ساعت بعد عمل سعی کنید دهان خود را شستشو ندهید
  • به صورت مرتب از دهانشویه های استفاده کنید
  • برای جلوگیری از تشدید خونریزی هرگز آب دهان خود را تف نکنید.

قیمت انواع ایمپلنت دندان

هزینه های تمام شده خرید و نصب قطعات کاشتنی دندان معولا نسبت به سایر خدمات دندانپزشکی بیشتر است. و این طبیعی است زیرا هم قطعات گران هستند و هم روند انجام عمل مشکلتر و زمانبرتر است.

از تمام هزینه ای که برای دندان کاشتنی خود صرف میکنید بیشتر آن مستقیما برای خرید و بکارگیری متریال مورد نیاز مورد نیاز، استفاده میشود. و طبیعی است که هرچه فرآیند درمانی تخصصی تر باشد هزینه ها نیز در هر صورت بالا خواهد بود.

هنگام کاشت این قطعات سعی کنید نمونه های ارزان آن را خریداری نکنید و فریب تبلیغات رسانه ها و کلینیک ها را نخورید. برای کسب اطلاع از هزینه های نهایی اینکار بهتر است به دندانپزشک متخصص مراجعه کنید.

قیمت ایمپلنت دندان

منبع : آریا

 

 

خرید آنلاین کتاب

کتابفروشی آنلاین کاواک از سال ???? فعالیت خود را در زمینه‌ی بررسی و معرفی کتاب آغاز نموده است. در طول مدت فعالیت به جهت همراهی و اشتیاق و جذب مخاطبین بیشتر بر آن شدیم تا وبگاه کاواک را راه اندازی نماییم.
هدف اصلی کاواک معرفی مجموعه‌ای از بهترین و تازه‌ترین‌های نشر ایران و جهان است که برای تمامی گروه های سنی از جمله کودک و نوجوان ارائه می گردد. وبگاه کاواک قصد دارد با کیفیتی مطلوب و در کمترین زمان ممکن فرایند ارسال و تحویل را چه در داخل و چه در خارج از کشور برای کتاب‌خوانان عزیز فراهم سازد.
علاوه بر وبگاه، مجله‌ی کاواک و خبرنامه، روزانه با مطالب مربوط به حوزه فرهنگ و هنر در خدمت شما عزیزان خواهد بود. همچنین فعالیت کاواک در فضای مجازی از جمله توییتر، اینستاگرام، تلگرام و گودریدز ادامه‌ داشته و منتظر شنیدن نظرات شما عزیزان هستیم.

خرید کتاب با موضوعات مختلف از جمله عمومی, هنری, روانشناسی, کودک و نوجوان, درسی و دانشگاهی و غیره
از کتابفروشی کاواک

:heavy_check_mark: دارای نماد اعتماد الکترونیک
:heavy_check_mark: ارسال به سراسر نقاط دنیا
:heavy_check_mark: تحویل فوری کتاب در تهران
:heavy_check_mark: سفارشات بالای دویست هزار تومان ارسال رایگان

جهت مشاهده‌ کتابها به وب سایت کاواک مراجعه نمایید:
https://www.cavack.com

هم‌ چنین می‌ توانید جهت مطالعه درمورد موضوعات مختلف از جمله معرفی و نقد کتاب,تازه‌ های نشر,نویسندگان, شخصیت‌ های برجسته و غیره به مجله‌ی کاواک مراجعه نمایید:
https://mag.cavack.com/

لطفا به جمع ما در شبکه‌ های اجتماعی بپیوندید : cavackonline#
اینستاگرام : https://www.instagram.com/cavackonline
تلگرام : https://t.me/cavackonline

آدرس : تهران، یوسف آباد، خیابان اسدآبادی، پلاک ???، طبقه اول، واحد ?
شماره تماس : 88061153