فروش فایل4

فروشگاه فایل4

فروش فایل4

فروشگاه فایل4

چگونه یک باربیکیو روز یادبود را بدون کباب برگزار کنیم


چگونه یک باربیکیو روز یادبود را بدون کباب برگزار کنیم

این یک تصور اشتباه رایج است که تنها رویدادهای خوب روز یادبود، رویدادهایی هستند که در آن کباب‌هایی وجود دارند که غذای شما را آماده می‌کنند. اما اگر اتفاقاً در آن آخر هفته میزبان مهمانی هستید، واقعاً نیازی به کباب پز ندارید تا طعم مورد نظر خود را بدست آورید. فر شما تنها چیزی است که لازم است تا به غذای شما طعمی لذیذ بدهد که شما و مهمانانتان هوس می کنید. این سه دستور غذای باربیکیو را امتحان کنید که همه مهمانان شما فکر می کنند که شما یک گریل در آشپزخانه خود پنهان کرده اید!

 

برگر

 

وقتی به رویدادهای حیاط خلوت فکر می کنید، هرگز نمی توانید با یک همبرگر آبدار و لذیذ اشتباه کنید. این غذای تابستان است - نه تنها برای روز یادبود، بلکه برای جشن های چهارم جولای و جشن تولد در استخر نیز مناسب است.

 

ما دستوری پیدا کرده‌ایم که به شما امکان می‌دهد از فر برای تهیه کیک همبرگرتان استفاده کنید! اما، به جای اینکه فقط پتی برگر را مستقیماً روی یک تابه قرار دهید، می خواهید همبرگر را روی یک توری مخصوص فر روی تابه ای که با فویل پوشانده شده است، کباب کنید. امیدواریم که این به شما فرصت بیشتری می دهد تا در مورد خرید گریل مناسب برای خود فکر کنید.

استیک

 

اگر به طور اتفاقی گریل ندارید، ما فقط دستور غذا را داریم که به شما کمک می کند یک استیک را در فر کباب کالاپایا  کنید.

 

فقط برای روشن بودن، پختن استیک در فر با کباب کردن استیک در فر یکسان نیست - یک تفاوت وجود دارد! درست مانند کباب کردن همبرگر در فر، بهتر است استیک خود را روی یک قفسه مخصوص فر قرار دهید تا هوا در زیر استیک گردش کند و همان جلوه گریل را نشان دهد. بنابراین وقتی باربیکیوی روز یادبود شما اینجاست و گریل ندارید، این دستور العمل را دنبال کنید تا طعم استیک کبابی را که خیلی دوست دارید به دست آورید.

جوجه

 

اگر می‌خواهید مصرف گوشت قرمز را کاهش دهید، سعی کنید از این مرغ خوشمزه در جشن روز یادبود خود استفاده کنید. مجدداً، اگر گریل ندارید اما می خواهید طعم گریل مشابهی با مرغ شما داشته باشد، سعی کنید پودر سیر، زیره، نمک دریا و هر چیز دیگری را که معمولاً هنگام کباب کردن مرغ خود را با آن مزه دار می کنید، ترکیب کنید.

 

 احساس محدودیت در آشپزی ناامید کننده است، به خصوص زمانی که می خواهید مراسم روز یادبود را با غذاهای خوشمزه برای همه خانواده و دوستان خود برگزار کنید. اگر گریل یا اجاق مناسب برای کمک به شما در هنگام میزبانی ندارید، مایلیم به شما کمک کنیم تا راه حلی پیدا کنید. برای یافتن وسایل مناسب برای نیازهای روزمره و مناسبت های خاص خود به فروشگاه ما سر بزنید.

فروشگاه کالاپایا بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی کشور در حوزه لوازم خانگی و آشپزخانه میباشد.، با گستره‌ای از کالا های متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند

منبع : فروشگاه اینترنتی کالاپایا

معرفی محصول جنرال مکس


معرفی محصول جنرال مکس

 

فروشگاه سرمارسان

 

معرفی کولر گازی جنرال مکس

 

جنرال مکس (General Max) برند چینی ست که در زمینه تولید کولر گازی، اسپلیت و سیستم های تهویه مطبوع فعالیت می کند. کولر گازی جنرال مکس کیفیت ساخت خوب و تنوع  بالایی دارد و همچنین در رده و یا گرید B  محسوب می شود

جزو یکی از پرفروش ترین محصول فروشگاه سرما رسان نیز می باشد.کولر گازی های جنرال مکس با  ظرفیت های مختلفی عرضه می گردد به طور مثال:کولر گازی ۱۲۰۰۰ جنرال مکس، کولر گازی ۱۸۰۰۰ جنرال مکس، کولر گازی ۲۴۰۰۰ جنرال مکس،کولر گازی ۳۰۰۰۰ جنرال مکس و ۳۶۰۰۰ جنرال مکس که دیواری می باشند.

 

در رابطه با نوع کمپرسور بایستی به میزان مصرف آن بسیار زیاد توجه کرد ؛در واقع بین کمپرسور های روتاری، تروبیکال و پیستونی کمپرسور روتاری ست که کمترین میزان مصرف انرژی را دارد. همراهان گرامی، در این بخش می توانید قیمت کولر گازی های جنرال مکس را مشاهده نموده و به بررسی مشخصات آنها بپردازید.

کولر گازی جنرال مکس از کیفیت ساخت خوبی برخوردار است و تنوع بالایی دارد.

کولر گازی های جنرال مکس در ظرفیت های مختلفی تولید می شود. برای مثال می توان به

چه فرقی بین گاز R410 با گاز R22 می کند ؟

بیشتر بخوانید 

دلیل پیشنهاد کولر گازی جنرال مکس ؟

کولر گازی جنرال مکس اسپلیت تک پنلی ست که عرضه می گردد و با توجه به قیمت و کارایی بالایی که دارند بسیار مقرون به صرفه تر از کولر گازی هایی برتر جهان می باشند. این اسپلیت ها ظرفیت های مختلفی دارند و شما می توانید با توجه به نیاز و فضای مد نظر خود

متناسب با ظرفیت مناسب اسپیلت آن فضا، اقدام به سفارش نمایید. بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم که اگر به دنبال یک کولرگازی ارزان قیمت و با بازدهی بالا هستید، این نوع اسپیلت می تواند پاسخگوی تمامی خواسته های شما اعم از تهویه مناسب، تعدیل دما وسرمارسانی مناسب، باشد.

دلیل پیشنهاد ثبت سفارش و خرید کولرگازی جنرال مکس از فروشگاه آنلاین سرمارسان؟

کولرهای گازی یکی از گران قیمت ترین لوازم مصرفی می باشد و نوع این سیستم و تکنولوژِی ساخت هر یک از آن ها باعث تاثیر گذاری بر روی قیمت آنها می باشد بنابراین یافتن این نوع محصول پرمصرف و بسیار کارامد که دارای خصوصیاتی مانند اصالت جنس، ضمانت(گارانتی) و

همچنین قیمت مناسب باشد بسیار کار دشواری ست؛ بنابراین ما به شما همراهان گرامی بابت ثبت سفارش و خرید خود این ضمانت را می دهیم که محصول شما دارای این خصوصیات مذکور می باشد.

بر چه اساسی کولر گازی جنرال مکس خریداری شود؟

کولرگازی ها بر اساس معیار های مختلفی می بایست خریداری شوند زیرا متناسب با ابعاد فضا و ظرفیت سرمایش و گرمایش مختلف عرضه می گردند. ظرفیت سرمایش و گرمایش آن نشان دهنده میزان توانایی یک کولر گازی برای سرد یا گرم کردن ابعاد یک مکان می باشد

. کولر گازی جنرال مکس با ظرفیت های مختلی مانند ۱۲۰۰۰، ۱۸۰۰۰، ۲۴۰۰۰ و ۳۰۰۰۰ تولید می شود. واحد این ظرفیت هاBTU  می باشد؛بنابراین در زمان ثبت سفارش وخرید کولر گازی باید به ظرفیت آن و فضایی که برای نصب آن در نظر گرفته اید توجه کنید

چرا که در دراز مدت روی هزینه های شما تاثیر گذار خواهد بود. برای پاسخگویی هرچه بهتر به شما همراهان گرامی فروشگاه آنلاین سرمارسان با شماره تماس درج شده کارشناس مربوطه بر روی سایت، تماس حاصل فرمایید.

https://www.viki.com/users/ruthball2_549/about
https://visual.ly/users/ruthball2/portfolio
https://ask.fm/ruthball24356
http://www.wikidot.com/user:info/ruth-ball
https://www.yelp.ca/user_details?userid=4t0NmTyN5rs38JkrcgsMQA
https://infogram.com/untitled-chart-1hdw2jpege7qp2l?live
https://slides.com/ruthball2
https://500px.com/p/ruthball2?view=photos
https://www.mapleprimes.com/users/RuthBall2
https://www.reddit.com/r/business/comments/r2n58u/%DA%A9%D9%88%D9%84%D8%B1_%DA%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C_%D8%A7%DB%8C%D9%88%D9%88%D9%84%DB%8C/
http://www.cplusplus.com/user/RuthBall2/
https://8tracks.com/ruthball2

مقایسه ماشین لباسشویی بوش و آاگ؛ کدام یک را بخریم؟


 

 

مقایسه ماشین لباسشویی بوش و آاگ؛ کدام یک را بخریم؟

2 برند برتر تولیدکننده ماشین لباسشویی در دنیا، برندهای بوش و آاگ هستند که هر دو در کشور آلمان فعالیت می‌کنند. اگر شما هم در بین انتخاب این دو برند شک دارید و نمی‌توانید به مقایسه لباسشویی بوش و آاگ بپردازید، پیشنهاد می‌کنیم که این مطلب را به دقت بخوانید تا تمام اطلاعات درباره ماشین لباسشویی‌های این 2 برند را کسب کنید و راحت‌تر انتخاب نمایید.

z7_46jw.jpg

مقایسه ماشین لباسشویی بوش و آاگ

ماشین لباسشویی یکی از مهم‌ترین لوازم برقی در هر خانه است که تمامی لکه‌های روی لباس را در کمترین زمان از بین میبرد تا اعضای خانواده همیشه لباس‌های تمیز و زیبا داشته باشند. به همین دلیل خرید بهترین ماشین لباسشویی بر  اساس شرایط و معیارهای هر خانواده، کار خیلی راحتی نیست. بهترین برندهای تولیدکننده ماشین لباسشویی در کل دنیا برندهای بوش و آاگ هستند که هریک معایب و مزایای خاصی را در مقایسه با یکدیگر دارند و در ادامه با این موارد بیشتر آشنا خواهید شد.

  1. مقایسه لباسشویی بوش و آاگ از لحاظ تاریخچه برند

اگر مردد هستید که ماشین لباسشویی بوش بخرم یا آاگ؟ بهتر است ابتدا درباره کشور سازنده هریک اطلاعاتی کسب کنید:

  • بوش: برند بوش در سال 1901 در شهر اشتوتگارت آلمان فعالیت خود را شروع کرد و به تدریج در کشورهای ترکیه، چین، مالزی و مجارستان کارخانه‌هایی را تاسیس نمود تا محصولاتش تحت لیسانس آلمان تولید و به کشورهای دیگر فروخته شوند. در حال حاضر این برند جزو 3 برند برتر تولیدکننده لوازم خانگی در دنیاست.
  • آاگ: برند آاگ از سال 1883 فعالیت خود را در شهر برلین آلمان شروع کرد و ابتدا در زمینه تولید ژنراتور و لامپ فعالیت داشت و با شروع جنگ جهانی دوم فعالیت خود را به سمت تولید هواپیما و خودرو تغییر داد. بر خلاف برند همیشه موفق بوش، این برند آلمانی فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه کرده و چندین بار تا مرز ورشکستگی نیز پیش رفته است. در حال حاضر این برند در تمام دنیا شهرت زیادی درباره کیفیت بالای محصولاتش و عمر بالای آنها دارد. لازم به ذکر است که محصولات آاگ علاوه بر المان در کشور اسپانیا نیز مونتاژ می‌شود.
  1. مقایسه ماشین لباسشویی بوش و آاگ از لحاظ ظاهری

بر اساس تحقیقاتی که بر روی محصولات بوش و آاگ آنجام شده، ظاهر ماشین لباسشویی‌های بوش تا به امروز تغییرات زیادی را جهت استفاده راحت‌تر کاربر از دستگاه داشته است.

 

در طراحی هر مدل جدیدتر بوش سعی می‌شود که به ارگونومی بدن توجه زیادی شودو ظاهر ان لوکس، مدرن و زیباتر از قبل باشد. این در حالی است که طراحان ماشین لباسشویی آاگ زحمت زیاید برای طراحی بدنه ظاهری دستگاه نمی‌کشند و تقریبا می‌تواند گفت که از نظر ظاهری مدل‌های آاگ تغییر محسوسی نکرده‌اند. پس اگر به دنبال خرید لباسشویی با ظاهر جدید، جذاب و مدرن هستید، برند بوش برای شما بهتر است.

 

  1. مقایسه لباسشویی بوش و آاگ در استفاده از مواد مصرفی

اگرچه برند آاگ هزینه زیادی در طراحی ظاهر جدید مدل‌های خود نمی‌کند، اما در عوض دقت بالاتری بر روی استفاده از متریال و مواد مصرفی با کیفیت‌تر دارد. بدین ترتیب عمر مواد و قطعات استفاده شده در ماشین لباسشویی آاگ بالاتر است. البته این را بدانید که مواد اولیه برند بوش نیز بسیار عالی است و کیفیت قابل قبولی دارد.

  1. مقایسه لباسشویی بوش و آاگ از لحاظ دیگ ماشین لباسشویی

بر اساس تجربه کاربران دیگ ماشین لباسشویی‌های بوش پس از 3 تا 5 سال به مرور صدای کمی را تولید می‌کنند که این مساله به ضعیف شدن محل نصب دیگ و نوع آن بازمی‌گردد. این در حالی است که این مشکل در ماشین لباسشویی‌های آاگ ممکن است بعد از 10 سال یا بیشتر اتفاق بیفتد و این موضوع به دلیل استفاده از مواد اولیه بهتر است. لذا نیاز به تعمیرات لباسشویی بوش  زودتر از تعمیر برند آاگ اتفاق خواهد افتاد.

 

  1. مقایسه لباسشویی بوش و آاگ از نظر پمپ

پمپ استفاده شده در برند بوش و آاگ پمپ آکسول ایتالیایی است که کیفیت بسیار خوبی دارد. لذا از نظر کیفیت پمپ، این دو برند در یک سطح هستند و تفاوتی میان آنها نیست.

  1. مقایسه ماشین لباسشویی بوش و آاگ از نظر برد الکتریکی

با توجه به نقش بسیار مهم برد در ماشین لباسشویی، کیفیت بالای برد در هنگام خرید لباسشویی بسیار مهم است. چرا که این قطعه مانند مغز برای انسان است و خرابی‌اش به منزله خرابی کل دستگاه قلمداد می‌شود. به نظر می‌رسد که بردهای الکتریکی آاگ در مقایسه با بردهای ماشین لباسشویی بوش نسبت به نوسانات برق حساس‌تر هستند و زودتر خراب می‌شونددر مقایسه با برند آاگ قطعه برد الکتریکی ماشین لباسشویی بوش حساسیت کمتری نسبت به نوسانات برقی و شوک الکتریکی دارد و عمر بیشتر خواهد داشت.

  1. مقایسه لباسشویی بوش و آاگ از نظر قیمت قطعات یدکی

اگر هنوز برای شما سوال است که ماشین لباسشویی بوش بخرم یا آاگ؟ باید به شما بگوییم که یمی از مقایسه‌های مهم بین این دو برند در زمینه قیمت قطعات یدکی آنهاست. با توجه به اینکه برند آاگ تنها در اروپا تولید و مونتاژ می‌شود و کیفیت مواد اولیه بالاتری دارند، قطعات یدکی آنها بسیار گرانتر از قطعات یدکی برند بوش است.

 

  1. مقایسه لباسشویی بوش و آاگ در زمینه موتور

موتور استفاده شده در هر دو برند آاگ و بوش از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و رضایت بالایی از مشتریان خود دارند. عمر این موتورها بسیار بالاست و به همین خاطر نمی‌توان گفت که کدام برند از موتور بهترین استفاده می‌کند.

 

  1. مقایسه ماشین لباسشویی بوش و آاگ از نظر تعداد برنامه شستشو

تعداد برنامه‌های شستشوی ماشین لباسشویی بوش نسبت به برند آاگ بیشتر است و از تنوع بالاتری برخوردار می‌باشد. علت این مساله تمرکز طراحان بوش بر روی استفاده راحت‌تر کاربر از دستگاه است تا بر اساس جنس پارچه و درجه کثیفی بهترین برنامه را انتخاب کند و نیازی به تنظیمات دستی نباشد. این در حالی است که برند آاگ به جای بیشتر کردن برنامه‌های متنوع سعی در بالا بردن کیفیت شستشو در عین سادگی دارد. جالب اینجاست که همان برنامه‌های محدودتر لباسشویی آاگ، کاملا مناسب و کافی هستند و بر اساس نظر کاربران کیفیت شستشوی برند آاگ بسیار بالاتر است.

  1. مقایسه ماشین لباسشویی بوش و آاگ در سرعت تعمیرات

به نظر می‌رسد که تعمیرات لباسشویی بوش نسبت به لباسشویی آاگ سرعت بیشتری داشته باشد چرا که قطعات یدکی این برند بیشتر در بازار وجود دارد و می‌تواند به سرعت از کشور ترکیه موجود شود. این در حالی است که اگر تعمیر لباسشویی آاگ شما نیاز به قطعه جدیدی داشته باشد باید از آلمان ارسال گردد. از آنجا که فروش ماشین لباسشویی بوش نسبت به آاگ در ایران بیشتر است قطعات یدکی برند آاگ نایاب‌تر از برند بوش است.

 

  1. مقایسه لباسشویی بوش و آاگ در تنوع مدل

برند آاگ تاکید زیادی بر روی تنوع دادن به محصولات خود ندارد و عمده تمرکز خود را بر روی کیفیت محصولات خود گذاشته است. اما برند بوش مدل‌های متنوعی را تولید می‌کند تا هر کاربر بر اساس سلیقه، مدل و شرایط خود بهترین را انتخاب کند. اگر به دنبال لباسشویی با مدل و طرح جدید هستید برند بوش برای شما بهتر است. اما اگر حساسیتی روی مدل لباسشویی خود ندارید و عملکرد عالی دستگاه برای شما مهم‌تر است به خرید لباسشویی آاگ فکر کنید.

 

  1. مقایسه لباسشویی بوش و آاگ در داشتن خریدی آسان

با توجه به اینکه هر دو برند آاگ و بوش آلمانی هستند و به ایران وارد می‌شوند؛ احتمال نایاب بودن تعدادی از مدل‌های پر فروش بسیار بالاست. به همین دلیل خریدار مجبور به پرس و جو کردن درباره موجود بودن مدل دلخواه خود، از میان تعداد زیادی فروشنده در بازار است. این مساله ممکن است لذت خرید کردن را از بین ببرد و آن را به کاری طولانی و خسته کننده مبدل سازد. با توجه به محبوبیت و شهرت بیشتر برند بوش در میان مردم شما راحت‌تر می‌تواند مدل منتخب خود را پیدا و خریداری کنید. این در حالی است که برای خرید لباسشویی آاگ باید بیشتر بگردید چرا که هر فروشنده‌ای آن را در فروشگاه خود ندارد.

 

  1. مقایسه لباسشویی بوش و آاگ از لحاظ قیمت

قیمت حدودی لباسشویی بوش مونتاژ و آاگ در یک حد است و تفاوت کمی با یکدیگر دارد. اما از آنجا که تنوع مدل‌ها در برند بوش بیشتر است و بسیاری از مدل‌های موجود در بازار ایران مونتاژ کارخانه ترکیه هستند، قیمت تمام شده تعدادی از مدل‌های بوش بسیار کمتر از برند آاگ است. اگر در پاسخ به سوال اینکه ماشین لباسشویی بوش بخرم یا آاگ، قیمت تاثیر زیادی در تصمیم شما دارد باید این را بدانید که قطعات یدکی برند آاگ از قیمت بالاتری نسبت به برند بوش برخوردار است و احتمالا هزینه‌های تعمیراتی شما بیشتر خواهد بود.

  1. مقایسه لباسشویی بوش و آاگ در شرکت گارانتی کننده

با توجه به اینکه شرکت بوش سال‌هاست در ایران فعالیت دارد و در میان عموم مردم از محبوبیت و شهرت نسبتا خوبی برخوردار است، شرکت‌های زیادی مثل کارا سرویس، بوش سرویس و سیهاوی، محصولات این برند را گارانتی و ضمانت می‌کنند. این در حالی است که رقیب سرسخت برند بوش یعنی برند آاگ، شرکت گارانتی کننده فعال و شناخته شده‌ای در ایران ندارد و این مساله یک نقطه ضعف مهم برای محصولات این برند محسوب می‌شود.

 

منبع: مه شو

 

از نظر تلیسان مشخصات باتری آسانسور چیست ؟


از نظر تلیسان مشخصات باتری آسانسور چیست ؟

 

چرا باید از باتری آسانسور استفاده کنیم ؟

به توصیه کارشناسات شرکت تلیسان از آنجایی که اجرای قوانین ساختمان تهاجمی تر می شود، نیاز به تامین حداقل 90 دقیقه برق پشتیبان برای آسانسورها در ساختمان های چند طبقه برای گذراندن بازرسی نهایی ضروری شده است.

4_hqaq.png

به طور معمول، یک ژنراتور آماده به کار برای برآورده کردن این نیاز استفاده شده است، اما به دلیل الزامات تعمیر و نگهداری و مقررات جدید کنترل کیفیت هوا، استفاده از سیستم‌های پشتیبان باتری یو پی اس (منبع برق اضطراری) در حال افزایش است.

 

چند فاکتور بسیار مهم وجود دارد که باید در هنگام استفاده از سیستم پشتیبان بو پی اس باتری به عنوان منبع تغذیه پشتیبان برای آسانسور در نظر گرفته شود.

 این عوامل توسط تلیسان در زیر ذکر شده است.

 

1. از آسانسور برق تغذیه برگشتی وجود ندارد. تولید کنندگان عمده آسانسور دوست دارند سیستم های احیا کننده "صرفه جویی در انرژی" خود را به تاسیسات آسانسور جدید خود اضافه کنند. این نوع سیستم احیا کننده را نمی توان با یو پی اس استفاده کرد زیرا به جای پنل اصلی برق، برق را به یو پی اس تغذیه می کند که باعث آسیب رساندن به یو پی اس می شود.

 

مثال مشخصات برق احیا کننده آسانسور

 

نکته مهم توسط تلیسان : لطفاً از سازنده آسانسور بخواهید تا کتباً تأیید کند که برق احیا کننده روی آسانسور نصب نشده است. اگر برق نصب شده باشد، یو پی اس کار نمی کند زیرا به حالت حفاظت از اتصال کوتاه می رود و هر بار که آسانسور برق را احیا می کند، خاموش می شود.

 

2. بازرس آتش نشانی می خواهد برگه ای را ببیند که توسط یک مهندس برق دارای مجوز محلی یا ایالتی مهر شده است که نشان می دهد سیستم پشتیبان یو پی اس باتری از آسانسور، لوازم جانبی آن و فن های خروجی حداقل 90 دقیقه در شرایط حداکثر بار پشتیبانی می کند. می‌تواند محاسبات زمان پشتیبان‌گیری باتری را پس از دریافت مشخصات الکتریکی ارائه دهد، اما یک مهندس برق محلی باید آن‌ها را تأیید و مهر بزند تا الزامات مجوز را برآورده کند.

 

 

مثال محاسبه تلیسان برای زمان پشتیبان باتری برای آسانسور

 

3. طبق کد، باید نوعی اعلان وجود داشته باشد مبنی بر اینکه آسانسور در صورت قطع برق برق پشتیبان روشن است. به عنوان مثال، چراغی که در کابین آسانسور زمانی که آسانسور تنها با باتری کار می کند، روشن می شود. شامل یک برد تماس خشک در سیستم UPS/Battery Backup برای ارسال سیگنال است. یک مدار از تخته تماس خشک تا آسانسور باید توسط یک برقکار یا شرکت آسانسور ارائه/نصب شود.

 

تخته تماس خشک BBP-3P

 

4. ظرفیت بار سیستم پشتیبان UPS/باتری باید به اندازه ای باشد که نه تنها جریان عملیاتی معمولی، بلکه جریان هجومی/پیک آسانسور و هر وسیله متصل (پنکه و غیره) را کنترل کند. سیستم پشتیبان UPS/باتری باید به اندازه کافی بالاتر از جریان اوج/هجومی باشد تا امکان اتلاف گرما مناسب با استفاده مداوم فراهم شود.

 

مثال 3 فاز پشتیبان باتری UPS برای آسانسور

 

5. برخی از شهرها نیاز دارند که هر سیستم پشتیبان باتری با 50 گالن یا بیشتر الکترولیت باید در یک اتاق درجه بندی آتش جداگانه نگهداری شود. اکثر سیستم‌های پشتیبان تلیسان باتری که می‌توانند آسانسورها را برای حداقل 90 دقیقه پشتیبانی کنند، در این آستانه هستند یا از آن فراتر می‌روند.

 

مشخصات نمونه الکترولیت باتری

 

6. هر سیستم پشتیبان UPS/باتری که برای استفاده با آسانسور ساخته شده است، معمولاً مطابق با نیاز بار آسانسور خاص ساخته می شود. با توجه به این واقعیت، سیستم پشتیبان UPS/باتری ممکن است دارای برچسب گواهینامه UL نباشد. در عوض، سیستم بر اساس استانداردهای گواهینامه ANSI/UL با استفاده از بریکرهای UL ساخته خواهد شد و به یک شرکت آزمایش میدانی مانند TUV یا Intertek برای تکمیل "گواهی میدانی" پشتیبان اصلی UPS/باتری و کابینت های باتری خارجی مرتبط برای رضایت ساختمان نیاز دارد. الزامات مجوز پس از "بازرسی گواهینامه میدانی"، TUV یا Intertek برچسبی را به سیستم می چسباند که به بازرس شهر نشان می دهد که سیستم با استانداردهای ایمنی ANSI/UL مطابقت دارد. این "بازرسی میدانی" معمولا بین 4 تا 6 هزار دلار بسته به مکان و نهاد گواهینامه میدانی مورد استفاده اجرا می شود.

 

نمونه گواهینامه بازرسی میدانی

 

7. نصب برای یک برقکار دارای مجوز ساده و مستقیم است. اکثر سیستم ها 208 ولت، 3 فاز، پیکربندی WYE، 5 سیم (3 هات، 1 خنثی، 1 زمین) ورودی و خروجی هستند. پنج سیم از شرکت برق یا تابلو برق اصلی و پنج سیم به آسانسور می رود. عملکرد پس از روشن شدن سیستم کاملا اتوماتیک است.

 

سیم کشی بلوک ترمینال باتری پشتیبان یو پی اس آسانسور

 

 

 

این سیستم (به لینک زیر مراجعه کنید) برای اکثر آسانسورها استفاده می شود زیرا بیش از 1 ساعت و 57 دقیقه زمان پشتیبان گیری را برای بار متوسط ??12 کیلووات (33.35 آمپر @ 120/208Y 3 فاز) فراهم می کند. اینورتر یو پی اس 40 کیلووات (111.16 آمپر @ 120/208Y 3 فاز) است که به اندازه کافی بزرگ است که بتواند هجوم اکثر آسانسورها را تحمل کند. سیستم در فهرست UL قرار دارد، بنابراین نیازی به بازرسی میدانی ندارد

میز خاطره برنزی چیست؟


میز خاطره برنزی چیست؟

میز خاطره برنزی به میزی گفته می شود که از جنس برنز ساخته شده و معمولاً در گوشه سالن پذیرایی قرار می گیرد. از این میز برنزی به طرق مختلفی استفاده می شود. خیلی ها ترجیح می دهند که عکس های خانوادگی و قدیمی خود را بر روی آن قرار دهند تا یادآور خاطرات خوب گذشته شود. برخی نیز بر روی آن از سماور و سرویس برنجی می چینند و زیبایی دکوراسیون منزل خودشان را چند برابر می نمایند. برخی نیز با اشیای قدیمی و آنتیک سعی می کنند بر روی میز را پر نمایند. میز خاطره برنزی معمولاً در اکثر منازل ایرانی ها استفاده می شود. در این مطلب سعی داریم که چند مدل چیدمان منحصر به فرد میز خاطره برنزی را بیان نماییم. شما می توانید یکی از روش های زیر را انتخاب نمایید و یا ترکیبی از چند روش مختلف را برای زیبایی بهتر میز خاطره برنزی خود انتخاب نمایید.

 

c5_i54n.jpg

 

قاب عکس قدیمی

در گذشته که خبری از تلفن هوشمند با حافظه چند صد گیگابایتی نبود که بتواند هزاران هزار عکس را در گالری ما نگه دارد. در آن زمان به عکس ها هم احترام می گذاشتند! زیرا گرفتن عکس و روند ظاهر و چاپ آن یک پروسه واقعاً طولانی و پر هزینه بود. تعداد عکس ها و موقعیت های مناسب برای گرفتن عکس نیز محدود بود، بنابراین عکس ها بسیار گران قیمت بودند. یکی از ویژگی های بارز عکس های قدیمی ، قاب خاص عکس ها بود. به طوری که در هر قاب یک عکس به طور جداگانه برای قرار دادن وجود داشت. این امر باعث می شد که این عکس ها ارزشمند تر از به نظر برسند. شما می توانید خاص ترین عکس خود را در یک قاب عکس قدیمی قرار داده و روی میز خاطره برنزی قرار دهید. این روش تزئین میز خاطره برنزی یکی از متداول ترین روش ها برای تزئین می باشد.

سماور برنجی زغالی

سماور برنجی زغالی همنشین قدیمی ما ایرانیان می باشد. کمتر خاطره خوشی را می توان یافت که سماور برنجی زغالی نقشی نداشته باشد. سماور برنجی زغالی نمادی از اصالت و تاریخ و زیبایی می باشد. شما با سماور برنجی زغالی خاطره های خوش گذشته را به خانه های کوچک امروزی می آورید. بی شک قرار دادن سماور برنجی زغالی زیبایی سنگینی را به میز خاطره برنزی شما می بخشد. استفاده از ترمه بر روی میز خاطره برنزی و قرار دادن سماور برنجی زغالی به همراه سرویس آن می تواند نقش پر رنگی در زیبایی دکوراسیون منزل شما داشته باشد. استفاده از فنجان های کمر باریک طرح شاه عباسی نیز می تواند این زیبایی را بیشتر نماید.

اگر به دنبال مکانی برای تهیه میز خاطره برنزی و سماور برنجی زغالی هستید، بی شک فروشگاه برنز نوین می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد. فروشگاه برنز نوین در کنار دیجی کالا جزو بهترین فروشگاه های برنز و برنج هستند. ضمناً به این نکته نیز اشاره نمایم که فروشگاه برنز نوین به صورت کاملاً تخصصی در زمینه فروش ظروف و دکوری های برنزی و برنجی فعالیت می نماید.

شمع

در اصول فنگ شویی که مربوط به شرق می باشد، شمع یک شیء مهم و نماد آتش به حساب می آید. بر طبق فلسفه چین باستان در هر فضایی که "یین" غلبه دارد، شمع در آنجا "یانگ" ایجاد می کند. به نوعی یک انرژی مثبتی در آن فضا ایجاد می شود. بدین صورت استفاده از شمع و شمعدان می تواند زیبایی میز خاطره برنزی شما را افزایش دهد. این افزایش زیبایی معنا دار نیز خواهد بود. همچنین برای زیبایی بیشتر می توانید از شمع های مدرن بر روی میز خاطره برنزی خود استفاده نمایید. برای ایده های جدید نیز می توانید با چسباندن عکس های خود بر روی بدنه های شمع ها، زیبایی میز خاطره برنزی خود را افزایش دهید. البته رعایت نکات ایمنی برای قرار دادن عکس ها در کنار شمع ها را رعایت فرمایید و در صورت امکان از شمع های با جداره شیشه ای برای این منظور استفاده نمایید.

استفاده از شاخه درختان برای تزئین

یکی از زیباترین و خاص ترین نوع تزئین میز خاطره برنزی را می توان استفاده از شاخه درختان دانست. شما می توانید با شاخه های مناسبی که در طبیعت به صورت خشک شده وجود دارند، نمونه های مناسب را برای میز خاطره برنزی خود انتخاب نمایید. از این شاخه های خشکیده می توانید برای به نمایش گذاشتن عکس های خود استفاده نمایید. برای زیبایی بیشتر، بهتر است از شاخه ها خلوت تر استفاده نمایید و سعی کنید عکس های مهم و خاص خود را بر روی آن بچینید. از شلوغ کردن بیش از حد شاخه ها و عکس ها بپرهیزید.

ظروف و وسایل دکوری برنزی

از هر چه بگذریم از زیبایی محصولات برنزی نمی توان صرف نظر کرد. ظروف و وسایل دکوری برنزی از جمله تزئیناتی است که نظر هر خانمی را به خود جلب می نماید. رنگ زرد و طلایی ظروف برنزی به خودی خود زیباست و می تواند زیبایی میز خاطره برنزی را بیشتر به نمایش بگذارد. تنوع در ظروف تزئینی برنزی بسیار بالاست و شما می توانید مناسب ترین ظروف را برای دکوراسیون منزل خود انتخاب نمایید و آن را بر روی میز خاطره برنزی قرار دهید. شما می توانید با یک میوه خوری برنزی و یا آجیل و شکلات خوری برنزی زیبایی خاصی را به فضای منزل خود دهید. سایت های زیادی در زمینه فروش محصولات برنزی فعالیت می کنند. حتی سایت دیجی کالا نیز نمونه های مختلفی از ظروف و وسایل دکوری برنزی را دارد. با وجود تقلب در ظروف برنزی، خیلی ها ترس خرید این نوع ظروف را دارند. بهترین و مناسب ترین روش برای تهیه ظروف و وسایل دکوری برنزی را می توان خرید از فروشگاه برنز نوین را عنوان کرد. فروشگاه برنز نوین عرضه کننده انواع ظروف و وسایل دکوری برنزی با ضمانت اصالت کالا و قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور می باشد. همچنین برنز نوین دارای نماد اعتماد الکترونیکی نیز می باشد و خیال همه را بابت ترس از خرید محصول غیر اصل راحت می کند. بی شک با وجود تنوع زیاد و اطمینان سازی فروشگاه برنز نوین، کمتر کسی پیدا می شود که نتواند به این فروشگاه تخصصی اعتماد نکند. آدرس اینترنتی فروشگاه برنز نوین به شرح زیر می باشد.

https://bronzenovin.com