فروش فایل4

فروشگاه فایل4

فروش فایل4

فروشگاه فایل4

مقایسه ماشین لباسشویی بوش و آاگ؛ کدام یک را بخریم؟


 

 

مقایسه ماشین لباسشویی بوش و آاگ؛ کدام یک را بخریم؟

2 برند برتر تولیدکننده ماشین لباسشویی در دنیا، برندهای بوش و آاگ هستند که هر دو در کشور آلمان فعالیت می‌کنند. اگر شما هم در بین انتخاب این دو برند شک دارید و نمی‌توانید به مقایسه لباسشویی بوش و آاگ بپردازید، پیشنهاد می‌کنیم که این مطلب را به دقت بخوانید تا تمام اطلاعات درباره ماشین لباسشویی‌های این 2 برند را کسب کنید و راحت‌تر انتخاب نمایید.

z7_46jw.jpg

مقایسه ماشین لباسشویی بوش و آاگ

ماشین لباسشویی یکی از مهم‌ترین لوازم برقی در هر خانه است که تمامی لکه‌های روی لباس را در کمترین زمان از بین میبرد تا اعضای خانواده همیشه لباس‌های تمیز و زیبا داشته باشند. به همین دلیل خرید بهترین ماشین لباسشویی بر  اساس شرایط و معیارهای هر خانواده، کار خیلی راحتی نیست. بهترین برندهای تولیدکننده ماشین لباسشویی در کل دنیا برندهای بوش و آاگ هستند که هریک معایب و مزایای خاصی را در مقایسه با یکدیگر دارند و در ادامه با این موارد بیشتر آشنا خواهید شد.

  1. مقایسه لباسشویی بوش و آاگ از لحاظ تاریخچه برند

اگر مردد هستید که ماشین لباسشویی بوش بخرم یا آاگ؟ بهتر است ابتدا درباره کشور سازنده هریک اطلاعاتی کسب کنید:

  • بوش: برند بوش در سال 1901 در شهر اشتوتگارت آلمان فعالیت خود را شروع کرد و به تدریج در کشورهای ترکیه، چین، مالزی و مجارستان کارخانه‌هایی را تاسیس نمود تا محصولاتش تحت لیسانس آلمان تولید و به کشورهای دیگر فروخته شوند. در حال حاضر این برند جزو 3 برند برتر تولیدکننده لوازم خانگی در دنیاست.
  • آاگ: برند آاگ از سال 1883 فعالیت خود را در شهر برلین آلمان شروع کرد و ابتدا در زمینه تولید ژنراتور و لامپ فعالیت داشت و با شروع جنگ جهانی دوم فعالیت خود را به سمت تولید هواپیما و خودرو تغییر داد. بر خلاف برند همیشه موفق بوش، این برند آلمانی فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه کرده و چندین بار تا مرز ورشکستگی نیز پیش رفته است. در حال حاضر این برند در تمام دنیا شهرت زیادی درباره کیفیت بالای محصولاتش و عمر بالای آنها دارد. لازم به ذکر است که محصولات آاگ علاوه بر المان در کشور اسپانیا نیز مونتاژ می‌شود.
  1. مقایسه ماشین لباسشویی بوش و آاگ از لحاظ ظاهری

بر اساس تحقیقاتی که بر روی محصولات بوش و آاگ آنجام شده، ظاهر ماشین لباسشویی‌های بوش تا به امروز تغییرات زیادی را جهت استفاده راحت‌تر کاربر از دستگاه داشته است.

 

در طراحی هر مدل جدیدتر بوش سعی می‌شود که به ارگونومی بدن توجه زیادی شودو ظاهر ان لوکس، مدرن و زیباتر از قبل باشد. این در حالی است که طراحان ماشین لباسشویی آاگ زحمت زیاید برای طراحی بدنه ظاهری دستگاه نمی‌کشند و تقریبا می‌تواند گفت که از نظر ظاهری مدل‌های آاگ تغییر محسوسی نکرده‌اند. پس اگر به دنبال خرید لباسشویی با ظاهر جدید، جذاب و مدرن هستید، برند بوش برای شما بهتر است.

 

  1. مقایسه لباسشویی بوش و آاگ در استفاده از مواد مصرفی

اگرچه برند آاگ هزینه زیادی در طراحی ظاهر جدید مدل‌های خود نمی‌کند، اما در عوض دقت بالاتری بر روی استفاده از متریال و مواد مصرفی با کیفیت‌تر دارد. بدین ترتیب عمر مواد و قطعات استفاده شده در ماشین لباسشویی آاگ بالاتر است. البته این را بدانید که مواد اولیه برند بوش نیز بسیار عالی است و کیفیت قابل قبولی دارد.

  1. مقایسه لباسشویی بوش و آاگ از لحاظ دیگ ماشین لباسشویی

بر اساس تجربه کاربران دیگ ماشین لباسشویی‌های بوش پس از 3 تا 5 سال به مرور صدای کمی را تولید می‌کنند که این مساله به ضعیف شدن محل نصب دیگ و نوع آن بازمی‌گردد. این در حالی است که این مشکل در ماشین لباسشویی‌های آاگ ممکن است بعد از 10 سال یا بیشتر اتفاق بیفتد و این موضوع به دلیل استفاده از مواد اولیه بهتر است. لذا نیاز به تعمیرات لباسشویی بوش  زودتر از تعمیر برند آاگ اتفاق خواهد افتاد.

 

  1. مقایسه لباسشویی بوش و آاگ از نظر پمپ

پمپ استفاده شده در برند بوش و آاگ پمپ آکسول ایتالیایی است که کیفیت بسیار خوبی دارد. لذا از نظر کیفیت پمپ، این دو برند در یک سطح هستند و تفاوتی میان آنها نیست.

  1. مقایسه ماشین لباسشویی بوش و آاگ از نظر برد الکتریکی

با توجه به نقش بسیار مهم برد در ماشین لباسشویی، کیفیت بالای برد در هنگام خرید لباسشویی بسیار مهم است. چرا که این قطعه مانند مغز برای انسان است و خرابی‌اش به منزله خرابی کل دستگاه قلمداد می‌شود. به نظر می‌رسد که بردهای الکتریکی آاگ در مقایسه با بردهای ماشین لباسشویی بوش نسبت به نوسانات برق حساس‌تر هستند و زودتر خراب می‌شونددر مقایسه با برند آاگ قطعه برد الکتریکی ماشین لباسشویی بوش حساسیت کمتری نسبت به نوسانات برقی و شوک الکتریکی دارد و عمر بیشتر خواهد داشت.

  1. مقایسه لباسشویی بوش و آاگ از نظر قیمت قطعات یدکی

اگر هنوز برای شما سوال است که ماشین لباسشویی بوش بخرم یا آاگ؟ باید به شما بگوییم که یمی از مقایسه‌های مهم بین این دو برند در زمینه قیمت قطعات یدکی آنهاست. با توجه به اینکه برند آاگ تنها در اروپا تولید و مونتاژ می‌شود و کیفیت مواد اولیه بالاتری دارند، قطعات یدکی آنها بسیار گرانتر از قطعات یدکی برند بوش است.

 

  1. مقایسه لباسشویی بوش و آاگ در زمینه موتور

موتور استفاده شده در هر دو برند آاگ و بوش از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و رضایت بالایی از مشتریان خود دارند. عمر این موتورها بسیار بالاست و به همین خاطر نمی‌توان گفت که کدام برند از موتور بهترین استفاده می‌کند.

 

  1. مقایسه ماشین لباسشویی بوش و آاگ از نظر تعداد برنامه شستشو

تعداد برنامه‌های شستشوی ماشین لباسشویی بوش نسبت به برند آاگ بیشتر است و از تنوع بالاتری برخوردار می‌باشد. علت این مساله تمرکز طراحان بوش بر روی استفاده راحت‌تر کاربر از دستگاه است تا بر اساس جنس پارچه و درجه کثیفی بهترین برنامه را انتخاب کند و نیازی به تنظیمات دستی نباشد. این در حالی است که برند آاگ به جای بیشتر کردن برنامه‌های متنوع سعی در بالا بردن کیفیت شستشو در عین سادگی دارد. جالب اینجاست که همان برنامه‌های محدودتر لباسشویی آاگ، کاملا مناسب و کافی هستند و بر اساس نظر کاربران کیفیت شستشوی برند آاگ بسیار بالاتر است.

  1. مقایسه ماشین لباسشویی بوش و آاگ در سرعت تعمیرات

به نظر می‌رسد که تعمیرات لباسشویی بوش نسبت به لباسشویی آاگ سرعت بیشتری داشته باشد چرا که قطعات یدکی این برند بیشتر در بازار وجود دارد و می‌تواند به سرعت از کشور ترکیه موجود شود. این در حالی است که اگر تعمیر لباسشویی آاگ شما نیاز به قطعه جدیدی داشته باشد باید از آلمان ارسال گردد. از آنجا که فروش ماشین لباسشویی بوش نسبت به آاگ در ایران بیشتر است قطعات یدکی برند آاگ نایاب‌تر از برند بوش است.

 

  1. مقایسه لباسشویی بوش و آاگ در تنوع مدل

برند آاگ تاکید زیادی بر روی تنوع دادن به محصولات خود ندارد و عمده تمرکز خود را بر روی کیفیت محصولات خود گذاشته است. اما برند بوش مدل‌های متنوعی را تولید می‌کند تا هر کاربر بر اساس سلیقه، مدل و شرایط خود بهترین را انتخاب کند. اگر به دنبال لباسشویی با مدل و طرح جدید هستید برند بوش برای شما بهتر است. اما اگر حساسیتی روی مدل لباسشویی خود ندارید و عملکرد عالی دستگاه برای شما مهم‌تر است به خرید لباسشویی آاگ فکر کنید.

 

  1. مقایسه لباسشویی بوش و آاگ در داشتن خریدی آسان

با توجه به اینکه هر دو برند آاگ و بوش آلمانی هستند و به ایران وارد می‌شوند؛ احتمال نایاب بودن تعدادی از مدل‌های پر فروش بسیار بالاست. به همین دلیل خریدار مجبور به پرس و جو کردن درباره موجود بودن مدل دلخواه خود، از میان تعداد زیادی فروشنده در بازار است. این مساله ممکن است لذت خرید کردن را از بین ببرد و آن را به کاری طولانی و خسته کننده مبدل سازد. با توجه به محبوبیت و شهرت بیشتر برند بوش در میان مردم شما راحت‌تر می‌تواند مدل منتخب خود را پیدا و خریداری کنید. این در حالی است که برای خرید لباسشویی آاگ باید بیشتر بگردید چرا که هر فروشنده‌ای آن را در فروشگاه خود ندارد.

 

  1. مقایسه لباسشویی بوش و آاگ از لحاظ قیمت

قیمت حدودی لباسشویی بوش مونتاژ و آاگ در یک حد است و تفاوت کمی با یکدیگر دارد. اما از آنجا که تنوع مدل‌ها در برند بوش بیشتر است و بسیاری از مدل‌های موجود در بازار ایران مونتاژ کارخانه ترکیه هستند، قیمت تمام شده تعدادی از مدل‌های بوش بسیار کمتر از برند آاگ است. اگر در پاسخ به سوال اینکه ماشین لباسشویی بوش بخرم یا آاگ، قیمت تاثیر زیادی در تصمیم شما دارد باید این را بدانید که قطعات یدکی برند آاگ از قیمت بالاتری نسبت به برند بوش برخوردار است و احتمالا هزینه‌های تعمیراتی شما بیشتر خواهد بود.

  1. مقایسه لباسشویی بوش و آاگ در شرکت گارانتی کننده

با توجه به اینکه شرکت بوش سال‌هاست در ایران فعالیت دارد و در میان عموم مردم از محبوبیت و شهرت نسبتا خوبی برخوردار است، شرکت‌های زیادی مثل کارا سرویس، بوش سرویس و سیهاوی، محصولات این برند را گارانتی و ضمانت می‌کنند. این در حالی است که رقیب سرسخت برند بوش یعنی برند آاگ، شرکت گارانتی کننده فعال و شناخته شده‌ای در ایران ندارد و این مساله یک نقطه ضعف مهم برای محصولات این برند محسوب می‌شود.

 

منبع: مه شو

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.