فروش فایل4

فروشگاه فایل4

فروش فایل4

فروشگاه فایل4

آموزش اصول مقاله نویسی ISI

آموزش اصول مقاله نویسی ISI

RSS feed.

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

عوامل روانی و پیشگیری در کار

مرجع فایلهای آموزشی | عوامل روانی و پیشگیری در کار

RSS feed.

  • مرجع فایلهای آموزشی | عوامل روانی و پیشگیری در کار

    عوامل روانی و پیشگیری در کار


    عوامل روانی و پیشگیری در کاردسته: عمران
    بازدید: 1 بار
    فرمت فایل: ppt
    حجم فایل: 86 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 30

    عوامل روانی
    پیشگیری
    خستگی
    وسایل حفاظت فردی
    رنگ ها و برچسب های حفاظتی

    قیمت فایل فقط 5,500 تومان

    خرید

    عوامل روانی پیشگیری

    طبق آمار و ارقامی که در ممالک صنعتی جهان تهیه شده، زندگی ماشینی امروز

    باعث افزایش بیماریهای روانی گردیدهاست. در شرایط فعلی در حدود 20 درصد

    کارکنان از نوعی ناراحتی روحی رنج می برند و 30 درصد غیبت هایکار، ریشه

    روانی دارند. علل متعددی برای افزایش اختلالات روانی ناشی از کار ذکر شده که

    از همه مهمتر مشکلتطابق انسان با ماشین است. باید دانست که علاوه بر علل

    ناشی از کار، محیط زندگی امروزه، استعمال نوشابه هایالکلی، مشکلات مادی

    و اجتماعی، همچنین طولانی شدن عمر انسان به علت پیشرفت پزشکی که

    سبب زنده ماندن افرادعلیل و مهجور و مستعد به بیماریهای مختلف شده است،

    نیز در افزایش این بیماریها موثرند. از نظر طب کار خستگیمفرط بیش از عوامل

    دیگر در ایجاد اختلالات روانی  دخیل است. پلانک معتقد است وقتی که خستگی

    ناشی از کال کاملترمیم نشود سورمناژ ( خستگی مفرط) بوجود آمده و باعث

    بروز اختلالات روانی خواهد گردید.

    •سورمتاژ وقتی بوجود می آید که خستگی روزانه در اثر استراحت بر طرف نشده

    و هر روز مقداری باقی مانده وروی هم انباشته شود که در این صورت اختلالات

    زیر بروز می کنند: کاهش قدرت کار، کم حوصلگی و بی علاقه بودن. 

    در این حالت ضمن اینکه شخص نسبت به محیط شرایط کار حساسیت و عدم

    تحمل نشان می دهد، عصبانیت و تحریکپذیری به همکاران و خانواده نیز دارد.

    بعلاوه سردرد، درد ستون فقرات و بی خوابی نیز جزء علائم این سورمناژ می

    باشند.

    •علاوه بر سورمناژ علل زیر نیز در ایجاد اختلالات روانی نزد کارکنان موثر می

    باشند:

    •مشکلات اولین برخورد با محیط کار

    •قاعدتاً کارکنان جوانی که بدون طی مدارس حرفه ای بطور مستقیم از محیط

    خانه و مدرسه به محیط کار وارد میشوند با مشکلات روانی فراوانی روبرو می

    گردند که نتایج آن بروز اختلالاتی چون بی تفاوتی، بی علاقگی، پایین بودن

    بازده کار، غیبت، عدم پیشرفت در کار، رفتار تهاجمی و خستگی می باشد. غالباً

    منشاء این ناراحتی ها عدم ارضاءخاطر و مایوس شدن است که در تمامی با

    بعضی از محیط های کار به نوجوانان دست می دهد و در اکثر اوقات

    راهنمایی های غلط و اشتباه در انتخاب حرفه نیز مزید بر علت است.

    فایل پاورپوینت 30 اسلاید

    قیمت فایل فقط 5,500 تومان

    خرید

    برچسب ها : عوامل روانی , پیشگیری , خستگی , وسایل حفاظت فردی , رنگ ها و برچسب های حفاظتی

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

پاورپوینت شهید عباس بابائی

مرجع فایلهای آموزشی | پاورپوینت شهید عباس بابائی

RSS feed.

  • مرجع فایلهای آموزشی | پاورپوینت شهید عباس بابائی

    پاورپوینت شهید عباس بابائی


    پاورپوینت شهید عباس بابائیدسته: معارف اسلامی
    بازدید: 1 بار
    فرمت فایل: ppt
    حجم فایل: 3096 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 20

    شهید عباس بابائی
    قزوین
    زندگی و فعالیت‌ها
    فرمانده پایگاه
    پیشرفت سریع
    تیمسار بابایی
    درگذشت

    قیمت فایل فقط 5,000 تومان

    خرید

    مقدمه

    عباس بابایی، در سال ۱۳۲۹ در شهرستان قزوین دیده به جهان گشود.

    وی دوره ابتدایی و متوسطه را در همان شهر به تحصیل پرداخت و در سال ۱۳۴۸،

    به دانشکده خلبانی نیروی هواییراه یافت و پس از گذراندن دوره آموزش

    مقدماتی برای تکمیل دوره به آمریکا اعزام شد.

    بابایی در سال ۱۳۴۹، برای گذراندن دوره خلبانی به آمریکا رفت و پس از بازگشت

    با ورود هواپیماهای پیشرفته اف – ۱۴ به نیروی هوایی، وی که جزء خلبان‌های

    تیزهوش و ماهر در پرواز با هواپیمای شکاری اف – ۵ بود، به همراهتعداد دیگری از

    همکاران برای پرواز با هواپیمای اف – ۱۴ انتخاب و به پایگاه هوایی اصفهان منتقل

    شد.

    با اوج‌گیری مبارزات علیه نظام ستمشاهی، بابایی به عنوان یکی از پرسنل

    انقلابی نیروی هوایی، در جمع دیگر افرادمتعهد ارتش به میدان مبارزه وارد شد.

    پس از پیروزی انقلاب اسلامی، وی گذشته از انجام وظایف روزمره، به

    عنوانسرپرست انجمن اسلامی پایگاه، به پاسداری از دستاوردهای پرشکوه

    انقلاب اسلامی پرداخت.

    بابایی با دارا بودن تعهد، ایمان، تخصص و مدیریت اسلامی چنان درخشید که

    شایستگی فرماندهی وی محرز و در تاریخ 1360/5/7، فرماندهی پایگاه هشتم

    هوایی بر عهده او گذاشته شد.

    و………

    فایل پاورپوینت 20 اسلاید

    قیمت فایل فقط 5,000 تومان

    خرید

    برچسب ها : شهید عباس بابائی , زندگی و فعالیتها شهید عباس بابائی , فرمانده پایگاه , پیشرفت سریع , تیمسار بابایی

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

مبانی نظری و پیشینه تحقیق اجرای مدیریت دانش در بانک

مرجع فایلهای آموزشی | مبانی نظری و پیشینه تحقیق اجرای مدیریت دانش در بانک

RSS feed.

  • مرجع فایلهای آموزشی | مبانی نظری و پیشینه تحقیق اجرای مدیریت دانش در بانک

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق اجرای مدیریت دانش در بانک


    مبانی نظری و پیشینه تحقیق اجرای مدیریت دانش در بانک
    دسته: مدیریت
    بازدید: 1 بار

    فرمت فایل: doc
    حجم فایل: 480 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 107

    دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق اجرامدیریت دانش بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

    قیمت فایل فقط 38,000 تومان

    خرید

    دانلود مبانی نظری پایان نامه رشته مدیریت

    اجرای مدیریت دانش در بانک

    مقدمه

    مدیریت دانش به هرنوع فعالیتی که به تجربه و دانش ذهنی افراد توجه کرده به گونه ای که بتواند با آشکار سازی و به اشتراک گذاری آن به هم افزایی دانش کمک کند، گفته می شود. هم افزایی دانش می تواند به دانش آفرینی مشترک نسبت داده شود. این اشتراک در خلق دانش، همکاری مستقیم در خلق دانش نیست بلکه به خلق دانش بر مبنای دانسته ها (دانش خلق شده پیشین) که به اشتراک گذاشته شده اشاره دارد. بنابراین مدیریت دانش به فرایندی اشاره دارد که دارای یک نقطه اغازین و روند تکاملی است. این روند مراحلی چون کسب اگاهی نسبت به دانش نهان، عیان سازی، به اشتراک سازی گسترش و درک و بهره گیری از آن در خلق دانش جدید را طی می کند. در این روند مرحله آغازین که به شناسایی و آگاهی از دانش نهفته در ذهن اختصاص دارد، به مرحله بلوغ که درک، استفاده و خلق مجدد است، می رسد. این فرایند یعنی اشکار شدن دانش نهان، نهان شدن دانش آشکار و باز خلق دانش که نوناکا و تاکوچی آن را چرخه مدیریت دانش می نامند(نوناکا و تاکوچی، 2009).

     مدیریت دانش که همواره با کشف و خلق با قلمرو دانستنی های کشف نشده سروکار دارد، عامل و فرایندی است برای تحول، توسعه و رشد، مفهومی چند بعدی و گسترده دارد. در فرایند مدیریت دانش و در ابعاد مختلف آن دانش عامل اصلی برای گذار از یک مرحله و ورود به مرحله دیگر است. از سوی دیگر، این حرکت مهارت های چندی را طلب می کند تا هماهنگ با دانش مربوطه بتوان مراحل را یک به یک سپری کرد. برای نمونه در مرحله کسب، به دانش و مهارت لازم در مورد چگونگی کسب دانش نهان و یا چگونگی کسب آن نیاز است؛ یعنی باید مجهز به دانش و مهارت مورد نیاز در مورد چگونگی استفاده از فنون گفتگو، مصاحبه و یا طراحی ابزارهایی مانند پرسشنامه، فرم نظر سنجی و نیز مشاهده بود تا بتوان دانش ذهنی همکاران و یا کاربران عیان ساخت و با بهره گیری از دانش و مهارت سازماندهی به عیان سازی و نظم دادن به آن پرداخت (افشار زنجانی، 1383).

    عاملهایی که در صورت غلبه بر آن بتوان امیدوار بود که اجرای مدیریت دانش در بانک ها امکان پذیر گردد. شامل عامل های زیر می باشند: 

    عامل اول فرایند دانش محور است و منظور از آن اینست که مدیریت دانش از فرایندی دانش مدار برای کشف دانش و استفاده از دانش کشف شده بهره می گیرد. به سخن دیگر، برای اینکه تجربه یا دانش نهان بتواند از ذهن دارنده ان سفر خود را آغاز کرده و در ذهن خواهان مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته جایگاه خود را به دست آورد، باید فرایندی از طفولیت تا بلوغ را طی کند؛تا به اوج خود رسیده و تولدی دیگر را در ذهن خواهان موجب شود. این فرایند، نیازمند فعالیت هایی مبتنی بر دانش و مهارت های دانش بنیان است، بنابراین بانکداران در صورتی در اجرای مدیریت دانش موفق خواهند شد که بتوانند از دانش و مهارت لازم برای طی کردن هر مرحله برخوردار باشند. به این ترتیب به یادگیری به عنوان یک فعالیت مداوم و منظم نگاه کرد(گاروین، 2010).

    عامل دوم که در صورت غلبه بر آن بتوان امیدوار بود که اجرای مدیریت دانش در بانک ها امکان پذیر گردد، در رابطه با نوعی دانش است که باید مدیریت شود. نظریه پردازان بسیاری دانش را دارایی سازمانی و مدیریت دانش را فعالیتی ثمربخش برای رشد وتعالی سازمان به شمار آوردند. برای سازمانی مانند بانک که مدیران سطح عالی و میانی، کارکنان شعب و نیز کاربران و مشتریان نقش افرینان آن هستند، مجموعه تجربه های این افراد می تواند در تحلیل وضعیت حال بانک ها و تصمیم گیری و برنامه ریزی برای آینده آن و بهینه سازی فعالیت ها منبع غنی دانشی را فراهم کند. بنابراین، دانش مدیران بانک ها و کارکنان آنها از طریق بررسی معیارها، باورها و ایده ها و رفتارهای آنها در محیط کار باید شناسایی، کسب و سازماندهی شود، به اشتراک گذاشته شده و برای استفاده دسترس پذیر گردد.

     میزان استفاده از این دانش به طور مداوم باید مورد سنجش قرار گیرد. در ایران، که بطور معمول در مدیریت بانک ها مرحله اشتراک دانش بسیار اهمیت دارد؛ در این مرحله دانش مدیران که گاه ممکن است غیر تخصصی بوده و مشکل ساز بوده با همفکری با کارکنان مجرب و متخصص می تواند به دانش تخصصی تبدیل شود. از طرف دیگر، ایده های مدیریتی مناسبی که می تواند در ذهن مدیر بانک وجود داشته باشد کشف شده و با به اشتراک گذاشتن با کارکنان مجرب و متخصص مناسب سازی شده و در بانک ها کاربرد مناسبی به دست آورد. ( تاکوچی، 2009). این دانش در صورتی که دسترس پذیر شود بصورت گسترده تری می تواند مورد توجه قرار گیرد، مدیران میانی که بطور معمول از کارکنان دائمی بانک ها هستند و در بیشتر بانک ها از نیروهای متخصص می باشند، از تجربه های بسیار با ارزشی برخوردارند.

    این افراد و نیز کارکنان شعب که فعالیت و خدمات را انجام می دهند، از سرمایه های فکری با ارزش بانک ها بشمار می آیند. باید دیدگاه های مختلف از جمله هزینه سودمندی، رسالت ینیان بودن خدمات و یا مشتری محور بودن فعالیت ها، بانک بخوبی عمل کند. باید تصمیم گیری ها بر پایه مناسب ترین و مرتبط ترین اطلاعات و دانش انجام پذیرد. نیاز مشتریان نیز که فلسفه وجودی بانک ها به آن بستگی دارد، از آن جمله است. مدیریت ارتباط بین مدیران و کارکنان با مشتریان، امکان شناسایی نیازها و به کار بردن آنها را فراهم می کند. دانش کسب شده از این طریق در پیوند با انواع دانش دیگر (مانند دانش کسب شده از مدیران، کارکنان) می تواند موجب رشد دانش در یک سازمان و نیز رشد و تحول در آن سازمان( از جمله بانک ها) باشد. عامل سوم، سواد چگونگی اجرای مدیریت دانش است. (ویلد، 2011).

    سواد به توانایی خواندن، درک کامل و نیز مهارت استفاده از دانش کسب شده به منظور درک یک مفهوم نسبت داده می شود. برای آنکه بتوان مدیریت دانش را اجراء کرد ابتدا باید درک درستی از آن به دست آورد، سپس دانش و مهارت های مورد نیاز برای طی کردن هر مرحله از فرآیند مدیریت دانش که در بخش مرتبط با عامل اول از آنها یاد شد، بدست آورد. بانک به عنوان یک نهاد مالی و ارائه دهنده تسهیلات که تمام اجزای تشکیل دهنده آن به هم مرتبط هستند، زمانی از رشد لازم برخوردار خواهد بود که تمام اجزاء آن به طور هماهنگ رشد کنند. بنابراین استقرار و اجرای مدیریت دانش در یک بانک برای تمام فعالیت های آن از جمله تهیه و مدیریت مجموعه، سازماندهی و پاسخگویی به نیازهای مشتریان بالفعل و بالقوه از راه دور  و نزدیک و یا خدمات پشتیبانی از آموزش، پژوهش و علم سنجی اجراء شود و سواد اجرای مدیریت دانش باید برای تک تک فعالیت های بانک کسب گردد.( کریمی ،1383).

    عامل آخر که در واقع عامل مدیریتی است به فراهم کردن زمینه برای اجرای مدیریت دانش ربط دارد. عوامل یاد شده در بخش های پیشین تنها عاملهایی نیست که در صورت غلبه بر آن بتوان امیدوار بود که اجرای مدیریت دانش در بانک ها امکان پذیر گردد. به عبارت دیگر، تنها شناخت انواع دانش و باور به ضرورت توجه به این انواع و نیز بهره گیری از دانش جامع و گسترده که در  بانک ها وجود دارد موجب رشد و تحول در بانک ها نمی شود بلکه محیط بانکها و برخی ابزار ها و بسترهای زمینه ساز برای اجرای مدیریت دانش فراهم باشد این موارد برخی توانمندسازی های مدیریت دانش هستند که در متون از انها به عنوان عواملی که در پیوند با سایر عوامل، اجرای مدیریت دانش را امکانپذیر می کند یاد می شود(لی و چوی، 2010). از جمله این عوامل می توان به فرهنگ مشوق اشتراک دانش، توانمندی های بانکداران در پیشبرد فعالیت های پژوهشی ( شامل بررسی های مرتبط با شناسایی دانش در ذهن مشتریان)، دانش و توانمندی سازماندهی دانش، تعامل با یکدیگر و مشتریان، فنون ارتباط برای تبدیل دانش فردی به دانش جمعی و اطلاع رسانی در مورد دانش ثبت شده و دسترس پذیر ساختن دانش گردآوری و سازماندهی شده. همچنین دانش و توانمندی در راستای تبلیغ در مورد استفاده از این دانش توسط دیگران، سنجش چگونگی استفاده از آن و تأثیر آن در رشد فردی و سازمانی در بانک ها از دیگر عوامل مهم در این راستاست.

      با توجه به مطالب فوق و نقش مدیریت دانش در ارائه بهتر و مطلوب تر خدمات به مشتریان و همچنین با توجه به نقشی که در پرورش کارکنان خلاق و دانش محور در بانک ها دارد، سؤال اساسی این تحقیق آن است که چه عواملی بر استقرار مدیریت دانش در بانک کشاورزی استان قم تأثیر گذارند؟ و به بیان دیگر نقش هر کدام از این عوامل در استقرار مدیریت دانش به چه میزان می باشد؟ و مدیریت دانش در بانک کشاورزی به چه نحو می تواند استقرار یابد و چگونه می توان از آن در جهت نظام مند نمودن فرآیندها و بهره برداری بهینه از مدیریت دانش استفاده نمود با توجه به اینکه تا کنون تحقیقی در این زمینه صورت نپذیرفته، لذا تحقیق حاضر انجام می گیرد.

    فهرست مطالب

    چکیده 1

    فصل دوم مبانی نظری تحقیق

       2-1- مقدمه 13

       2-2- دانش 13

       2-3- اطلاعات 14

       2-4- تفاوت اطلاعات و دانش 14

       2-5- طبقه‌بندی انواع دانش 15

         2-5-1- انواع دانش از نظر نوناکا 16

         2-5-2- انواع دانش از نظر نوناکا و تاکه‌اوچی 17

         2-5-3- انواع دانش از نظر وارنک و دیگران 17

         2-5-4- طبقه‌بندی انواع دانش از نظر فایر استون 18

         2-5-5- انواع دانش از نظر جورنا 18

         2-5-6 – انواع دانش از نظر بلاکر 19

         2-5-7- انواع دانش از نظر لیدنر و علوی 19

         2-5-8- انواع دانش از نظر ارسطو 19

         2-5-9- دانش اصلی و  دانش فرعی 20

       2-6- سیر مراحل تبدیل داده به دانش و خرد سازمانی 20

       2-7- جریان دانش 20

       2-8- فرآیند دانش 21

         2-8-1- در اختیار گرفتن دانش 21

         2-8-2- ذخیره‌سازی 21

         2-8-3- پردازش 21

         2-8-4- انتقال 21

       2-9- خصوصیات دانش 22

       2-10- منابع دانش 23

       2-11- دانش سازمانی 25

       2- 12- مفهوم مدیریت دانش 27

       2- 13- تاریخچه مدیریت دانش  29

       2-14- تئوری‌های مدیریت دانش 31

         2-14-1- تئوری مدیریت دانش جامع (CKMT) 31

         2-14-2- تئوری مدیریت دانش تیمی (TKMT) …32

         2-14-3- تئوری مدیریت دانش جامعه‌گرا 32

       2-15- هدف های مدیریت دانش 33

       2-16- عناصر و ابعاد مدیریت دانش در سازمان های دولتی 33

         2-16-1- مردم و فرهنگ سازمانی 34

         2-16-2- فرایند 34

         2-16-3-  فناوری 34

       2-17- عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش 34

       2-18- مدل‌های مدیریت دانش 37

         2-18-1- مدل عمومی دانش در سازمان 37

         2-18-2- مدل بویسوت 34

         2-18-3- مدل نوناکا 35

         2-18-4- مدل نوناکا و تاکه اوچی 40

         2-18-5- مدل فلاین 41

         2-18-6- مدل چو 42

         2-18-7- مدل استیو هالس 43

         2-18-8- مدل پیتر گوتشاک 44

         2-18-9- مدل لیانج 45

       2-19-  روش‌های دانش آفرینی در سازمان 47

         2-19-1- کسب دانش 47

         2-19-2-  اجاره دانش 47

         2-19-3- منابع متعهد 48

         2-19-4- هم جوشی 48

         2-19-5- تطابق 48

       2-20- چرخه‌ی مدیریت دانش 48

         2-20-1- نیاز به دانش 50

         2-20-2- توسعه و بهبود دانش 50

         2-20-3- توزیع و نشر دانش 51

         2-20-4- بهره‌برداری از دانش  51

         2-20-5- حفظ و ذخیره دانش 52

         2-20-6- ارزیابی دانش 52

       2-21- موانع و چالشهای مدیریت دانش 53

       2-22- پیشینه‌ تحقیق 57

         2-22-1- پژوهش‌های خارجی 57

         2-22-2- پژوهش‌های داخلی 58

       2-23- چارچوب نظری تحقیق 63

       2-24- مدل نظری تحقیق 68

    منابع

    فهرست جدول ها

    جدول(2-1) کاربرد انواع دانش در ساختارهای پنج گانه مینتزبرگ (جورنا، 2001) 18

    جدول (2-2) عوامل مؤثر بر موفقیت مدیریت دانش 35

    جدول (2-3) مدل SECL تعامل دانش نهفته و صریح نوناکا 40

    جدول(2-4) چارچوب نظری تحقیق 63

    قیمت فایل فقط 38,000 تومان

    خرید

    برچسب ها : مبانی نظری و پیشینه تحقیق اجرای مدیریت دانش در بانک , مبانی نظری اجرای مدیریت دانش , دانلود مبانی نظری اجرای مدیریت دانش , پیشینه تحقیق اجرای مدیریت دانش , ادبیات نظری اجرای مدیریت دانش , فصل دوم پایان نامه اجرای مدیریت دانش , مبانی نظری و پیشینه تحقیق اجرای مدیریت دانش , ادبیات و مبانی نظری اجرای مدیریت دانش

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

پاورپوینت ارزش فعلی خالص چیست

مرجع فایلهای آموزشی | پاورپوینت ارزش فعلی خالص چیست

RSS feed.

  • مرجع فایلهای آموزشی | پاورپوینت ارزش فعلی خالص چیست

    پاورپوینت ارزش فعلی خالص چیست


    پاورپوینت ارزش فعلی خالص چیست
    دسته: اقتصاد
    بازدید: 1 بار

    فرمت فایل: pptx
    حجم فایل: 442 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 54

    پاورپوینت ارزش فعلی خالص چیست شامل 54 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان اقتصاد و حسابداری کاربرد دارد

    قیمت فایل فقط 9,800 تومان

    خرید

    پاورپوینت ارزش فعلی خالص چیست

    پاورپوینت ارزش فعلی خالص چیست شامل 54 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان اقتصاد ، حسابداری و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

    مقدمه

    بیشتر مردم می‌دانند پولی که اکنون در اختیار دارند، ارزشمندتر از پولی است که در آینده جمع خواهند کرد. زیرا از طریق راه‌اندازی کسب‌و‌کار یا خرید چیزی به‌منظور فروشِ آن با قیمت بالاتر در آینده یا صرفا بازکردن حساب سپرده در بانک و دریافت سود، می‌توان از پول کنونی برای به‌دست‌آوردن پول بیشتری استفاده کرد. دلیل دیگرِ پایین‌تربودن ارزش پول در آینده، تورم است، چون تورم موجب کاهش ارزش خرید آن پول می‌شود. این همان چیزی است که به آن، «ارزش زمانی پول» (time value of money) می‌گویند. ولی دقیقا چگونه می‌توان ارزش پول در امروز را با ارزش آن در آینده مقایسه کرد؟ این همان جایی است که محاسبه‌ی «ارزش فعلی خالص» (net present value) به کار می‌آید. در این مبحث اِمی گالو (Amy Gallo)، به‌طور مختصر ارزش فعلی خالص (NPV) را تعریف می‌کند و نحوه‌ی محاسبه و اشتباهات رایج در زمان محاسبه‌ی آن را بیان می‌کند.

    چگونه می‌توان از ارزش فعلی خالص برای بیان ارزش سرمایه‌گذاری براساس ارزش پول امروز استفاده کرد؟ برای کسب اطلاعات بیشتر دراین‌مورد، با جو نایت (Joe Knight)، نویسنده‌ی همکار در کتاب هوش مالی؛ راهنمای مدیران برای درک معنای واقعی ارقام و از بنیان‌گذاران و مالک business-literacy صحبت شده است.

    و …

    فهرست مطالب

    مقدمه
    ارزش فعلی خالص چیست
    شرکت‌ها معمولا از ارزش فعلی خالص به چه منظوری استفاده می‌کنند
    نحوه محاسبه ارزش فعلی خالص
    اشتباهات رایج استفاده از ارزش فعلی خالص
    پایان

    عنوان : ارزش فعلی خالص چیست

    فرمت : پاورپوینت

    حجم : 444 کیلوبایت

    تعداد صفحات : 54

    پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

    پاورپوینت ارزش فعلی خالص چیست

    قیمت فایل فقط 9,800 تومان

    خرید

    برچسب ها : پاورپوینت ارزش فعلی خالص چیست , پاورپوینت ارزش فعلی خالص چیست , دانلود پاورپوینت ارزش فعلی خالص چیست , پاورپوینت رایگان ارزش فعلی خالص چیست , پاورپوینت ارزش خالص فعلی , پاورپوینت ارزش فعلی خالص سرمایه گذاری , پاورپوینت NPV چیست , دانلود ارزش فعلی خالص چیست , ارزش فعلی خالص چیست , تحقیق ارزش فعلی خالص چیست , پروژه ارزش فعلی خالص چیست , دانلود پاورپوینت ارزش خالص فعلی , دانلود پاورپوینت ارزش

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید